43 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb gelukkig nog niet zovaak, maar wanneer ik het heb, vind ik fijn om kruik ertegen aan te doen. Natuurlijk met handdoek of in een kruikzak eerst te doen. Sterkte

5 jaar geleden

Hoi hoi,ja ze zijn erg vervelend ben 28 weken zwanger en herken t wel Ik ga meestal als t ook toe laat,onder de douche werkt bij mij goed

5 jaar geleden

Inderdaad, warmte is de oplossing, succes!

5 jaar geleden

Waarschijnlijk is het een groeispurt van je kindje. Ik heb dit namelijk ook. Zelfs wanneer ik gewoon stil zit en niks doe. Ik vind het wel een gek gevoel. Zo'n harde buik 馃檲

5 jaar geleden

Dit had ik ook vorige week, toch wel eng! Mijn VK zei dat het bij mij waarschijnlijk kwam door een groeispurt van de baby en baarmoeder. Ik heb inderdaad ook wel rustig aan gedaan zover als ik kon, goed naar je lichaam luisteren warme douche nemen en een kruikje erbij馃槝 vertrouw je het niet gewoon weer de VK bellen daar zijn ze voor!

5 jaar geleden

Hoi hoi, hier precies hetzelfde, ben nu bijna 30 weken en loop er al vanaf week 23/24 mee, ook mijn VK geeft aan zolang er niet een regelmaat in zit en ze niet pijnlijk zijn me geen zorgen te moeten maken.. blaasontsteking is ook uitgesloten.. mij helpt het wisselen van houding, wandelen / liggen / zitten.. andere tips zijn ook bij mij welkom :-)..

5 jaar geleden

Het doet niet pijn maar is wel oncomfortabel h猫? Ik heb ze bij vlagen ook heel veel, vermoed ook bij groeispurten want ik moet het door bekkenklachten noodgedwongen al heel rustig aan doen. Lekker een warme douche, bad of kruik nemen. Ik vind het soms ook fijn om mijn buik dan zachtjes te masseren. Succes 馃槝

5 jaar geleden

Bij mij helpt een hittepit/granenkussen heel goed, vind het gewicht op m'n buik ook fijn voelen.

5 jaar geleden

Ik had er tot vorige week ook heel veel, maar nam iets te veel hooi op men vork. Mss last van wat stress?

5 jaar geleden

Ik ben nu 30 weken zwanger en ook ik had en heb last van nu af en toe maar rond het genoemde periode ook heeeeeel vaak, zoals eerder benoemd naam ik meer stille tijd en dat leek goed te doen.

5 jaar geleden

Ik ben wel rustig en ik neem pauzes, ga op d bank liggen, etc. Een groeispeurt van de baby klinkt goed馃 ik ga een kruik kopen of de elektrische dekken gebruiken. Super bedankt voor het advies鉂わ笍 nog meer rust betekent de hele dag in bed hahaaa

5 jaar geleden

Ik heb de laatste week ook vaak last van een harde buik,ook ben ik kortademig.hij stampt ook harder dan een paar weken terug dus ik denk ook dat mijn mannetje toch een stukje gegroeid is.ik ben nu 29 weken.

5 jaar geleden

Ik heb hetzelfde, maar mijn verloskundige zei dat het ook kan komen doordat de baby heel druk is. Ik hoefde mij geen zorgen te maken als er geen wee毛n bij komen kijken.

5 jaar geleden

Hierzo 28weken en er ook een aantal per dag. Moet ze wegpuffen, voel mijn buik een bal worden trekt naar mijn rug en naar mijn benen. De ene harde buik doe meer pijn dan de andere. Vooral lastig als ik op het werk een harde buik heb 馃槱

5 jaar geleden

Reactie op Phyll

Hierzo 28weken en er ook een aantal per dag. Moet ze wegpuffen, voel mijn b ...
Je weet zeker dat het geen wee毛n zijn? Harde buiken doen in principe geen pijn.

5 jaar geleden

Reactie op Annika

Je weet zeker dat het geen wee毛n zijn? Harde buiken doen in principe geen p ...
Het is mijn 2de kindje en mijn vroedvrouw is vandaag langst geweest en ze zei me dat het wel normaal is dat ze wat meer pijn kunnen doen.

5 jaar geleden

Reactie op Sylvieallary

Ik heb de laatste week ook vaak last van een harde buik,ook ben ik kortadem ...
Ik ga as maandag voor een pretecho, het is nu 2 maanden geleden dat we hebben de kleine gezien. Ik kan niet wachten om de druktemaker weer te zien馃槏 ik denk dat hij is veel gegroeid sinds de laatste keer. Zeker is hij veel sterker met zo veel stampen en kicken馃樄

5 jaar geleden

Reactie op Annika

Ik heb hetzelfde, maar mijn verloskundige zei dat het ook kan komen doordat ...
Ik denk dat wee毛n gaan anders voelen. Harder en met pijn. Myn baby is super druk, dat vind ik leuk. Alleen de harde buiken is zo een gek gevoel馃懟

5 jaar geleden

Reactie op M77Bilbao

Ik denk dat wee毛n gaan anders voelen. Harder en met pijn. Myn baby is super ...
Heb ik ook inderdaad! 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op Phyll

Hierzo 28weken en er ook een aantal per dag. Moet ze wegpuffen, voel mijn b ...
Volgens mij hoort het niet echt pijn te doen, maar ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt. Ik ben nu 30.5 wkn en heb sinds deze week ook veel meer harde buiken. Als ik moet plassen, als ik in bed omdraai, als ik opsta. Ook voelen ze anders aan (meer ongemakkelijk) en blijven ze langer "plakken". Pijn doen ze echter niet.