1320 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben nu bijna 36 weken en voel nog niks... De baby is nog niet ingedaald, dus het zal daar wel door komen. Het is de eerste dus de gynaecoloog denkt dat ze sowieso later komt dan uitgerekend. Voorlopig kan ik nog alles zoals voordien

4 jaar geleden

Ik ben zwanger van de tweede en nu 38.4 weken zwanger. Heb alleen last van een laag hangende buik en m'n banden/bekken. Ben benieuwd hoelang het nog duurt 😊

4 jaar geleden

Ik ben morgen 37 week. Maar nog geen klachten. De kleine is een beetje ingedaald. Ben heel benieuwd wanneer de kleine zich aandient. Kan niet wachten.

4 jaar geleden

Ik ben 36 weken zwanger van de 2e. Ze is ingedaald en heb veel harde buiken, maar dat is al lang zo dus geen echt voorteken denk ik. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt!

4 jaar geleden

Bij mij ook een ingedaalde baby. Soms kramp in mijn buik, maar geen weeën ofzo 😅 Wel veel nieuwe kwaaltjes: oorsuizen, eczeem op handen en voeten, vocht vasthouden. Snel pijn in banden, heupen en schaambot... Maagzuur dwars door de medicijnen heen. Janken om alles. Hoop dat er snel wat komt😱😅

4 jaar geleden

Nu 38 + 6 en de kleine is al ingedaald en ligt al vast in mijn bekken. Af en toe harde buiken en nog weleens maagzuur maar verder nog geen symptomen. Het is de eerste dus ben zo benieuwd 🥰!

4 jaar geleden

Ik ben 35 weken en 4 dagen ver. De baby ligt nog in stuit momenteel! Maandag probeert de gynaecoloog hem ‘een handje’ te helpen om dat koprolletje te maken.. duimen dat dat gaat lukken dus 🤞🏼

4 jaar geleden

Hier 37+6 nog geen slijmprop verloren, baby is wel ingedaald en in de avond wel eens last van krampjes in de buik, maar verder ook nog alles rustig. En ja de kwaaltjes... Maagzuur vocht vasthouden en elke ochtend als ik wakker wordt dan doen m'n handen/polsen pijn, kan dan weinig kracht zetten om een vuist te maken. Maar hij moet iig nog tot woensdag blijven zitten, mijn vriend werkt in de scheepsvaart en is steeds 2 weken weg en 2 weken thuis, dus dit keer was het wel spannend... De 27e komt hij thuis en 8 december uitgerekend. Het voordeel is wel dat hij van 27 november tm 8 januari thuis is❤️

4 jaar geleden

Hier 37+5 , nog niet echt krampen. Last van bekken. Ingedaald sinds 34 weken. Voel me erg ongeduldig... Ben de dagen aan het aftellen

4 jaar geleden

Hier 37,5 baby wel ingedaald maar nog nergens last van😉

4 jaar geleden

Ik ben 35 weken en 4 dagen ver. De baby ligt nog in stuit momenteel! Maanda ...
Ik ga zo hard voor je duimen! Met mijn draak is net niet gelukt! Maar ben dan ook al wel 37w6d (draaipoging was afgelopen woensdag) dus mn hele thuis bevallen in een bad plan gata niet door. Helaas, maar hier verder nog alles rustig, wel moe en sneller last van m'n buik maar nog verder niks. Slijmprop weet ik eerlijk gezegd niet!

4 jaar geleden

Reactie op Kim1991

Hier 37+6 nog geen slijmprop verloren, baby is wel ingedaald en in de avond ...
Ooh dat is nog even spannend! Fijn dat ie dan wel gelijk een langere periode thuis is! 😊

4 jaar geleden

Net zolang zwanger als jij. Veel voorweeen en krampen, soms ook regelmatig maar niks zet door. Ik kan helemaal niet meer slapen, vannacht zelfs een nacht in het ziekenhuis met zware slaapmedicatie en ook daar wakker op gebleven dus het begint een behoorlijke uitputtingsslag te worden. Van mij mag de baby dus wel komen.

4 jaar geleden

Reactie op Suusk88

Net zolang zwanger als jij. Veel voorweeen en krampen, soms ook regelmatig ...
He wat heftig zeg 😕 dat je zelfs door de medicatie heen wakker blijft 😳... zal voor je duimen dat het snel gaat gebeuren!! 🤞🤞

4 jaar geleden

Ik ben 35 weken en 4 dagen ver. De baby ligt nog in stuit momenteel! Maanda ...
Hier ook! Nu 35+5 dagen en ook nog steeds in de stuit ligging. Aankomende dinsdag mag ik mij melden bij de gynaecoloog om de kleine meid ‘een handje te helpen’

4 jaar geleden

Morgen 35 weken. Sinds een dag of twee last van indalingsweeën, soort menstruatie krampjes. Wil nog niks zeggen. Kleine ligt echt al een week of 10 (laatste 6 controles VK) met het hoofdje naar beneden netjes bij mijn bekken. VK zei dat nr. 1 daar waarschijnlijk een lekker voorkeursplekje had gemaakt voor nr. 2 nu 😆 Verder wel steeds meer last van de nachten, vaak eruit om te plassen, zwaar ademen, linkerzij ben ik vet beu 😅 Al met al geen echte klachten maar merk toch wel dat deze zwangerschap pittiger is dan de eerste. Oh ja en sinds een dag of wat ook ineens last van maagzuur, had ik ook nog niet eerder gehad, ook bij de eerste nog niet. We wachten het netjes af, ik hoop alleen dat het in 2020 komt (29 dec uitgerekend).

4 jaar geleden

Hier 38+1 al 2 weken voor weeën... En vanmorgen vliezen gebroken. Net is de verloskundige geweest het is inderdaad vruchtwater. Half 12 vliezen gebroken...en nu wachten op de weeën ☺

4 jaar geleden

Reactie op Amber.natascha

Hier 38+1 al 2 weken voor weeën... En vanmorgen vliezen gebroken. Net is ...
Oeh spannend!! Proberen nog echt even te rusten/slapen. Grote kans dat het vannacht dan gaat beginnen en anders morgen (langdurig gebroken vliezen gaan ze helpen toch?) Succes 🤩

4 jaar geleden

Reactie op Amber.natascha

Hier 38+1 al 2 weken voor weeën... En vanmorgen vliezen gebroken. Net is ...
Spannend!!! Succes 😁😁

4 jaar geleden

Wat leuk om te lezen wat iedereen al voelt! Ik ben nu 36.2 weken zwanger. Ons kleine meisje is al netjes ingedaald. Best “last” van gehad. De afgelopen week ook veel meer last van harde buiken, krampen in onderbuik en rug. Het zet (gelukkig nu) nog niet door, maar vanaf 37 weken mag ze van mij wel komen 😅🙏🏻