1320 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op saraya
Wij zijn daarnet om 19u29 trotse ouders geworden van kleine Milan. ❤️😘😍
Gefeliciteerd!!!
4 jaar geleden
Gefeliciteerd 💙. Wat is het snel gegaan zeg! Alles goed met mama en Milan ...
Ja hoor alles gaat goed met ons, Milan is een flinke vent van 3,040 kg. Zat enkel nogal vast met zn schoudertje waardoor ze moesten knippen. Alles is heel snel gegaan, rond 12u denk ik mijn slijmprop verloren. 13u30 water gebroken en om 14u30 weeen begonnen. 18u40 mocht ik beginnen met persen en om 19u30 was hij er ❤️
4 jaar geleden
Reactie op saraya
Ja hoor alles gaat goed met ons, Milan is een flinke vent van 3,040 kg. Zat ...
wauw wat snel en wat een mooi mannetje. Gefeliciteerd 💙
4 jaar geleden
Reactie op saraya
Ja hoor alles gaat goed met ons, Milan is een flinke vent van 3,040 kg. Zat ...
Proficiat 🥳
4 jaar geleden
Reactie op saraya
Gefeliciteerd 😍 genieten samen🤗
4 jaar geleden
Reactie op saraya
Gefeliciteerd!❤
4 jaar geleden
Net in het ziekenhuis. Na een flinke weeënstorm, blijkt dat ik nog maar 1 cm ontsluiting heb..
Ik probeer het niet al te eng/spannend te vinden, maar dat is toch wat lastig merk ik (het is de eerste).
4 jaar geleden
Update. Hier 3u lang keiharde buiken en flinke kramp gehad. Met duidelijk begin en einde. Maar pijn super goed te doen dus heb niet gebeld. Inmiddels wel nog harde buiken maar geen kramp meer dus vraag me af of dit door zet. Hebben wel besloten om het nog 24u de kans te geven en pas morgen in te leiden en niet zometeen. Bizar dat je in een dag van 1 naar 4cm kan gaan zonder weeën en nu dus nog niet.
4 jaar geleden
Gefeliciteerd met de geboorte van Milan nu lekker genieten.
Wij gaan zo weer naar ziekenhuis voor de controles... Voel me uitgeput en veel last gehad van krampen .. Maar het zakt helaas weer weg en zet niet door, de baby voel ok veel minder en maak me dan ook zorgen ook omdat ik de weeën in me rug opvangt ook bruine/bloed in me inlegkruisje slijmprop ben ik al vorige week verloren maad we gaan zien..
4 jaar geleden
Reactie op Madelief de Vos
Net in het ziekenhuis. Na een flinke weeënstorm, blijkt dat ik nog maar 1 c ...
Dit is ook niet echt motiverend voor je koppie 😖 hou vol! Je kan het. Ontspannen en straks kun je je nieuwe liefde omarmen