1320 Reacties

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op baby2opkomst

Onze kat zat gister ook id box🤭😉 wie weet... haha. Ze mag komen hoor! 🤣 ...
Same here! Steeds in de box/wieg/aankleedkussen en ook op schoot willen steeds, dicht tegen mijn buik aan 🤩. Misschien toch een voorteken 😄

4 jaar geleden

Reactie op baby2opkomst

Onze kat zat gister ook id box🤭😉 wie weet... haha. Ze mag komen hoor! 🤣 ...
Hebben we nou heel toevallig alle 3 een grijze kat

4 jaar geleden

Ook hier ligt onze kat liefst boven op mijn buik 😻 Zo benieuwd wat hij van de kleine vind als ze er straks is!

4 jaar geleden

Net controle gehad, nog geen ontsluiting, dus kon niet gestript worden. Nog maar even afwachten. Wel al week. Ben benieuwd wat die weeën gisteren eigenlijk gedaan hebben 😂😂😂

4 jaar geleden

Hier geen kat maar een hond die de hele dag boven op me ligt 🥰

4 jaar geleden

Reactie op jeanninejdv

Net controle gehad, nog geen ontsluiting, dus kon niet gestript worden. Nog ...
Oh dat verwacht je dan weer niet, met die weeën denk je toch dat je wel iets van ontsluiting zou moeten hebben. De vk is hier gister nog thuis geweest maar niet eens gekeken naar evt ontstane ontsluiting 🤔 donderdag daar weer op controle dan zal.k wel eens vragen hoe of wat..

4 jaar geleden

Gisteren controle gehad. Ik had vingertop ontsluiting, maar de baarmoedermond was nog niet voldoende verweekt. Dus het was nog niet gunstig om te strippen.. Nou volgende week maandag pas weer terugkomen.. Tenzij de kleine zich vanzelf meld 🤞🤞

4 jaar geleden

Wordt donderdag ingeleid iemand ervaring mee

4 jaar geleden

Reactie op faatje0000

O ik ook donderdag.. En woensdagavond al voor ballonkatheter.. zo spannend ik vind het maar niks. Ik ben 39 weken en jij?

4 jaar geleden

Morgen mag ik weer voor controle naar ziekenhuis ivm te hoge bloeddruk en vage klachten van hoofdpijn en lichte druk net onder mn borsten. Ze willen rekken tot 38 weken en als mijn bloeddruk hoog blijft kan het zo maar zijn dat wij ons meisje volgende week al hebben💖🍀😇

4 jaar geleden

Reactie op Ari

O ik ook donderdag.. En woensdagavond al voor ballonkatheter.. zo spannend ...
Ik ben 40 weken , bij mij gaan ze het doen met pillen durfde geen ballonkatheter

4 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

Morgen mag ik weer voor controle naar ziekenhuis ivm te hoge bloeddruk en v ...
Ik hoop niet voor je dat je zwangerschapsvergiftiging hebt. Mijn zus heeft het 2x gehad en dat liep bijna fout af. Sterkte en succes ☺️💪🏻

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Ik hoop niet voor je dat je zwangerschapsvergiftiging hebt. Mijn zus heeft ...
Ik voel me nu ook heel slap en duizelig. Ben ook beetje trillerig Hoop het ook niet zo.

4 jaar geleden

Reactie op faatje0000

Dus het kan zijn dat er een paar Sinterklaas kindjes worden geboren! 🎁

4 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

Ik voel me nu ook heel slap en duizelig. Ben ook beetje trillerig Hoop he ...
Sterkte! Ik hoop dat het meevalt voor je! 🥺

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Sterkte! Ik hoop dat het meevalt voor je! 🥺
Dank je wel. Gaan er positief in😇

4 jaar geleden

Reactie op mamavanFemm

Oh dat verwacht je dan weer niet, met die weeën denk je toch dat je wel iet ...
Ja precies 😅 had ook wel verwacht dat er op zijn minst een beetje opening was!!! We blijven maar geduldig wachten.

4 jaar geleden

Succes alle dames op donderdag 😁

4 jaar geleden

Spannend! 😊 Ben benieuwd of er nog meer sinterklaas baby's bij komen! 🤞 Zou het eerst wel vervelend vinden als die van mij op sinterklaasavond komt, maar nu telt alleen hoe eerder hoe beter 😅

4 jaar geleden

Reactie op faatje0000

Ik ben 40 weken , bij mij gaan ze het doen met pillen durfde geen ballonkat ...
Succes!