Denk dat nu ongeveer de helft van deze groep nu veilig kan/mag bevallen 💪💪 hoe voelen jullie je en hebben jullie al rommelende buiken? 😊
Ben zelf nu 38+5, slijmprop in week 36 verloren, baby is sinds week 34 helemaal ingedaald en vast in mn bekken, en zo te voelen is mn cervix al goed aan het verweken en verstrijken... Maar krampen ho maar!
Ben benieuwd hoe het hele proces bij iedereen verloopt! 😊
Net controle gehad, nog geen ontsluiting, dus kon niet gestript worden. Nog maar even afwachten. Wel al week. Ben benieuwd wat die weeën gisteren eigenlijk gedaan hebben 😂😂😂
Net controle gehad, nog geen ontsluiting, dus kon niet gestript worden. Nog ...
Oh dat verwacht je dan weer niet, met die weeën denk je toch dat je wel iets van ontsluiting zou moeten hebben. De vk is hier gister nog thuis geweest maar niet eens gekeken naar evt ontstane ontsluiting 🤔 donderdag daar weer op controle dan zal.k wel eens vragen hoe of wat..
Gisteren controle gehad. Ik had vingertop ontsluiting, maar de baarmoedermond was nog niet voldoende verweekt. Dus het was nog niet gunstig om te strippen.. Nou volgende week maandag pas weer terugkomen.. Tenzij de kleine zich vanzelf meld 🤞🤞
Morgen mag ik weer voor controle naar ziekenhuis ivm te hoge bloeddruk en vage klachten van hoofdpijn en lichte druk net onder mn borsten. Ze willen rekken tot 38 weken en als mijn bloeddruk hoog blijft kan het zo maar zijn dat wij ons meisje volgende week al hebben💖🍀😇
Spannend! 😊 Ben benieuwd of er nog meer sinterklaas baby's bij komen! 🤞
Zou het eerst wel vervelend vinden als die van mij op sinterklaasavond komt, maar nu telt alleen hoe eerder hoe beter 😅