1320 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Ari
O ik ook donderdag.. En woensdagavond al voor ballonkatheter.. zo spannend ...
Ik was vandaag bij vk bleek ik te hoge bloeddruk te hebben. Moest naar het ziekenhuis en omdat ik 40+1 ben hebben ze besloten om me morgen in te leiden. Heb vanavond een ballon gekregen en ik moet echt zeggen dat het me meeviel. Het toucheren vond ik naar voelen, van de ballon voelde ik vrij weinig. Natuurlijk is dat voor iedereen anders maar misschien heb je er iets aan 😊 Nu nachtje slapen en morgen D-Day 🥳 zin in!
Succes morgen en overmorgen!
4 jaar geleden
Reactie op Amandalientje
Ik was vandaag bij vk bleek ik te hoge bloeddruk te hebben. Moest naar het ...
Spannend! Heel veel succes!
4 jaar geleden
Zit je dan om 400 midden in de nacht niet kunnen slapen van de pijn.. Aan malen over de bevalling en alles.. Morgenavond word ik inheleid met een ballon katheter.. Best spannend allesmaalnwe blijven in ziekenhuis totdat hij er is 💙🍼#kerstfilm#kannieteachtenoponsventje
4 jaar geleden
Reactie op Jesterke
Hoe herkennen jullie voorweeen?
Wanneer het niet pijnlijker wordt, onregelmatig is en op een gegeven moment stopt.
4 jaar geleden
Reactie op samanthaa19
Zit je dan om 400 midden in de nacht niet kunnen slapen van de pijn.. Aan m ...
Kan me voorstellen dat het heel spannend is!! Succes en jullie kunnen t! 🍀💙😘😘💪🏼
4 jaar geleden
Reactie op Annika
Dat zei ik ook inderdaad! Als het maar geen Sinterklaas of kerst wordt. 😅 ...
Zo zit ik ook stiekem hoor! 🙈 "doe dan maar na sinterklaas" 🤭🤭 hopen dat de kleine me heeft gehoord!!💙🥰
4 jaar geleden
Ik vond het zelf echt super irritant als mensen dan vroegen 'wanneer ben je uitgerekend?' '8 december' 'oh dalijk komt t met sinterklaas' ja joh meittt echt leuk! En dan zei k maar 'ja dan komt ze der denk te paard uit' 🤦♀️
4 jaar geleden
Ik ben eind december uitgerekend en ik merk dat ik in de avond/nacht meer last heb van "menstruatie"kramp. Onze toetie is al ingedaald en ligt al vast. Ik heb gewoon kunnen slapen, als ik wakker werd dan voelde ik het weer. Gewoon een vervelend gevoel maar meer ook niet.
Hebben jullie hier de laatste weken ook meer last van?
4 jaar geleden
Reactie op Sun
Ik ben eind december uitgerekend en ik merk dat ik in de avond/nacht meer l ...
Heb helemaal juist het zelfde gevoel sinds deze nacht.. dikwijls wakker en dan voelde ik het maar ook wel wat kunnen slapen. Is wel 3de zwangerschap maar al 8j geleden dus veel vergeten 🙈
4 jaar geleden
Ik ben vandaag 37 weken en voel af en toe wat in m’n onderbuik. Maar het allermeeste heb ik last van m’n ribben (denk ik). Ik slaap 3 a 4 uurtjes per nacht alleen een warm bad helpt. Heeft iemand tips tegen pijnlijke ribben. Er wordt niet tegenaan geschopt het lijkt meer alsof de hele baarmoeder er tegenaan drukt.
4 jaar geleden
Reactie op manon-25
Ik ben vandaag 37 weken en voel af en toe wat in m’n onderbuik. Maar het al ...
Ik weet niet of je aan beide kanten last hebt van je ribben?
Ik heb er soms aan één kant last van, volgens mij ligt de kleine er dan met t kontje helemaal tegenaan. Ik probeer dan soms terug te duwen of meer ruimte te geven door een andere houding aan te nemen.
Slaap je met een kussentje onder je buik? Kan wellicht ook helpen.