1320 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op manon-25

Ik ben vandaag 37 weken en voel af en toe wat in m鈥檔 onderbuik. Maar het al ...
Bij mij helpt het om op de pijnlijke kant te gaan liggen op mn zijkant. Wat tegendruk geven... soms steek ik er ook nog een fijn kussentje onder. Hopelijk helpt dit wat, want is inderdaad enorm vervelend 馃槱

4 jaar geleden

Reactie op manon-25

Ik ben vandaag 37 weken en voel af en toe wat in m鈥檔 onderbuik. Maar het al ...
Hetzelfde hier! Vooral aan mijn rechterkant en denk ook dat het mijn baarmoeder is die er tegenaan drukt. Ik heb er juist in bed het minste last van, als ik veel sta of moet zitten word het echt te pijnlijk. Heb helaas nog niets ontdekt wat de pijn verlicht op warm douchen na. Ik ben nu 36+5 maar heb hier echt al geruime tijd last van, word wel steeds erger.

4 jaar geleden

Reactie op Cynthia1990-24

Ik ben zwanger van de tweede en nu 38.4 weken zwanger. Heb alleen last van ...
Ik ben nu 38w en 3 dagen zwanger. En ook gwn last van lage buik en nog maar 0,5cm ontsluiting.

4 jaar geleden

7-12 uitgerekend maar nog geen krampen gehad. Ik had gelukkig wel 2 cm ontsluiting dus hebben ze me zojuist gestript. Of ik zeker wist of ik dat wel wilde ivm de Sinterklaas tijd. Tsjah, in de drukke periode zitten we toch al dus helemaal prima 馃榿 Nu hopen dat er iets gaat gebeuren馃グ

4 jaar geleden

Zo wij zijn er klaar voor. Nog even eten en dan melden in het ziekenhuis voor de ballonkatheter. Ik blijf hopen dat dat genoeg is en er geen infuus nodig is morgen! Vandaag 2x veel slijm verloren en af en toe harde buiken.. Spannend! We vertrekken met zn 2en en hopelijk morgen met zn drie毛n weer thuis!

4 jaar geleden

Reactie op Ari

Zo wij zijn er klaar voor. Nog even eten en dan melden in het ziekenhuis vo ...
Succes! Ik hoop voor je dat het vlot gaat allemaal. 馃槍

4 jaar geleden

Hebben meer mensen last van (spannings)hoofdpijn en koude rillingen? Ik heb verder geen koorts. Hoofdpijn heb ik heel sporadisch vanaf vorig weekend.

4 jaar geleden

Iieve dames , wie van jullie heeft dit ook , wordt morgen ingeleid en ben vandaag zo emotioneel en voel me niet zo lekker in mijn vel . Terwijl ik eigenlijke opgelucht moet zijn

4 jaar geleden

Reactie op faatje0000

Iieve dames , wie van jullie heeft dit ook , wordt morgen ingeleid en ben v ...
Ik herken het denk ik min of meer....weet niet waarom je word ingeleid maar ik had het omdat mn vliezen te vroeg braken en met 37 weken werd ingeleid. Het voelde voor mij een soort van vallen cker de 2de keer.... verder denk ik dat je in je eigen beleving blij moet zijn maar dat je toch een soort van opgekropte emoties er onbewust alvast uitgooid. Heb nognooit zoveel geljankt als op die 2 dagen

4 jaar geleden

Reactie op faatje0000

Iieve dames , wie van jullie heeft dit ook , wordt morgen ingeleid en ben v ...
Ja ik ook Vind het zo vervelend dat het moet, wilde zo graag afwachten tot het natuurlijk begint.. En nu moet ik me toch overgeven aan het medische circus. Ik hoop maar dat ik lieve en aardige zusters heb en dat het allemaal goed verloopt

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Hebben meer mensen last van (spannings)hoofdpijn en koude rillingen? Ik heb ...
Ja krijg dit vaak avonds en dan koorts meten maar niks aan de hand. Hormonen zeker haha

4 jaar geleden

Wordt ingeleid omdat ik 42 ben en suikerziekte heb blijkbaar is het niet gunstig om langer te wachten als je wat ouder bent

4 jaar geleden

Reactie op faatje0000

Wordt ingeleid omdat ik 42 ben en suikerziekte heb blijkbaar is het niet gu ...
Ogjee dat lijkt me ook niet erg prettig nee. Ik wens je heel veel success en sterkte en denk er aan iedere wee is weer een stapje dichter bij! Zet hem op!!!!

4 jaar geleden

Bedankt 馃槝 jij ook succes !

4 jaar geleden

Ooohh zou het zover zijn.. of toch niet.. sinds 20.00 uur om de 5-10 minuten wee毛n die gemiddeld 1 minuut aanhouden.. weeentimer erbij voor de zekerheid 馃..

4 jaar geleden

Reactie op Irisnlh

Ooohh zou het zover zijn.. of toch niet.. sinds 20.00 uur om de 5-10 minute ...
Spannend!! Komen ze al sneller op elkaar?

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Hebben meer mensen last van (spannings)hoofdpijn en koude rillingen? Ik heb ...
Wel hoofdpijn, maar ik heb het juist snel warm 馃サ

4 jaar geleden

Reactie op Ari

Ja ik ook Vind het zo vervelend dat het moet, wilde zo graag afwachten tot ...
Ik ben er ook bang voor dat het niet natuurlijk komt. Vorige bevalling een klein weekje besteed aan medisch gedoe en uiteindelijk dan ook nog keizersnede! Niet dat het geen leuke ervaring was. Ik was high van de vrolijke spanning hahahahha! En moment van geboorte was zeker mooi. Maar ik zou het zoooo leuk vinden als het nu natuurlijk zou gaan!

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Spannend!! Komen ze al sneller op elkaar?
Om de 5 minuten nu ongeveer!!

4 jaar geleden

Reactie op Irisnlh

Om de 5 minuten nu ongeveer!!
Zo spannend!! Zet m op!