1320 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Irisnlh

Om de 5 minuten nu ongeveer!!
Klinkt serieus! Hopen dat het doorzet!! Succes!!! 🍀🍀🤞🏼💪🏽

4 jaar geleden

Reactie op Irisnlh

Hoop zo voor je dat het door zet! Succes!! 😊

4 jaar geleden

Reactie op Irisnlh

Spannend!!!

4 jaar geleden

Reactie op Irisnlh

Spannend! Succes 💪🏻☺️

4 jaar geleden

Reactie op jeanninejdv

Spannend!!!
Wat spannend!! Succes🤗💪

4 jaar geleden

Ik lig nu aan de CTG in het WKZ. Kreeg vanavond ineens heftige hoofdpijn en na een hoge bloeddruk vermoeden ze zwangerschapsvergiftiging. Mijn bloed en urine worden nu getest en dan horen we zo hoe en wat. Ik hoop zo dat ik geen keizersnede hoef.

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Ik lig nu aan de CTG in het WKZ. Kreeg vanavond ineens heftige hoofdpijn en ...
Jeetje is dat even een andere wending! Hoop dat het voor je meevalt en dat je geen keizersnee hoeft. Blijf positief en succes! 😘🍀💪🏽

4 jaar geleden

Reactie op Sorridente

Jeetje is dat even een andere wending! Hoop dat het voor je meevalt en dat ...
We zijn nu net weer thuis. Gelukkig niks aan de hand! Als ik de volgende keer weer extreme klachten heb dan word ik ingeleid. Slaap lekker! 😴

4 jaar geleden

Reactie op Annika

We zijn nu net weer thuis. Gelukkig niks aan de hand! Als ik de volgende ke ...
Fijn dat je weer naar huis mocht! Slaap lekker en neem je rust 😊🍀 Hopen dat de kleine zich eerder meld dan je symptomen! 🍀🤞🏼😘

4 jaar geleden

Iedereen die vandaag wordt ingeleid heel veel sterkte toegewenst

4 jaar geleden

Reactie op faatje0000

Iedereen die vandaag wordt ingeleid heel veel sterkte toegewenst
Ze gaan nu overleggen of of het door kan gaan.. mogelijk niet rijp genoeg nog.. ben benieuwd!

4 jaar geleden

Reactie op Irisnlh

Ik ben zó benieuwd.. 😬

4 jaar geleden

Succes allemaal! Vannacht had ik flinke voorweeën, die wel weer afzakten met een warme pittenzak, maar daarna de hele nacht nog menstruatie achtige buikpijn gehad en dus erg slecht geslapen 😒 en een snurkende vriend die wel lekker doorsliep, dat was wel een beetje frustrerend 😉 nu is alles weer rustig. Hopelijk heeft het iets in gang gezet...

4 jaar geleden

Met 26 weken moest ik verplicht volledig de ziektewet in met bedrust ivm veel pijnlijke harde buiken (zelfs al bij alleen even opstaan om naar het toilet te gaan) en ook al wat voorweeën. Ook was er toen al een iets verkorte en verweekte baarmoederhals dus mocht geen risico’s nemen en alleen maar rust nemen want anders zou het een prematuurtje kunnen worden. Vermoeden is dat ik last heb van een overprikkelde baarmoeder. Vandaag alweer 37+5 en sinds week 26 is het alleen maar steeds erger en erger geworden met de pijnlijke harde buiken en nu ook nog eens al 3 weken lang echt elke avond/nacht een paar uur lang regelmatige voorweeën gehad (om de 5 a 6 minuten). Deze weeën moet ik ook gewoon serieus wegpuffen. De verloskundige denkt dat ze bij mij aanvoelen net als de echte weeën zullen voelen. Echt leuk, elke avond/nacht een ‘bevalling’ meemaken pff.. Kortom: heb veel pijn en chronisch slaaptekort. Ben blij als ik 3 uurtjes slaap op een dag krijg. En de muren komen echt op me af. Ben er ZO ontzettend klaar mee met alles.. De verloskundige heeft me gisteren weer getoucheerd en nu eindelijk is de pijn niet helemaal voor niks geweest. Baarmoederhals half verstreken en 1 cm ontsluiting! Is niet veel, maar wel eindelijk een begin! Ook eindelijk doorverwezen naar de gynaecoloog om een inleiding te bespreken omdat deze situatie gewoon niet te doen is. Ik kan hier volgende week dinsdag langskomen (met 38+3) Waarschijnlijk wordt de inleiding dan gepland tussen de 39 en 40 weken. Alleen zei de verloskundige al van ja wij doen wat we kunnen maar je moet ze alsnog zelf echt proberen te overtuigen dat ze het willen doen want ja ze hebben wel overtuiging nodig ondanks dat je al een heel dossier hebt opgebouwd. Ga daar anders maar huilen, dan doen ze meer voor je. Dit vond ik zo’n rare opmerking en maak me dus best een beetje zorgen of ze de inleiding dan wel zullen willen inplannen.. houd er gewoon absoluut niet van om daar dan als een zielig hoopje me te gaan zitten aanstellen ofzo, maarja blijkbaar is dat nodig??? Volgende week woensdag wilt de verloskundige me in ieder geval wel proberen te strippen. Nu maar duimen dat de kleine man toch snel zelf wilt komen. Zit 1 van jullie in een soortgelijke situatie en hebben jullie om deze redenen een inleiding kunnen plannen? Ben benieuwd naar ervaringen om zo te kunnen inschatten wat ik een beetje kan verwachten

4 jaar geleden

Reactie op KimberleyB

Met 26 weken moest ik verplicht volledig de ziektewet in met bedrust ivm ve ...
Jeetje wat een uitputtingsslag, ik hoop voor je dat de bevalling snel begint of zo niet dat ze je toch op korte termijn gaan inleiden! Veel sterkte 🍀

4 jaar geleden

Reactie op KimberleyB

Ppff heel veel sterkte met de laatste loodjes! 🙏🏽

4 jaar geleden

Reactie op KimberleyB

Meid toch, wat een hel! Het is helemaal niet erg om lekker een potje te huilen bij de gynaecoloog als ik je verhaal zo lees. Je bent dan in ieder geval geen aansteller, je geeft dan alleen maar toe aan hoe je je voelt. Daar hoef je je echt niet voor te schamen. Geef bij de gynaecoloog daarom goed aan wat je zelf verlangd. Wat wil JIJ. Dat is het belangrijkste in deze situatie 💕 Zet ‘m nog even op meid, je bent er bijna! 💪🏼🍀

4 jaar geleden

Reactie op KimberleyB

Jeetje wat een ellende! Ik begrijp niet dat ze alsnog zo moeilijk doen als iemand aangeeft het niet meer aan te kunnen en er helemaal doorheen zit. Dit is toch niet menselijk meer? Ik hoop voor je dat ze er gewoon mee in stemmen en jou straks laten genieten met de kleine in je armen. Sterkte! 💪🏻😘

4 jaar geleden

Ik had vannacht voor het eerst menstruatie achtige krampen. Morgen is de uitgerekende datum. Ik begin het nu wel spannend te vinden

4 jaar geleden

Vanavond naar de gynaecoloog, Ik hoop echt op ontsluiting of iets dergelijks maar ik vrees ervoor.