1320 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op mamavanFemm

Vanmorgen om 09.00 zijn hier de vliezen gebroken! Nu rustig afwachten tot d ...
Wat spannend!!🤞🏼🤞🏼 fijn dat je samen met je man bent! Succes!! 🍀💪🏼😘

4 jaar geleden

Wij zijn nu onderweg naar het ziekenhuis. Net controle gehad bij de verloskundige en meneer had een hoge hartslag. 175/80. Na 5 min. werd hij nog niet rustiger. Dus voor de zekerheid even een extra controle in het ziekenhuis. Zelf nergens last van. 🤷🏻‍♀️ Morgen 37 weken!

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Wij zijn nu onderweg naar het ziekenhuis. Net controle gehad bij de verlosk ...
Jeetje dat is spannend! Dan gaan ze zijn hartslag voor een tijdje dichtbij monitoren? Hopen dat ie wat rustiger wordt! 🤞🏼🍀

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Wij zijn nu onderweg naar het ziekenhuis. Net controle gehad bij de verlosk ...
Succes! Hier alles goed, bloeddruk weer normaal. Geen klachten enz.

4 jaar geleden

Vandaag 40 weken, nog geen voortekenen. Spannend spannend! Maandag gaan ze me evt strippen!

4 jaar geleden

Ik was alleen naar de verloskundige. Manlief wel even een berichtje gestuurd zodat hij zich voor kon bereiden. Nou hij stond klaar met de vluchttas en Maxi Cosi hoor. 🤭 Volgens mij vinden pap's en de oma's het 10x zo spannend als ik. Ik ben zen!

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Ik was alleen naar de verloskundige. Manlief wel even een berichtje gestuur ...
Hahaha ja denk het ook! Mn ouders zijn super zenuwachtig en als ze even niet hebben gehoord direct appen en moet mn vriend altijd eerst appen "ik ga je bellen en dr is niets dringends" voordat ik em bel, gister dat vergeten en hij zei dat ie zich kapot schrok van mn belletje zonder vooraankondiging 🙈🤣🤣

4 jaar geleden

Tot nu toe ziet het er goed uit. 😊

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Ik was alleen naar de verloskundige. Manlief wel even een berichtje gestuur ...
Dat denk ik ook ja! 😅

4 jaar geleden

Ohh spannend allemaal! 🤞 Mijn ouders/familie/vrienden zijn me ook continu aan het appen, mijn vader is arts en die zou liever zien dat ik in het ziekenhuis beval, dus die wil ook niet weten wanneer de bevalling begint omdat hij toch alleen maar gaat stressen 😅ben daarnet nog naar een expositie bij de kunsthal geweest 🙈 voel me dan toch niet echt 40+ weken zwanger... Hoewel het toch wel fijn zou zijn als de krampen en steken nou eens doorzetten 🤞🤞💪

4 jaar geleden

Ik heb nu ineens sinds een half uur steken/krampen een beetje links onder. Het komt en gaat wel maar wordt niet per se erger. Ik hoop zo dat het doorzet!

4 jaar geleden

Wij zijn weer thuis! 2 uur aan de CTG gelegen. Z'n hartslag wisselde enorm van rond de 110 tot 170. Maar gemiddeld was het dan wel weer goed. Uiteindelijk is er nog een echo gemaakt en zag alles er eigenlijk gewoon perfect uit. Waarschijnlijk vanmorgen dus bij de verloskundige gewoon net op het verkeerde moment gemeten.

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Wij zijn weer thuis! 2 uur aan de CTG gelegen. Z'n hartslag wisselde enorm ...
Gelukkig maar! 😌

4 jaar geleden

Hier heb ik sinds vandaag flinke steken in mijn buik en schaamstreek. Komt en gaat, hoop dat het doorzet. Lopen is ook lastig. Vocht in mijn benen houd ik nog vast.

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Wij zijn weer thuis! 2 uur aan de CTG gelegen. Z'n hartslag wisselde enorm ...
Fijn!! 🍀😊 houden zo 😏

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Ik heb nu ineens sinds een half uur steken/krampen een beetje links onder. ...
Oeh inderdaad! 🤞🏼🤞🏼Zou fijn zijn als t doorzet!

4 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

Hier heb ik sinds vandaag flinke steken in mijn buik en schaamstreek. Komt ...
Ik nu ook!

4 jaar geleden

Succes dames !! Ik duim ook voor jullie!

4 jaar geleden

Ik heb alleen maar bandenpijn en daarmee is alles wel gezegd. Totaal geen andere tekenen van een naderende bevalling 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Nou hier nog weinig consequentie 😑 zo nu en dan iets waarvan ik denk dat het een wee is 🤦‍♀️ tussen 7 en 8 komt de vk me weer even nakijken. Als er voor 9 uur vanavond nog weinig door zet moet k morgen ochtend voor 9 uur in het zh zijn en word k overgenomen voor de gyn. Hoop zo dat er de komende uren nog wat meer schot in de zaak komt.