1320 Reacties

4 jaar geleden

Helaas heel herkenbaar jouw situatie.. ook al weken van bijna niet slapen. ...
Ah wat vervelend om te horen dat jij ook zo slecht slaapt. Ik verbaas me echt hoeveel je lichaam nog aan kan. Heb jij dat niet? De grens is hier nu echt bereikt maar dit gaat al drie maanden zo. En in het begin hou je vol omdat het kindje nog niet klaar is maar ik ben maandag 39 weken en het kindje ligt voor op curve dus er zijn meer zorgen om mij dan om de baby. Hopelijk maandag goed gesprek in het ziekenhuis. Maar ik had van te voren nooit gedacht dat ik met zo weinig slaap door kon gaan. Nou ja, uiteindelijk lukt dat dus ook niet. Voor jou is het einde echt echt echt in zicht. Nog een paar lange nachten en dan de dag waar je zo ontzettend klaar voor bent. Nog heel even volhouden. Het gaat het straks allemaal waard zijn 😘

4 jaar geleden

38 weken 🙋🏼‍♀️ Baby ingedaald, slijmprop kwijt en menstruatie krampen (af en toe). Ben benieuwd wanneer ze komt!

4 jaar geleden

Reactie op Amber.natascha

Hier 38+1 al 2 weken voor weeën... En vanmorgen vliezen gebroken. Net is ...
Spannend!!!

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Hier ook! Ik ben vooral klaar met dat de simpele dagelijkse dingen zoveel m ...
Bohja!!!! En normaal kunnen lopen mis ik 🤣 Voor ons nr 2 en misschien de laatste, dus ik probeer nog echt bewust van de baby te genieten ❤️

4 jaar geleden

Reactie op jeanninejdv

38 weken 🙋🏼‍♀️ Baby ingedaald, slijmprop kwijt en menstruatie krampen (af ...
Vandaag 39wk zelfde verhaal... Soms denk je ja NU!!! Maar nee en dan te denken dat ik toeters en bellen had bij wk 32... Dus 'wacht' je inmiddels zeker met smart!!! Word wel steeds pittiger.. Zware buik draaien in bed enz Loop al steeds trager😂 Hoop echt zo dat het spontaan gaat gebeuren!! Dat spookt wel wat door mij heen inmiddels!!

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Vandaag 39wk zelfde verhaal... Soms denk je ja NU!!! Maar nee en dan te den ...
Jaaaa draaien in bed is echt een onderneming 🤣🤣🤣

4 jaar geleden

Reactie op char

38 weken en nog geen tekens aan de wand hier... behalve dat de jeuk die ik ...
Ooh herkenbaar die jeuk eerst had ik dat niet zo door... M'n buik jeukte al wel... Het weekend ook m'n benen dacht wat is dit nu weer... Dus nu ff flink ingesmeerd om wel te kunnen slapen... Ga morgen wel even voor de zekerheid overleggen om evt wel leverwaardes te laten prikken...

4 jaar geleden

Reactie op jeanninejdv

Jaaaa draaien in bed is echt een onderneming 🤣🤣🤣
Überhaupt een positie vinden vind ik een uitdaging😅

4 jaar geleden

Oh man! En ik ontdekte gisteren dat ik al enigszins kenkels krijg 😱😣 nu al, boehhhh

4 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Oh man! En ik ontdekte gisteren dat ik al enigszins kenkels krijg 😱😣 nu a ...
Kenkels?

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Kenkels?
Kuiten die overlopen in je enkels 🤣🤣

4 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Kuiten die overlopen in je enkels 🤣🤣
🤣🤣🤣

4 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Kuiten die overlopen in je enkels 🤣🤣
Ooh joh haha hoort derbij toch!! Beentjes geregeld even hoog... 🙃😋 Wees blij dat het geen zomer is haha!

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Ooh joh haha hoort derbij toch!! Beentjes geregeld even hoog... 🙃😋 Wees b ...
Nou inderdaad!!! 🤣 kon er ook wel om lachen, gisterenavond in de badkamer tijdens het tandenpoetsen tegen manlief; woooww ik krijg al kenkeltjes!! 🤣😬 ach ja

4 jaar geleden

Ik ben 37+2 en nog geen enkele voorteken voor de bevalling. Ik zit al sinds 15 weken thuis met bekkeninstabiliteit en heb zwangerschapsdiabetes, maar gelukkig zijn de suikerwaardes netjes adhv een streng dieet en groeit de kleine heel mooi. Nu begon de verloskundige in ziekenhuis over inleiden... Ik en mijn vriend hebben wel even duidelijk gemaakt van: waarom?? Als alles goed is?? En ze wist er niet echt antwoord op te geven. Ik denk dat ze dacht dat het namelijk niet goed zou zijn haha. Dus nu weer afwachten en hopelijk meld deze kleine zich vanzelf 🙂

4 jaar geleden

Reactie op Liesje

Ik ben 37+2 en nog geen enkele voorteken voor de bevalling. Ik zit al sinds ...
Ik zou zelf ook idd een reden willen weten.. Maar ik neem aan dat ze daar toch wel over na gedacht hebben? Kijk als jij het volhoud en de kleine doet het ook prima zou ik het zelf ook nog volhouden Maar andere kant is 38 wk ook niks mis mee!!

4 jaar geleden

Ik ben 35.1 en vanacht zijn mn vliezen gebroken... (😞alweer... dit is mn 3de zwangerschap) lig nu in ziekenhuis. Zal wel weer afwachten zijn tot 37 weken...

4 jaar geleden

Ik mag morgen weer voor controle! Ben benieuwd of de kleine man nu volledig ingedaald is. Vorige week lag hij tegen het bekken aan..maar zodra ze voelde floepte hij omhoog 🙈 toch wel een klein beetje spannend (is mijn eerste!) Dinsdag mogen we nog voor een groei echo dus vind ik ook wel een beetje spannend! Zo benieuwd wanneer hij zich gaat melden! 4 december is de uitgerekende datum. Hoop stiekem dat hij een weekje eerder komt 🙈😂 maar we wachten het af!! Succes dames met de laatste loodjes ♥️

4 jaar geleden

Reactie op Mem3

Ik ben 35.1 en vanacht zijn mn vliezen gebroken... (😞alweer... dit is mn 3 ...
Ooh meen je niet!!! Hopelijk kun je je rust vinden... Denk wel van ik de juiste directe hulp om mij heen... Als het moet dan kunnen ze gelijk in grijpen!!

4 jaar geleden

Reactie op Mem3

Ik ben 35.1 en vanacht zijn mn vliezen gebroken... (😞alweer... dit is mn 3 ...
Pfff wat spannend!! Maar je ligt op de juiste plek! Als er wat zou zijn kunnen ze meteen ingrijpen. Maar tis niet niks.... Heel veel sterkte!