1320 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Amber.natascha
Even een update...vanaf gister half 12 s ochtends mijn vliezen gebroken...
...
Succes! Bij ons startte het ook zo bij de eerste. Na 3 dagen wachten en niet slapen van de spanning met inleiden begonnen. Een dag later toch maar keizersnede geworden
4 jaar geleden
Reactie op Madelief de Vos
Zelf vandaag precies 39 weken zwanger van de eerste (een meisje!)
Ze ligt a ...
Ik ga woensdag zelf om het strippen vragen. Ze hadden het erover omdat ze waarschijnlijk 4kg gaat zijn deze week dat het ze dan geen goed idee leek om me nog langer te laten lopen en me dan willen inleiden (wel alles in overleg).
Ik heb alleen zoveel nare verhalen gehoord qua pijn en wee毛nstormen gehoord vanwege inleiden, dat ik zelf dacht aan strippen.
Als een soort compromis zeg maar.
4 jaar geleden
Reactie op jeanninejdv
Succes! Bij ons startte het ook zo bij de eerste. Na 3 dagen wachten en nie ...
Waarom werd het een keizersnede?
4 jaar geleden
Reactie op Amber.natascha
Waarom werd het een keizersnede?
Ik had na een dag wee毛n slechts 4 cm en het was dus al 4 dagen na gebroken vliezen.
4 jaar geleden
Reactie op Randi
Ik heb precies het zelfde! Hele goede van het strippen. Ik ga daar denk ik ...
Hoorde dat ze dat pas doen als je echt over tijd bent het strippen...
4 jaar geleden
Hier 39+1 en regelmatig harde buiken en wat kramp maar verder alles rustig... Wel keurig ingedaald. Donderdag is m鈥檔 man jarig dus stiekem hopen we dat 鈥榠e dan komt!
4 jaar geleden
Reactie op Joyce Pauline
Hier 39+1 en regelmatig harde buiken en wat kramp maar verder alles rustig. ...
Aaah ook 1 dec uitgerekend?! Spannend h茅
Ik had ook gister de hele dag al een soort van wee毛n gevoel...
Maar het heeft nog niet door gezet!
Zou graag onze kleine meid in de armen willen nemen 馃槏
4 jaar geleden
Ik vraag me dus zo af hoe wee毛n voelen... Heb wel regelmatig zon krampende band in mn onderbuik, maar niet over mn hele baarmoeder zeg maar. En de harde buiken gaan nooit samen met die krampende pijn... Ze zeggen altijd dat je het wel weet zodra ze 'echt' zijn, maar ben gewoon zo benieuwd! 馃檲
4 jaar geleden
Reactie op Sanonino
Ik vraag me dus zo af hoe wee毛n voelen... Heb wel regelmatig zon krampende ...
Als het serieuze wee毛n door zetten dan weet je het direct... 馃檲
Voor iedereen is het weer anders hoe het voelt...
4 jaar geleden
Vandaag 38+3! Zo spannend wanneer de kleine meid zich aankondigd. Mijn geduld is eerlijk gezegd al een beetje op aan het gaan.. wil haar zo graag leren kennen! Helaas helemaal nog geen voortekenen van de bevalling dus we wachten nog rustig af! Hopelijk komt ze iets eerder dan de uitgerekende datum 馃グ
4 jaar geleden
Gisteren veel 'vocht' verloren en liep zo langs me been heen en vanacht hele natte plek op me matras. Veel krampen in onderbuik binnen uur 4 a 5 keer erge steken. Geen urine lucht aan of afscheiding dus vanochtend verloskundige gebeld.. Die gaf aan naar het zien van me natte broekjes enz dat zij het ook vruchtwater vond. Had 2 cm ontsluiting. Omdat onze knul ook aardig aan gewicht is en bijna 37 weken ben gaf de verloskundige aan dat hij 'volmaakt' is en het ook beter is als er ingeleid word. Die heeft me doorgestuurd naar gynecoloog. Daar ctg gehad en inwendig onderzoek die beweren het niet hard te kunnen maken dat het vruchtwater is, met de reden dat als ze hem nu halen dat ze een verantwoordelijkheid hebben maar als ze te lang wachten ook een verantwoordelijkheid hebben.. Dus heeft ze ervoor gekozen ons naar huis te sturen en over twee dagen weer dezelfde onderzoeken te doen en te kijken of ze dan vruchtwater zien. Dus weer naar huis gestuurd. Ligt nu weer op bed met krampen en pijn in me onderbuik. We hebben een heel dubbel gevoel... En hebben zoiets laat hem maar gewoon komen..
4 jaar geleden
Niet echt voortekenen hier, maar ze ligt heel erg met haar kont bovenin te bewegen. Is al een tijdje zo maar vandaag toch wel dat het mij meer ongemakkelijk voelt. Meerdere keren naar toilet (馃挬), lichte steekjes soms. En de baarmoeder trekt soms samen maar dat is meer als ik te veel gedaan heb (flinke ronde gewandeld ofzo). Gisteravond had ik denk ik te veel gedaan dus zelf denk ik dat vandaag daar nog een nasleping van is (35 wkn vandaag).
4 jaar geleden
Reactie op Marjolein84
Aaah ook 1 dec uitgerekend?! Spannend h茅
Ik had ook gister de hele dag al e ...
Jaaa, ik ook 1 dec! Komt zo dichtbij nou, h猫! En daar zit je dan en dan kun je niks anders doen dan afwachten... 馃檲
4 jaar geleden
Ik ging net met mijn man mee boodschappen doen. Ik denk; een beetje beweging is goed. Ik kom de supermarkt gewoon niet meer door. Ik heb al weken heel snel een pijnlijke harde buik, bijna de hele dag door. Met daarbij steken in onderbuik. Krampjes heb ik ook af en toe maar niks zet door. 馃槪 Als de kleine beweegt voelt dat dus niet prettig. Ik hoop zo dat hij snel geboren wordt!
4 jaar geleden
Reactie op Joyce Pauline
Jaaa, ik ook 1 dec! Komt zo dichtbij nou, h猫! En daar zit je dan en dan kun ...
Echt h茅 pffff vorige keer was ik 38wk en 4dgn..
Nu had ik vanaf wk 32 medische klachten korte opname gehad kans op vroeg geboorte nou dit dametje trekt het nog wel even door.. Wat wij dus niet gedacht hadden...
Elke morgen denken we nu owww het is weer rustig gebleven馃槄馃檲