1320 Reacties
4 jaar geleden
Hier ook redelijk lastig, vandaag last van nesteldrang, wat ik anders niet heb. Voetjes dubbel dikte en tintelen, al de hele dag krampen, denk al zo’n 5keer naar de grote wc geweest. Wat zeker niet van mijn gewoonte is.. zou het dan toch van zelf komen?? Vandaag 37+3, volgende week dinsdag met 38+4 inleiden
4 jaar geleden
Reactie op Annika
Ik ging net met mijn man mee boodschappen doen. Ik denk; een beetje bewegin ...
Ik had het gisteren ook in de supermarkt.. En ik was alleen.. Met de helft van de boodschappen naar huis sjezen vond ik ook zo wat. Raakte er een beetje van in paniek. 😢 Dus ik durf nu niet zo goed meer de deur uit.. Zeker niet alleen.
4 jaar geleden
Beweegt jullie kleintje ook nog zoveel? Nu 38+3 en dacht dat het minder zou worden als ze wat minder ruimte zou krijgen. Vind het een heerlijk gevoel (dat af en toe wel pijn doet nu...) maar kan me niet voorstellen dat ik binnen nu en 3 weken beval... ze ligt zo te wiebelen en mijn buik gaat nog alle kanten op.
4 jaar geleden
Reactie op Randi
Lieve dames,
Vandaag ben ik gestript om 2 uur.
De vk zegt dat ik binnen 8 ...
Mag ik vragen hoe ver je bent ?
Ik ben zo kapot van het niet slapen en pijn in me bekken en rug dat ik morgen bij de afspraak hoop dat ze me helpen om de baby wat eerder te laten komen....
4 jaar geleden
Reactie op Randi
Lieve dames,
Neem aan dat je evt weeën kunt gaan krijgen? En dat je bevalling op gang komt evt...
4 jaar geleden
Reactie op Flowermdk
Ik ben zo kapot van het niet slapen en pijn ...
Ik kan je de hand schudden... Pfff
Maar ja morgen verloskundige eens over hebben.. Hoe verder ik denk toch dat het nog even door lopen word tot 40wk...
4 jaar geleden
Reactie op Flowermdk
Ik ben zo kapot van het niet slapen en pijn ...
Ik ben 39+1
Maar ons kleintje is aan de grote kant, en ik zou al ingeleid lagen worden. Maar ik heb gekozen toch nog te wachten. Nu hopen dat het heeft gewerkt.
Je kan er altijd om vragen geloof ik! Ze begrijpen het heel goed als je der klaar mee bent! Hoe ver ben jij?
4 jaar geleden
Reactie op Flowermdk
Nu 38weken dus het hoeft van mij niet persee morgen al direct maar hoop ein ...
Ik ben ook nu 38 weken, heb vrijdag een afspraak en ga morgen bellen om te vragen of ze kunnen kijken of ze kunnen strippen. Loop al maanden met pijn me rug maar het word echt nu met de dag ondragelijker. Het is echt klaar hier 🤦♀️
4 jaar geleden
Reactie op Randi
Lieve dames,
Spannend! Ben aan het eind van mijn vorige zwangerschap 3 keer gestript. Bevalling is uiteindelijk natuurlijk op gang gekomen. Had na iedere ‘stripbeurt’ wel altijd een zeurende pijn onderin de buik. Heb jij dat nu ook? Hoop dat de weeën snel op gang komen bij je!
4 jaar geleden
Reactie op mamavanFemm
Ik ben ook nu 38 weken, heb vrijdag een afspraak en ga morgen bellen om te ...
Hoop het ook voor jou! Bizar wat het allemaal met je lijf en je gesteldheid kan doen. Als ze ons tot 40weken laten doorlopen kunnen we die bevalling niet meer managen. #fingerscrossed.