1320 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Flowermdk

Precies hoop het voor je dat het vanzelf op gang komt! Merk je al verschil? ...
Nu echt net een heftige drukkende pijn gehad onder in馃槻馃槻 zou het dan echt gaan beginnen?

4 jaar geleden

Reactie op Randi

Nu echt net een heftige drukkende pijn gehad onder in馃槻馃槻 zou het dan echt ...
Maak je niet te druk!!!! Het komt heus wel 馃榿

4 jaar geleden

Reactie op Randi

Nu echt net een heftige drukkende pijn gehad onder in馃槻馃槻 zou het dan echt ...
Ik hoop het voor je!! Laat je even weten hoe het allemaal gaat?

4 jaar geleden

Wat zijn jullie allemaal zenuwachtig dames!! Het komt zoals het komt, het is en voelt voor iedereen anders... Laat het aub lekker over je heenkomen en probeer het in je eigen bubbel te ervaren 馃槅 Ontspan, komt echt vanzelf en iedereen kan het! En ja, ook voor iedereen voelt en begint het anders.

4 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Wat zijn jullie allemaal zenuwachtig dames!! Het komt zoals het komt, het i ...
Ik denk dat iedereen niet meer kan wachten 馃ぃ ik niet althans! 馃槣

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Ik denk dat iedereen niet meer kan wachten 馃ぃ ik niet althans! 馃槣
Hier ook hetzelfde, ben nu 38+1 weken. En ben gewoon zo benieuwde naar ons kleintje. Ik kan begrijpen dat de rest dat ook zo heeft, je wilt je kleine gewoon dolgraag ontmoeten en zien 馃

4 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Wat zijn jullie allemaal zenuwachtig dames!! Het komt zoals het komt, het i ...
Ik ben helemaal niet zenuwachtig, kijk er juist heel erg naar uit. Iedereen doet dit anders, en ik vindt het leuk om te delen. Dat wil niet zeggen dat ik zit te stressen. In tegendeel juist馃槉 Het is helaas rustig gebleven! Misschien Vannacht niet iets馃懚馃

4 jaar geleden

Nou ik kan ook niet meer wachten!! De verloskundige zei vandaag dat het waarschijnlijk nog wel even zou duren.. eerste kindje vaak 40+ weken. Maar je weet t nooit. Voel hem meer bewegen dan ooit de laatste week..

4 jaar geleden

Ik ben 38 weken vandaag.. sinds zondag ben ik onder controle van het ziekenhuis omdat mijn bloeddruk te hoog is.. Vanmorgen weer een afspraak en als het weer gestegen is wordt ik morgen ingeleid.. heel spannend dus!!

4 jaar geleden

Reactie op Ari

Ik ben 38 weken vandaag.. sinds zondag ben ik onder controle van het zieken ...
Heel spannend! Heel veel sterkte en succes

4 jaar geleden

Reactie op Ari

Ik ben 38 weken vandaag.. sinds zondag ben ik onder controle van het zieken ...
Succes!! Spannend... Maar het idee bijna je kleine in je armen echt zo mooi馃槏

4 jaar geleden

Hier ook even een update. Ivm de bekkenpijn en het daardoor amper tot niet slapen de afgelopen drie maanden, word ik morgen bij 39+2 ingeleid. Het einde is in zicht. Voor de laatste twee nachten heb ik een dubbele dosis temazepam mee gekregen, waar ik helaas vannacht ook niet op geslapen heb. We doen het rustig aan en bereiden ons voor. Het is bijna klaar.

4 jaar geleden

Vanochtend vrij veel zoet ruikende afscheiding (?) Verloren.. Zouden dit gebroken vliezen kunnen zijn? Heb naar mijn weten nog niet de slijmprop verloren

4 jaar geleden

Reactie op Suusk88

Hier ook even een update. Ivm de bekkenpijn en het daardoor amper tot niet ...
Heel veel succes! Ik denk aan je!

4 jaar geleden

Reactie op Suusk88

Aahw heel veel sterkte!!! En misschien een fijn idee dat je nu weet dat jij je kleine bijna in je armen hebt馃槏

4 jaar geleden

Reactie op Suusk88

Super fijn zeg! Heel veel succes

4 jaar geleden

Reactie op Suusk88

Nog even er goed tegenaan en dan zijn jullie twee trotse mama鈥檚 van een klein wondertje! Succes!馃崁馃懚馃徏馃挄

4 jaar geleden

Reactie op Madelief de Vos

Vanochtend vrij veel zoet ruikende afscheiding (?) Verloren.. Zouden dit ge ...
Was je nou afgelopen woensdag wel/niet gestript? Je kan even het opvangen als het nou blijft lopen dan is het inderdaad vruchtwater.. Door bv boterhamzakje of maandverbandje. Ze kunnen ook altijd testen of je vruchtwater verliest met een sticky.

4 jaar geleden

Reactie op Flowermdk

Was je nou afgelopen woensdag wel/niet gestript? Je kan even het opvangen ...
Ik ga morgen vragen of ik gestript kan worden. Er bleef na die tijd nog wel last lopen maar het is inmiddels gestopt.. wel afgelopen nachten vaak last van voorwee毛n gehad en nu een constante (menstruatie -achtige) pijn

4 jaar geleden

Reactie op Madelief de Vos

Ik ga morgen vragen of ik gestript kan worden. Er bleef na die tijd nog wel ...
O spannend! Nou hoop dat het doorzet voor je 馃 ik heb vanmiddag afspraak bij de gyn.. eens afwachten wat ze zegt.