11 Reacties

3 jaar geleden

Ahh jeetje joh😔 dat klinkt idd echt niet goed hoor... merk je een soort patroon.. wanneer het erger of juist minder is?? Ik kan je helaas geen advies geven maar goed dat je je er niet bij neerlegt!! Succes...

3 jaar geleden

Reactie op famvv

Ahh jeetje joh😔 dat klinkt idd echt niet goed hoor... merk je een soort pa ...
Ja dat is het ook. Hij huilt als die honger heeft en als hij wil slapen. Dus dat kan ik begrijpen . Dus dat is het eerst wat ik doe als ik denk hij huilt. Waarom huilt hij. Maar er zit geen verschil in gehuil. Hij eet op vaste tijd stippen. En slaapt ook op vaste tijdstippen. Soms denk ik dat het verveling is. Want met zijn speelgoed speelt hij niet. Hij wilt alleen kabels of opladers hebben. Maar zelfs dat als ik heb alles geef blijft hij huilen

3 jaar geleden

Nou hier een beetje vergelijkbaar, als we binnen zijn en hij achter zijn hekje in de woonkamer moet blijven is niks goed. Als ie buiten is kan die uuuuuren blij zijn en zie je nooit een sip hoofd. Misschien heeft hij heelveel actieve prikkels nodig?

3 jaar geleden

Reactie op 1251

Nou hier een beetje vergelijkbaar, als we binnen zijn en hij achter zijn he ...
Dat gevoel heb ik ook wel. Ik probeer sws elke dag naar buiten te gaan zodat hij zijn ding kan doen. Maar ook dat omdat hij nog zo jong is kan ik niet zeggen hij kan alleen spelen.

3 jaar geleden

Onze zoon heeft ook zijn momenten (morgen 17 maanden). Als iets niet lukt of als het niet mag, kan hij echt heel lang in blijven hangen. Aanleiding werkt dan het beste. Als hij zelf rond kan lopen en dingen doen is fijn het meest happy en om naar andere mensen en vooral kindjes en dieren kijken is ook fantastisch!

3 jaar geleden

Reactie op WvEdW

Onze zoon heeft ook zijn momenten (morgen 17 maanden). Als iets niet lukt o ...
Ja dat precies ook als hij loopt en ontdekt dan heb je er geen kind aan. Maar ja hij trekt alles uit de kast . Klimt overal op. Dus zet ik hem in zijn stoel en dan begint het dan blijft het door gaan .

3 jaar geleden

Mijn zoontje van 16maanden kan daar ook wat van.. vooral de laatste tijd. Hij wil lekker zijn ding doen. Vrij rondlopen, spelen. Het liefst zonder grenzen en regeltjes. 😅 Als ik grenzen aangeef kan hij ook ontzettend zielig kijken en jammeren wat soms doorzet in een heus gebrul. Ook 'opgesloten' zitten in een stoel of box vindt hij verschrikkelijk. Ik moet eerlijk bekennen dat er in zijn aard wel een driftkikkertje verscholen zit hoor, maar tijdens de bekende sprongetjes komt dat wel duidelijk naar boven. 😬 Wat je daar het beste aan kunt doen? Ik denk consequent blijven, want het schijnt dat ze deze leeftijd juist opzoek zijn naar grenzen en regeltjes. Ik blijf zo consequent mogelijk en als hij echt verdrietig is dan troost ik hem wel in zijn verdriet, maar ik wijk dan niet af van mijn regels. Nee blijft dan nee.. Daarna leid ik hem meestal af. Geen idee of dat de goede manier is, maar je moet wat.. Als je het vele huilen echt niet vertrouwd, zou ik gewoon de dokters aan het jasje blijven trekken. 🍀Succes! ♡

3 jaar geleden

Ik probeer consequent te zijn maar soms is dat zo moeilijk.

3 jaar geleden

Reactie op oummohamed

Ik probeer consequent te zijn maar soms is dat zo moeilijk.
Dat vind ik ook heel moeilijk.. liefst geef je ze hun zin, zodat ze weer rustig zijn. 😅

3 jaar geleden

Agh wat vervelend. En vooral erg vermoeiend en frusterend dat je niet weet waardoor hij zo veel huilt. Ik heb helaas geen ervaring hiermee. Maar mijn ouders zijn met mij toen ik klein was naar een Homeopaat geweest omdat ik altijd ziek was verkouden en koorts. Kregen een middeltje mee en daarna was t al snel over. Wie weet is het een optie om daar even langs te gaan en dat hun misschien kunnen zien hoe of wat. Heel veel sterkte meid!!

3 jaar geleden

Ja vooral dat heel vermoeiend. Ben nu ook zwanger van de tweede . Dus extra vermoeiend 😓. Ja ik zal er eens naar kijken, dank je wel. Super bedankt ☺️