10 Reacties

4 jaar geleden

Luister naar je eigen lichaam, je oudere Kids hebben heus het begrip wel... Zou mezelf niet opsluiten... Gewoon in de middag ff uurtje slapen bv

4 jaar geleden

Heee, Luister inderdaad naar je lichaam en doe waar je je goed bij voelt. Ik ben net terug van een stedentripje waar ik veel gewandeld heb. Maar van de 5 dagen maar 2.5 dag echt wat gedaan en de rest vooral gerust. Geniet er gewoon lekker van!

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 29 weken zwanger en al een weekje op vakantie in Vietnam. Woon op Bali dus de vlucht hiernaar toe was voor mij maar 4 uur, wel nog twee binnenlandse vluchten gedaan. Met wat lopen en compressie sokken aan ging dat prima. Hier in Ho Chi Mihn loop ik veel maar zo lang er een wc in de buurt is en ik vaak tussendoor even wat drink gaat het allemaal prima. Dit is mijn eerste zwangerschap dus nog geen kids rondrennen dus dat is natuurlijk wel een heel verschil. Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen :)

4 jaar geleden

Reactie op Nienefee

Ik ben vandaag 29 weken zwanger en al een weekje op vakantie in Vietnam. Wo ...
Wow dat je het vliegtuig nog neemt😊 Ik denk dat ik het toch ga doen maar goed naar men lichaam ga luisteren!

4 jaar geleden

Reactie op Jesterke

Wow dat je het vliegtuig nog neemt😊 Ik denk dat ik het toch ga doen maar ...
Leuk :) en idd super goed om naar je lichaam te luisteren en pauzes te nemen wanneer je die nodig hebt en veel te drinken etc. Veel plezier op vakantie :)

4 jaar geleden

Net terug van 3 daagse stedentrip Venetië. Veel gelopen en gezien. Ik voel me beter als voordat ik wegging 😁

4 jaar geleden

Reactie op Wendy-81

Net terug van 3 daagse stedentrip Venetië. Veel gelopen en gezien. Ik voel ...
O ben 29,5 weken zwanger van de 3e 😉

4 jaar geleden

Reactie op Wendy-81

Net terug van 3 daagse stedentrip Venetië. Veel gelopen en gezien. Ik voel ...
Zalig! Fijn dat je er zo van genoten hebt!

4 jaar geleden

Nee, geen energie meer voor en ben liever dichter bij huis!

4 jaar geleden

Ik blijf gewoon thuis. Gaan wel proberen wat uitstapjes te doen (bios etc) en af en toe thuis wat bakken. Weekje is zo om..