17 Reacties

5 jaar geleden

Het is de tweede dus ik had voor onze ouders een tshirt gemaakt met " ik word grote zus" erop geschreven. Vorige zwangerschap een aankondiging op FB maar we houden het nu meer voor ons zelf, en wachten tot de NIPT test af

5 jaar geleden

Onze ouders hebben we het gelijk verteld en drie weken later onze broer en zussen. Nu gaan we deze week op bezoek bij mijn opa en oma en ik show wederom weer vroeg dus we gaan het hun ook maar vertellen. Ik wil me namelijk niet opsluiten tot 12 weken

5 jaar geleden

Onze familie, mijn beste vriendin en mijn werk weet het.

5 jaar geleden

Ik heb het meteen aan mijn manager gemeld. Was al 1x ziekgemeld vanwege ‘buikgriep’ dacht ik. Toen ik wist dat ik zwanger was, heb ik dat de eerstvolgende werkdag doorgegeven omdat het echt niet ging.

5 jaar geleden

De ouders met 6 weken met een rompertje. Gister onze opa en oma's verteld met een fotolijstje met de echo erin Vandaag op Facebook gezet

5 jaar geleden

Wij zijn het nu aan iedereen aan het vertellen (12 weken). Vinden het het leukst om het face to face te doen dus nemen daar gewoon de komende weken voor om familie en vrienden het te zeggen. Volgende week ook op werk zeggen. Wel fijn als het daar bekend is na die zware weken doen alsof er niets aan de hand is..

5 jaar geleden

Hoe reageerde iedereen?

5 jaar geleden

Hoe reageerde iedereen?
Variërend van tranen, tot ‘ik wist het al, ik zag het aan je, tot gewoon blij: wat een mooi nieuws

5 jaar geleden

Het is onze tweede, dus onze zoon een shirtje aan met “grote broer” voor de fam. Iedereen reageerde super verrast en blij. Grappig hoe mensen het lezen en dan pas een paar seconde later zie je het kwartje vallen, haha. Echt? Ja echt!

5 jaar geleden

Ouders en broers als eerste verteld. Mijn vriend mag graag de "gok" kraskaarten doen, deze krijgt hij altijd met kerst.. bij zijn familie hebben we het dus verteld door een: psssst, kras eens. Kaart van bol.com Bij mijn ouders hebben we eitjes leeg geprikt.. gevuld met glitters en een briefje. Een soort fortune cookie. Een ei omdat het pasen was. Allemaal super blij. Wel een knutsel werk

5 jaar geleden

We hebben een foto van de echo gemaakt en op tompoezen laten printen.

5 jaar geleden

Aan mijn ouders hebben we het bekend gemaakt met de leuke ‘Lieve oma’ en ‘Lieve opa’ rompertjes. De rest van onze families hadden we uitgenodigd voor een bbq bij ons thuis. Als grote verrassing een ‘Welcome Baby’ helium ballon tevoorschijn getoverd. Iedereen was blij verrast! Erg komisch om de gezichten van iedereen te zien.

5 jaar geleden

Bij ons word het ons 5 kindje. Mijn man is voor het bekend maken van onze zwangerschap met onze 4 kids bezig geweest

5 jaar geleden

Met 8 weken onze ouders en broers en zussen ingelicht. Ook onze beste vrienden met ca. 10 weken. De rest van de familie/vrienden hebben wij het met 13 weken verteld. Morgen vertel ik het op mijn werk, ben nu 14 weken. Daarna mag een hele wereld het weten!

5 jaar geleden

Mijn ouders meteen gebeld...ze wonen in Zuid-Afrika...ze reageerde heel blij. Is ons 5de kindje. Mijn schoonbroers en schoonzus erna en twijfelde of wij mij schoonmoeder zou vertelde. Eindelijk na 2weken toch gedaan en haar reactie was niet leuk...zij heeft ons ook niet gefeliciteerd ...want ja wat als deze baby niet gezond is...en mat heel veel wat als dingen.... Nu wil zij continu op de hoogte gehouden worden en dat doe ik echt niet...even oma van het jaar willen uithang! Ben er zo klaar mee...sorry voor het gezeur!!! Verder best positieve reacties gehad enzo. En nu weer lekker babyshoppen!!!

5 jaar geleden

Zo heb ik het met 10 weken aan mijn zussen verteld! Hun reactie was onbetaalbaar 😍 mijn (schoon)oiders hebben een doos gekregen met een beer erin. Deze droeg een rompertje/ t shirt met: psstt jullie worden opa en oma❤ zowel ouders als schoonouders waren hier emotioneel door 😍❤

5 jaar geleden

Reactie op Anahit V Gorsel

Zo heb ik het met 10 weken aan mijn zussen verteld! Hun reactie was onbetaa ...
Leeeeuk Anahit!