34 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Hoe doen jullie dat met slapen? Liam slaapt in een slaapzakje zonder mouwen ...
Ik denk dat ik vanaf morgen of overmorgen in een romper met korte mouwen ga laten slapen

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Hoe doen jullie dat met slapen? Liam slaapt in een slaapzakje zonder mouwen ...
Daan gaat ik vanaf morgen of overmorgen in een korte mouwen romper in zn zomerslaapzak laten slapen. Ook niet meer onder een lakentje..

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Hoe doen jullie dat met slapen? Liam slaapt in een slaapzakje zonder mouwen ...
Op mijn zoontje zijn kamer is het ook niet extreem warm. Ik laat hem slapen in een dunne slaapzak zonder mouwen en hij draagt dan een lange mouwen romper.

4 jaar geleden

Vond dit wel een fijn lijstje. Twijfel ook wel vaak hoor. Maar dit geeft me dan een soort gevoel dat het wel goed zit. Ik kijk dus vooral naar de temperatuur in de kamer. En voor we naar bed gaan even checken hoe warm ze is..

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Hoe doen jullie dat met slapen? Liam slaapt in een slaapzakje zonder mouwen ...
Luca slappt in romper met korte mouwen of zonder en onder een lakentje. Er ligt ook in de bed een zomer dekentjes voor zekerheid.

4 jaar geleden

Onze dochter slaapt ‘s nachts in een romper met korte mouw en puckababy slaapzak.. Als ik haar vanmorgen en vanmiddag naar bed doe dan alleen romper met korte mouw aan.. Toen het laatst een x zo warm was overdag hebben we voor het eerst geprobeerd om overdag zonder slaapzak te doen, eerst wel wennen en niet slapen, maar dat was maar even en toen sliep ze wel🤗 Straks maar weer eens zien 😅

4 jaar geleden

Weet niet of het hier kan. Maar wat moet ik doen. Mijn dochtertje heeft schrale billetjes en al 8x een poepluier gehad vandaag elke keer een beetje en ze is wat mopperig, komt het door het weer of zouden er tandjes door kunnen komen? Smeer al elke keer na het verschonen goed alles in.

4 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

Weet niet of het hier kan. Maar wat moet ik doen. Mijn dochtertje heeft sch ...
Denk dat dit ook door het weer kan komen, laatst toen het zo warm was voor de eerste keer had mijn zoontje ook diarree en tandjes zijn nog nergens te bekennen.

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Hoe doen jullie dat met slapen? Liam slaapt in een slaapzakje zonder mouwen ...
Bij mij begint ze in alleen romper en dan slaapzak korte mouw...dus blote armpjes... Als ik naar bed ga is het meestal wat afgekoeld dan leg ik een dekentje over haar heen

4 jaar geleden

Wij gaan vandaag lekker zwemmen in het badje (niet te lang natuurlijk) En we smeren haar in ook al zit ze in de schaduw. Verder doet ze het prima en vind ze het heerlijk om buiten te zijn. We geven haar extra vocht...water gaat nog niet heel goed...Maar omdat ze harde poep had en weinig ben ik overgegaan op een beetje diksap in de fles... Dat drinkt ze heel goed... Ik vind vocht binnen krijgen nu even belangrijker dan verantwoord alles zonder suiker blabla... En watermeloen vind ze heerlijk!!!! Dus die heb ik gehaald.

4 jaar geleden

Zo doen wij dat! ☀️ En uiteraard water, goed insmeren. Het is een echte waterrat, zodra ze eruit komt is het huilen, terug erin en lachen 🥰 Bovendien sabbelt ze ook graag op een watermeloen 🍉

4 jaar geleden

Reactie op Alyssia💓

Zo doen wij dat! ☀️ En uiteraard water, goed insmeren. Het is een echte wa ...
Hier dus ook! Meloen is echt een uitkomst hier!!

4 jaar geleden

Hoelang laten jullie je kindje ongeveer in het badje buiten? Mijn dochter is nu 7 maanden.. in bad laten we haar meestal 10-15 minuutjes maar met babyzwemmen is het vaak 50 Minuten. Hoelang is het bij jullie?

4 jaar geleden

Reactie op Alyssia💓

Zo doen wij dat! ☀️ En uiteraard water, goed insmeren. Het is een echte wa ...
Ach wat zoet 😍 handig zo'n badje!