49 Reacties

4 jaar geleden

Dankjullie wel😊 erg lief

4 jaar geleden

Reactie op Mommy_of_two

Bij mijn zoontje een ruggenprik gehad 2 zelfs heerlijk! Nu 3 dagen geleden ...
Wat is ze mooi!! Gefeliciteerd met jullie dochter. Met hoeveel weken is ze geboren? 💕

4 jaar geleden

Reactie op DebSo

Wat is ze mooi!! Gefeliciteerd met jullie dochter. Met hoeveel weken is ze ...
Met 32+2 weken

4 jaar geleden

Reactie op Mommy_of_two

Met 32+2 weken
Gaat alles goed met haar en jou herstel? Zal wel even schrikken zijn of niet?

4 jaar geleden

Reactie op Mommy_of_two

Bij mijn zoontje een ruggenprik gehad 2 zelfs heerlijk! Nu 3 dagen geleden ...
Wat een mooi meisje! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter en wat knap dat je zonder pijnbestrijding een stuit bevalling hebt gehad 💪🏼 Hoop dat alles goed is met jou en je kleine meid. Mooi naam ook💕

4 jaar geleden

Ik wil graag bevallen in een bevallingskliniek hier op Bali en daar hebben ze geen ruggenprik en andere vormen van pijn bestrijding, voor mij geen opties dus. Ik ben wel boeken aan het lezen over hypnobirthing gaan we volgende week een les volgen. Hopelijk gaan we het daarmee redden 💪🏼

4 jaar geleden

Reactie op Nienefee

Ik wil graag bevallen in een bevallingskliniek hier op Bali en daar hebben ...
Bali?

4 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Bali?
Ja daar wonen wij al een paar jaar. Mijn man werkt hier en naar NL gaan voor de bevalling leek ons heel lastig dus ja Bali. Worden hier super veel kinderen geboren, locals en expats dus heb er wel alle vertrouwen in. Alleen moest wel even slikken toen ik hoorde dat er qua pijnbestrijding in de kliniek iig niets is. Ben er inmiddels wel helemaal overheen, haha. Helemaal na het berichtje te hebben gelezen over de stuit bevalling zonder pijnbestrijding 💪🏼

4 jaar geleden

Reactie op DebSo

Gaat alles goed met haar en jou herstel? Zal wel even schrikken zijn of nie ...
Hay, ja gaat gelukkig super goed met haar. Ze doet al bijna alles helemaal zelf. Ze moet alleen nog zelfstandig leren drinken en dan mag ze mee naar huis. We gaan uit van zeker nog 2 weken ziekenhuis en daarna per dag bekijken

4 jaar geleden

Reactie op DebSo

Gaat alles goed met haar en jou herstel? Zal wel even schrikken zijn of nie ...
Het was idd wel weer even schrikken ja. Mijn zoontje van bijna 3 jaar is met 32+6 geboren dus het is ook heel bizar allemaal. Ik ging nu met 32+1 ziekenhuis in met gebroken vliezen en bij mijn zoontje met 32+1 ziekenhuis in met onregelmatige weeën. Deze bevalling ging 4 dagen sneller😅. Maar gelukkig zijn ze allebei super gezond! Dit is mijn zoontje nu..

4 jaar geleden

Reactie op Mommy_of_two

Het was idd wel weer even schrikken ja. Mijn zoontje van bijna 3 jaar is me ...
Oh wat bizar ja! Wat een knapperd! Ik zelf heb vorig jaar een keizersnede gehad van ons zoontje met 29+3 en hij is nu 18 maand. Nu ben ik 31+3 zwanger en de baby zit er nog in. Geniet er van! 2 weken ziekenhuis valt gelukkig mee, levi lag 12 weken in het ziekenhuis. Wat geweldig dat ze gezond zijn en dat is het belangrijkste! 😘

4 jaar geleden

Ik moet in het ziekenhuis bevallen ivm een eerdere keizersnede. Ik ga mee met het advies. Heb de vorige keer wel geleerd dat er absoluut niks te plannen valt 😆

4 jaar geleden

Bij de vorige had ik ineens massaal veel weeën, kon ze niet meer opvangen. Heb uiteindelijk bij 6cm alsnog gevraagd om een epidurale. Bij de verlossing en hechting was ie uitgewerkt dusja ... 😩 heel missellijk geweest en veel bloed verloren. Heb wat schrik nu.

4 jaar geleden

Ik ga thuis bevallen in een bad. Deze week hebben we nog een korte cursus Hypnobirthing en ik ga in mijn verlof nog een boek lezen. Verder laat ik het maar op me af komen. Het komt zoals het komt. Ik ben van nature een planner dus ik moest echt een grote knop omzetten omdat je een bevalling niet kunt plannen. Ik praat wel veel met mijn partner als het me weer even aanvliegt en ik het spannend vind 🙈. Hij heeft er heel veel begrip voor gelukkig. K wil nog wel een geboorteplan maken maar daar komt echt geen van A tot Z stappenplan in. Meer kleine dingetjes die ik wel prettig vind om op papier te zetten

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Ik ga thuis bevallen in een bad. Deze week hebben we nog een korte cursus H ...
Hypnobirthing is echt heel fijn! Wij doen een uitgebreide cursus en hebben vanavond de laatste bijeenkomst. Ik zou ook graag in bad willen bevallen, we hebben het al in huis. Verder veel meditatie, zelfhypnose en massage. En bovenal een positieve mindset. Wij kunnen dit gewoon 💪

4 jaar geleden

Reactie op Mommy_of_two

Hay, ja gaat gelukkig super goed met haar. Ze doet al bijna alles helemaal ...
Hallo hoe gaat het met jullie? Veel liefs 😘

4 jaar geleden

Tja pijn hoort erbij!! Bij m'n eerste was ik te laat toen ik om een epiduraal vroeg... Ging ineens heel hard m'n ontsluiting 😁 Nu bij m'n tweede ga ik het zien...

4 jaar geleden

Ik zou graag een badbevalling willen, maar als de pijn niet te houden is heb ik ook nog Tens 🙂 Ruggenprik was bij de vorige bevalling verkeerd gezegd en deed extreem veel pijn en uiteindelijk was ook alleen mijn linkerbeen verdoofd dus hopelijk hoef ik dit keer geen ruggenprik! Vandaar dat ik nu Tens heb. Hopen dat dat helpt!

4 jaar geleden

Wie is er al eens in bad bevallen? Ik zou dat ook wel willen maar dan in het ziekenhuis. Wat ik me afvraag is heb je het niet onwijs koud tijdens of daarna. Het is een hele inspanning dat snap ik en dat zorgt ervoor dat je het warm krijgt. Maar kan je het ook heel koud krijgen? Dan verkrampt alles juist ipv ontspannen 🙈

4 jaar geleden

Hypnobirthing, werkte voor mij echt perfect! Kon de pijn zo goed verdragen .. aanrader om je in te verdiepen