13 Reacties

3 jaar geleden

Ik laat hem staan om in december de kerstboom in te zetten, zodat mijn zoon er niet bij kan 馃檲 Hier ook bijna niet meer in gebruik

3 jaar geleden

Ik gebruik hem eigenlijk ook niet meer. Daar krijg ik ook heel veel kritiek over. Van mijn ouders en schoonouders. Die zijn van mening dat ik mijn dochter vaker in de box moet zetten, want dan had ze allang gestaan en gelopen馃槖.

3 jaar geleden

Wij gebruiken de box ook niet heel vaak meer, maar meer om de kleine in te zetten als we zelf even naar boven zijn om bijvoorbeeld de was op te ruimen etc.

3 jaar geleden

Ik gebruik hem nog heel veel. Dochter begint al met lopen, nu kan ik haar nog even stallen als ik naar de wc moet oid. Puur voor veiligheid, ze speelt er net zo graag als op de vloer.

3 jaar geleden

Wij hebben hem 2 maand geleden al weggedaan omdat mijn zus hem toen ging gebruiken, tot nu toe nog niet gemist 馃槂

3 jaar geleden

Wij gebruiken hem nog dagelijks! Femm is nu 10 maanden en vind het heerlijk om soms nog even in der eigen coconnetje te spelen als wij bezig zijn met het huishouden bijv. Soms staat ze ook alleen tv te kijken bijv maar spelen erin vind ze ook nog heerlijk. En geeft ons een geruster gevoel als wij even niet kunnen opletten dat ze veilig kan spelen.

3 jaar geleden

Onze zoon, bijna 11 maanden speelt er ook nog in. Vindt het heel leuk om aan de rand te staan en over te pakken, maar ook om er zelf in te spelen (in de box ook weer ander speelgoed dan in de kamer). Daarnaast voor ons ook wel handig dat ik bijv kan koken of iets in huis doen zonder dat ik moet opletten of de kleine iets gevaarlijks doet of achter mij kruipt terwijl ik achter het fornuis sta

3 jaar geleden

Hier gebruiken we hem ook nooit...ook bijna niet gebruikt. We Kijken het nog een paar weken aan en anders gaat hij weg.

3 jaar geleden

Reactie op Liz_Deborah

Ik gebruik hem eigenlijk ook niet meer. Daar krijg ik ook heel veel kritiek ...
Dikke onzin. Onze ligt er nooit in en staat wel. Baby bepaalt zijn eigen tempo. Het komt goed. Laat je niet gek maken!

3 jaar geleden

Wij gebruiken m nog elke dag! S ochtends tijdens spitsuur als Ik niet kan opletten of ze ergens naar toe gaat wat niet mag en soms als 'straf' als ze elke naar naar de plant gaat als ik aan het koken ben. Vindt ze ook helemaal niet erg om daar even in te spelen

3 jaar geleden

Mijn dochter vindt het soms juist fijn om in de box te spelen. Voelt denk veilig. Laat hem nog staan, zolang zij dit nog fijn vindt. Maar alle kindjes zijn anders.

3 jaar geleden

Reactie op Liz_Deborah

Ik gebruik hem eigenlijk ook niet meer. Daar krijg ik ook heel veel kritiek ...
Wat een onzin, "normaal" gaan kindjes met een jaar wat interesse krijgen in staan/lopen. Die van mij is nu 10 maandjes staat soms zelfs los en loopt de hele kamer rond achter haar loopkar. Maar dat is heel snel, en dar komt echt niet door de box.... Daar in tegen zegt die van mij nog geen woord. Ze gaat nu pas een beetje dadada en mamama en dat soort dingetjes uit kramen. Maar als ik daar opmerkingen over krijg zeg ik altijd ze kunnen niet overal de eerste in zijn, en als ze 18 zijn kunnen ze echt wel praten en lopen.

3 jaar geleden

Wij gebruiken hem al een tijdje niet meer. Stanley vindt het leuk om op de grond op een kleed te spelen en gaat nu kruipend de kamer door. Als we hem wel in de box zetten gaat hij protesteren. Hij trekt zich er wel aan op, dat doet hij ook in bed.