88 Reacties

4 jaar geleden

Kleding is grootste deel gewassen (strijken moet ik me nog toe gaan zetten), babykamer is klaar, box staat beneden en kinderwagen ook 😁 ik wil deze en volgende week gaan gebruiken om alles af te maken en vluchtkoffer in elkaar te zetten..

4 jaar geleden

Box staat klaar in de gang zodat ik niet nog weken naar zo een grote meubel aan sta te kijken, muurtje moet nog geverft worden en lampje ophangen dan zijn wij hier gelukkig klaar!

4 jaar geleden

Haha december meer en meer in zicht?! Duurt nog ruim 2 maanden! 😅 Hier moet eigenlijk alles nog worden gedaan; babykamer behangen/verven/aankleden, kleertjes op zolder uitzoeken, maxicosi op zolder zoeken, wiegbak op zolder zoeken, box in elkaar zetten (dat doen we wel zodra de baby geboren is en hoop het af te wisselen met de kerstboom, onding zo kort mogelijk in huis hebben 😅) Haha ben bijna net zo ver als jij bent 🙈🙊

4 jaar geleden

Hoi, de babykamer staat. Maar ik moet nog de babyspullen kopen en de maxicosi en de kinderwagen. Het komt wel goed hou ik mezelf voor🤗

4 jaar geleden

Hier moet alleen nog box in elkaar gezet worden en het bedje opgemaakt worden. Nog een paar dingen strijken en dan is alles klaar😍

4 jaar geleden

Oh gelukkig ben ik niet de enige dan 🙈 Wij hebben echt net de eerste verflaag erop, hoop het schilderwerk volgend weekend af te hebben (kan zelf weinig doen ivm bekkenklachten dus ben afhankelijk van mijn vriend en die werkt de hele week...) Groot deel van de spulletjes wel in huis, maar ook nog niet alles. Autostoeltje bijvoorbeeld. Maar ik ga er vanuit dat het allemaal wel goed komt :) al word ik soms een beetje zenuwachtig als ik hier lees hoe ver iedereen al is...

4 jaar geleden

Nou ik hoef me nog niet te vervelen. Eerst nog even werken 3 weken en dan eens kijken wat ik wil gaan doen. Ik volg ook nog een opleiding. Wil mijn boekhouding al gaan boeken voor dit jaar. Kinderkamer doen we pas over 3/4 jaar ofzo. Box is zó gepakt. Wel alles al uitgewassen. No stress. Komt wel....haha, ik sta er wat anders in dan jij denk ik ;-)

4 jaar geleden

Nou ik hoef me nog niet te vervelen. Eerst nog even werken 3 weken en dan e ...
Ohja, bijna 31 weken zwanger....

4 jaar geleden

Alles voor de baby is gereed, enkel nog een paar kleine zaken zoals box, wipstoeltje, handwarmer voor kinderwagen enzovoorts. Dat moest hier ook al klaar zijn met 26 weken ivm met de kans op een vroeggeboorte.

4 jaar geleden

Ohja, bijna 31 weken zwanger....
Ik ook 30+6 :)

4 jaar geleden

Oh ja en ik ben nu 28 weken en zwanger van nr 2. Misschien scheelt dat ook wel in de voorbereidingen... 🙈 bij de eerste was ik denk ik ook wel iets eerder begonnen met alles.

4 jaar geleden

30 weken en alles staat klaar 🙈🙈 Het is voor ons de eerste dus vind t veel te leuk allemaal haha en een vriendin en nichtje van ons zijn februari en maart dit jaar bevallen dus in de loop van de tijd heel veel toegeschoven gekregen. Dus weinig zelf hoeven shoppen haha.

4 jaar geleden

Hier bijna 31weken van 2de. Zoontje is 2jaar geworden en nu komt er een dochtertje in december ❤ hier is van gisteren het park beneden, bedje staat klaar, relax en dergelijke ook. De kleertjes ga ik ook bijna aan beginnen maar aangezien er een meisje komt kan ik wel nog shoppen binnenkort 😃 januari solden dus perfect moment 😊

4 jaar geleden

Hier ook bijna alles klaar🙏🏻. Babykamer is klaar. Bedje moet alleen nog opgemaakt worden. Box staat ✔️ Kinderwagen moet nog binnen komen (komt als goed is deze week ) Verder is alles gewassen en gestreken 🧸 Alleen mijn eigen tas moet nog 🛍

4 jaar geleden

Hier staat ook al ver alles klaar! Kamertje is zo goed als af, box staat weer op en ben nu begonnen met de kleertjes te wassen :) Ben nu 30 weken. Maar ons 1e kindje kwam met 34 weken dus wil nu alles optijd af hebben😁

4 jaar geleden

Leuk om de verschillen te lezen 😊 scheelt ook al wel voor mij dat ik 2 december uitgerekend ben, is natuurlijk wel een verschil met bijv. 31 december 😅. Vind het bezig zijn met de babykamer ook wel een soort ritueel ofzo, ook gewoon even een moment dat je heel bewust bent van je baby die komt 😊 En het lijkt me dat je bij een tweede wat relaxter bent, dan weet je dat het wel goed komt (en respect.. Kan nu al niks door alle vermoeidheid, laat staan met nog een kind erbij 😅)

4 jaar geleden

Hier ook zwanger (bijna 30 weken) van nummer twee. Onze prioriteit lag tot nu toe bij het inrichten van een nieuwe kamer voor onze dochter. Haar oude kamertje wordt namelijk de kamer van haar broertje. Deze moet overigens nog een metamorfose ondergaan om een jongenskamer te worden. Daar hebben we de komende weekenden de tijd nog voor 👌🏼 Uitzoeken van kleding en wassen doe ik tijdens mijn verlof wel.

4 jaar geleden

Hier midden december uitgerekend... ook een rot tijd haha! En zwanger van de 2e en ja ben er wel iets relaxer onder maar toch alle kleine dingetjes zoals leenspullen of een extra thermometer en de kinderwagen nog even afhalen en wassen pfff. Leuke topic trouwens dat je dit met elkaar kan delen

4 jaar geleden

Bij ons nog bijna niets klaar en zijn al 30+3.. de kleine zn kleertjes moeten nog gewassen worden, kamer is nog niet geschilderd, boxpark moet nog een plaats krijgen... lig al sinds 20augustus in het ZH en zal hier op zn minst nog moeten blijven tot aan 34weken.. en wordt ingeleid zowizo op 37weken, hopelijk raakt alles op tijd af, spannend!

4 jaar geleden

Reactie op saraya

Bij ons nog bijna niets klaar en zijn al 30+3.. de kleine zn kleertjes moet ...
Oei, saraya, vervelend dat je al zo lang in het ziekenhuis ligt. Wel fijn dat je met 34 weken even naar huis kan. En ook als de baby er is kun je nog de babykamer afmaken. Komt vast wel goed 😊💪🏼