88 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben ook 36 weken... kamer nog niet klaar. Kinderwagen is er. Wieg in bestelling. Als ze eerder komt hebben we iig de kinderwagen waar ze best in kan slapen.

4 jaar geleden

Reactie op Keeponblooming

Babykamer klaar! Moet alleen alles nog wassen. We hebben alleen nog geen id ...
Pfff....ja heb ook lang getwijfeld🙈 nu met 34 wkn eindelijk de knoop doorgehakt Succes!

4 jaar geleden

Voor wie nog spullen moet hebben; bij de Prénatal hebben ze nu Blackdeals!

4 jaar geleden

Reactie op Noor7

Hier ruim 37 wk en gisteren pas het wiegje in elkaar gezet. De box doen we ...
😂 heel herkenbaar bij ons gaat het met zo is ook de derde🙈

4 jaar geleden

Reactie op Anna89boerenmammie

😂 heel herkenbaar bij ons gaat het met zo is ook de derde🙈
Met een tweede kindje ook hoor.... heb er weinig haast mee en de box zetten we zelfs pas op als het geboren is, vijf minuten werk. Vind het zo’n onding, heb die echt het liefst zo kort mogelijk in huis 😣

4 jaar geleden

38 weken, 2 weken geleden verhuisd, alles klaar voor de komst 💪🏻💪🏻💪🏻 Heb mij niet verveeld 😅

4 jaar geleden

Wij wachten nog op het matrasje voor het wiegje. Hebben ook een ledikantje dus mocht ze al komen dan kan ze daar in slapen. Daarnaast krijgen we als het goed is dit weekend onze auto en kunnen we de maxi cosi er alvast in zetten. Ook hopen we dan de wasmachine te krijgen zodat ik eindelijk kan beginnen met de laatste dingen wassen. Volgens mij hebben we alles dan wel...

4 jaar geleden

Alles is hier al klaar met 37 weken. Gisteren hebben we de box in elkaar gezet, dat was het laatste. Alleen de vluchttas moet nog aangevuld worden 😌