6 Reacties

vor 3 Jahren

Hoi hoi :) Mijn zoontje is 28 november 1 jaar geworden. In de ochtend krijgt hij een boterham met wat halfvolle melk. Tussendoor fruit. In de middag eet hij ook een boterham met wat halfvolle melk. Als tussendoortje krijgt hij dan een koekje,cracker,rijstwafel ofzo. S avonds eet hij met ons mee. En voordat hij naar bed gaat krijgt hij nog een klein flesje (160). Hier doet hij het super goed op :) de flessen zijn ook vanzelf een beetje vervallen doordat hij natuurlijk steeds meer met ons mee ging eten! :)

vor 3 Jahren

Reactie op Elcanaa

Hoi hoi :) Mijn zoontje is 28 november 1 jaar geworden. In de ochtend kri ...
Bij kan net zo! Had gisteravond haar flesje overgeslagen en ook dat ging goed, ze had er heen behoefte aan, dus denk dat we die er ook uitgaan halen binnenkort. Ze is vandaag 1 geworden 💕

vor 3 Jahren

Hey! Onze dochter krijgt bij het ontwaken fles en rond 7u30 boterham (men). Rond 12u patatjes, rond 16u fruit. Avond eten eet ze soms een boterham of groenten mee. 's avonds nog een fles

vor 3 Jahren

Hier nog een wisselende eter, eet zeker nog niet met de pot mee. s Ochtends een papfles (180cc), na de lunch nog 120cc, s avonds nog een fles van 180/210cc. De fles bij de lunch hoop ik er binnenkort af te halen, zodra ze echt goed wat anders drinkt. Steeds met flessen minderen hadden we problemen met de ontlasting, omdat ze te weinig dronk.

vor 3 Jahren

Hier nog drie keer melk, sochtends en voor t slapen gaan de borst en na de boterham nog een 180 fles. Daarnaast smorgens fruit en smiddags een tussendoortje. Hierbij drinkt hij maar weinig, na een paar slokjes is het wel weer genoeg 🤷🏻‍♀️ Avond eten is nog best fijn geprakt of gepureerd, anders wil hij t niet.

vor 3 Jahren

Hier ochtendfles en avondfles van 180+6scheppen. En afgelopen 6 weken in die horrorsprong vaak om 01u nog een fles van 120+4. Verder boterhammen en fruit en avondprakje.