26 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Maeike

Mijn zoontjes schelen 13 maanden. Ik was dus nog wel wat sneller haha! De ...
Hi Maeike, leuk om je verhaal te lezen :) Zit momenteel in hetzelfde schuitje.. mag ik vragen hoe jij met je kleintjes naar buiten gaat? Heb je een duowagen of doe je het anders? Ben benieuwd 😊 en qua ritme van kleintjes, hoe gaat dat? Alvast dank 🙏🏽

4 jaar geleden

Reactie op Emma101

Hi Maeike, leuk om je verhaal te lezen :) Zit momenteel in hetzelfde schuit ...
Wat leuk! Zwanger van de 2e? Of al geboren? Ik heb een duowagen ja, ideaal! Heel soms ga ik ook wel is naar buiten met de kleinste in de draagdoek. En qua ritme.. ik heb de eerste maanden het ritme van de jongste gevolgd, en nogsteeds wel eigenlijk. Soms komt het zo uit dat ze om en om slapen, soms juist tegelijk.. heeft allebei z’n voor- en nadelen. Nu gaat de jongste steeds meer mee in het dagelijks ritme qua eten enzo, dat geeft wel veel rust! Wat ik de eerste periode wel heb gedaan, is zoveel mogelijk huishoudelijke taken etc. Als ze wakker waren, zodat ik ook mijn rust kon pakken als ze allebei sliepen. Ik hoop dat je wat hebt aan mijn ervaringen!

4 jaar geleden

Reactie op Maeike

Mijn zoontjes schelen 13 maanden. Ik was dus nog wel wat sneller haha! De ...
Ja dat lijkt ons ook dat ze dan veel aan elkaar hebben. Lekker met elkaar spelen en de 2e zal weer veel oppikken van onze dochter. Aan de ene kant kan ik niet wachten, aan de andere kant vind ik het wel spannend, mochten we besluiten ervoor te gaan. Hoe is jullie situatie, werken jullie allebei, fulltime of? 😊

4 jaar geleden

Reactie op Justme1

Ja dat lijkt ons ook dat ze dan veel aan elkaar hebben. Lekker met elkaar s ...
Ja ik merk ook dat de jongste alles veel sneller doet dan de oudste.. hij heeft een goed voorbeeld! Ja snap ik wel, het blijft een grote stap en je kan niet meer terug. Maar ik denk dat dat altijd wel blijft.. Mijn vriend vaart en is eigenlijk altijd aan boord. Ik ben de eerste maanden bijna fulltime meegeweest, niet gewerkt, zodat ik mij op de kinderen kom focussen en niet ook nog moest werken.. va september ga ik weer aan het werk, 2 dagen in de week. Mijn vriend blijft aan boord, dus ik ben halve weken alleen thuis met de kinderen en halve weken met hem en de kinderen aan boord. Lekker afwisselend leven haha!

4 jaar geleden

Reactie op Maeike

Ja ik merk ook dat de jongste alles veel sneller doet dan de oudste.. hij h ...
Ik weet niet of je het nog leest maar wij hebben besloten er voor te gaan 😊. Voor wat klachten bij de gyn geweest en alles was goed en aangezien ik een aandoening heb waardoor het alleen maar moeilijker of zelfs onmogelijk kan worden willen we niet te lang wachten. Vind t mega spannend maar aan de andere kant heb ik er ook heel veel zin in! Nu zit je er toch midden in en veel spullen heb je al. We zullen zien of het ons snel gegunt is.

4 jaar geleden

Mijn oudste was 2 jaar en 9 maanden toen de 2e geboren werd. Ik vind het heerlijk zo! De oudste kan al heel veel zelf en kan fijn zelf spelen zodat ik me rustig tussendoor bezig kan houden met de jongste 🙂 Hij sliep niet meer 's middags toen de jongste geboren werd maar geluk bij een ongeluk... Hij was de hele week ziek in de kraamweek vanaf de dag dat ik beviel waardoor ik en mijn vriend toch de hele week middagdutje konden doen om bij te komen haha en de hele week met z'n 4tjes in bed doorgebracht 🥰 En grote broer helpt graag mee met zijn zusje! Heerlijk!! ❤️