23 Reacties

4 jaar geleden

Hier was het anderhalve week terug 42,5 cm😀. Heeft een afplatting maar de kinderarts was tevreden.. Hij is van 19 december😀

4 jaar geleden

Onze dochter van bijna 7 maanden heeft een hoofdomtrek van 41,5 cm. Vorige week bij de kinderarts gemeten. Qua lengte bovengemiddeld met 70cm en qua gewicht net ondergemiddeld met 7200 gram. Volgens de kinderarts wel een klein hoofdje maar nog binnen de marges die acceptabel zijn.

4 jaar geleden

Ons zoontje is 3 weken geleden voor t laatst geweest bij het CB. Toen was het; Lengte: 63 cm Gewicht: 7185 gram Hoofdomtrek: 44 cm Voor zijn lengte dus een aardig groot hoofd en dat merk ik wel met zn shirtjes😅 gewicht is rond het gemiddelde en lengte is eronder, maar dat is al sinds de geboorte en qua lijn gaat hij wel goed mee. Hij is van 22 december en 2 weken te vroeg geboren

4 jaar geleden

Reactie op Maneldeswart

Onze dochter van bijna 7 maanden heeft een hoofdomtrek van 41,5 cm. Vorige ...
Ah oke ook een klein hoofdje dus. De arts gaf wel aan dat het prima was maar toch was ik wel benieuwd naar andere babys.

4 jaar geleden

Reactie op Plummie

Hier was het anderhalve week terug 42,5 cm😀. Heeft een afplatting maar de ...
Mijn zoontje van 21 december hihi. Ja had begrepen dat met afplatting hoofdjes kleiner uitkomen 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Met 6 maand hoofdomtrek van 42 cm. Lengte 68 cm, gewicht 6985. Die blijft wat achter. Zn curve schiet iets naar beneden

4 jaar geleden

Reactie op CarinaP

Met 6 maand hoofdomtrek van 42 cm. Lengte 68 cm, gewicht 6985. Die blijft ...
Heeft ook een afplatting en op 11 december geboren

4 jaar geleden

Ons zoontje had vorige week (precies 6maanden) een hoofdomtrek van 44,5. 68,3 cm en 8380gr ☺️

4 jaar geleden

Mijn zoontje had bij de laatste meting een hoofdomtrek van 41,3 cm dit vonden ze aan de kleine kant en daarom moet ik aankomende vrijdag weer om te kijken of hij gegroeid is deze keer kijkt er een kinderarts na

4 jaar geleden

Mijn dochter haar hoofdje is 40cm nu. Was met de geboorte 32cm ongeveer, misschien iets kleiner. Is gemeten op dag 5. Ook een klein hoofd dus!

4 jaar geleden

Mijn baby is geboren met zen hoofdomtrek van 39,5 🙈 maar dat was dan ook ver boven het gemiddelde. Volgende week wordt hij 7 maand, moet deze week ook naar Kind en Gezin, benieuwd of ie nog steeds zo ver boven de curve zit

4 jaar geleden

Mijn dochtertje is nog geen 6 maanden. Maar heeft ook een fijn en klein koppie, zit daarom helemaal onderin de curver. Volgens t CB prima. En ik vind het niet erg. Persoonlijk vind ik een klein babyhoofdje mooier dan een grote

4 jaar geleden

Reactie op elketje

Mijn baby is geboren met zen hoofdomtrek van 39,5 🙈 maar dat was dan ook v ...
Oh wauw dat is weer aan de grote kant ja hihi. Zo zie je maar wat een groot verschil er is.

4 jaar geleden

Reactie op Michellelans1993

Mijn zoontje had bij de laatste meting een hoofdomtrek van 41,3 cm dit vond ...
Ja, zal vast goed zijn. Is je zoontje 6 maandjes?

4 jaar geleden

Toen onze dochter 5 maanden was, was het 42,2 cm. Ze is bijna 6 maanden nu, maar nu hoeven we niet naar CB ... Ze zat eerst boven het gemiddelde met alles en nu mooi op het gemiddelde ongeveer.

4 jaar geleden

Hier hetzelfde heb een dochtertje van bijna 6 en half maand. Met de 6 maanden meting 67,7 cm 7,5 kilo & hoofdomtrek van 41,1 cm en ook lengte en gewicht boven gemiddeld & haar hoofdje onder gemiddeld. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ze een afplatting heeft dus kan daar mee te maken hebben.

4 jaar geleden

Reactie op Amita

Ja, zal vast goed zijn. Is je zoontje 6 maandjes?
Ja hij is van 11-12

4 jaar geleden

Mijne is 4 weken geleden voor t laaste geweest bij het CB. Toen was het: hoofdomtrek 42 cm, 7680 gr en 65.7 cm lengte.

VRIEND

4 jaar geleden

Vandaag met ons meisje naar CB geweest voor de 6 maanden meting. Ze is nu 71cm, 7550 gram en hoofdomtrek 43cm. Gewichtcurve buigt nu af zeggen ze...🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Ik had deze ooit eens gevonden maar misschien heb je die zelf ook al