7 Reacties

3 jaar geleden

Hoi, geen gouden tip, wel dezelfde ervaring. Super stom maar vaak als ik nog een klein beetje meer fles geef dan is ze daarna wel wat meer tevreden alsof ze nog niet genoeg hebben gehad ofzo echt geen idee!

3 jaar geleden

Bij mij gebeurde dit dus ook, totdat ik hem vroeg of jij meer wilde eten. Dus krijgt ie daarna nog yochurt of n cracker. Opeens merkt ie dat iets op kan zijn. Kan die best boos om zijn. Wie weet?!?

3 jaar geleden

Onze dochter heeft dat ook vaker na de fles in de avond, ze is dan moe en drinkt best snel. Soms denk ik heeft ze nog dorst of honger of gewoon zorgbehoefte. Als ik een hele fles maak van 200cc en ze huilt dan is het zorgbehoefte en nog even knuffelen. En als ik de helft maak en ze huilt dan heeft ze echt nog honger 🙈 ook als ze genoeg heeft gegeten (boterham of wat ze met de pot mee eet) kan ze bewegelijk zijn en ook huilen dan is ze gewoon klaar en wilt ze uit haar stoel..

3 jaar geleden

Ik denk dat het gewoon een fase is.. hier heeft hij het namelijk ook als tie zijn fles niet leeg drinkt en duidelijk genoeg heeft gehad..

3 jaar geleden

Ons zoontje heeft ook gehad dat hij boos werd als z'n eten op was, maar hij was makkelijk af te leiden. Ik maak hem sindsdien steeds optijd duidelijk dat het eten bijna op is, met woorden en gebaar, en daarna nog ' laatste hap'. Ten slotte: 'op', ook met gebaar en laat ik het bakje zien. Na een paar keer snapte hij dit, en reageerde niet meer teleurgesteld. Zo wel, dan weet ik dat ik hem wat meer groente kan geven bijvoorbeeld.

3 jaar geleden

Kan door een groei sprong zijn! Vergt veel van die kleintjes en dan kunnen ze tijdelijk wat meer vragen. Hier was dit tijdens elke groei sprong zo, dus gaf ik hem steeds wat meer

3 jaar geleden

Reactie op Lovemyson

Ons zoontje heeft ook gehad dat hij boos werd als z'n eten op was, maar hij ...
Heb je tip opgevolgd en ik moet toegeven dat het bij zijn maaltijdhapje's goed werkt alleen nog niet bij zijn fles voedingen maar er zit voor uitgang in dank je voor je til