9 Reacties

3 jaar geleden

Heel herkenbaar.. Ons zoontje wordt vaak zo'n 2x huilend wakker tijdens z'n middagslaapje en valt dan weer in slaap. Vervolgens nog een 3e keer en gaat dan niet meer slapen maar is wel slecht in zn hum. Een rondje lopen of fietsen oid is dan vaak het enige wat helpt..

3 jaar geleden

Wij hier ook 2 weken gehad wij helemaal zelf overstuur zo zielig om te zien. Bleek dat hij 2 kiezen kreeg beneden en nu de andere 2 komen komt dat gedrag weer.

3 jaar geleden

Hier het zelfde ook een zoontje van 15 maanden die continu huilend wakker word en het een tijdje duurt voor dat die weer rustig is hier flinke onzekerheid of ik wat verkeerd doe...

3 jaar geleden

Bij ons ook. Ook kiezen die doorkomen. We gaan er even naar toe om een speen te brengen en even te troosten, maar laten hem dan wel anders raakt hij nog meer overstuur. Hij slaapt dan vrij snel weer in.

3 jaar geleden

Reactie op Lvanz

Bij ons ook. Ook kiezen die doorkomen. We gaan er even naar toe om een spee ...
Ja het is vreselijk ik dacht er is echt iets ergs aan de hand zo aan het krijzen en hoe meer ik troosten hoe meer die overstuur was. Die kiezen doen ook zo zeer. En als je kijkt hoe groot die dingen zijn😅

3 jaar geleden

Op deze leeftijd zie je ook vaak dat ze soort van nachtmerrietjes hebben door alle indrukken. Mijn dochter heeft het ook af en toe. Denk dat het gewoon even een fase is waar je doorheen moet

3 jaar geleden

Ja wij hebben dit ook bij onze dochter van 16 maanden, altijd na het middagslaapje, niet elke dag gelukkig. Maar soms ineens ontroostbaar. Ik neem haar dan bij me en wacht geduldig tot het over is. Soms helpt het om haar af te leiden door samen door het huis te lopen en naar buiten te kijken. Ik vind het heel erg zielig en zwaar. En heb ook geen idee wat er op dat moment aan de hand is. Fijn te lezen dat meer moeders hier last van hebben! Het duurt bij haar nu al wel een paar weken. Maar het is af en aan. Ik ga uit van een fase inderdaad!

3 jaar geleden

Reactie op GemmavZ

Ja wij hebben dit ook bij onze dochter van 16 maanden, altijd na het middag ...
Inderdaad geduldig afwachten en bij me pakken of afleiden helpt het beste hier ook. Ik moet zeggen dat het nu al even niet meer is voor gekomen, dus hopelijk idd echt een fase!

3 jaar geleden

Hoe lang slaapt ze dan? Huilend wakker worden is vaak een teken van moeheid.