9 Reacties

4 jaar geleden

Smet? Of een ontsteking? En je doet het verder goed om het zo te behandelen. Hoop dat het gauw over mag gaan. Idd goed om naar de huisarts te gaan!

4 jaar geleden

Reactie op Beebje

Smet? Of een ontsteking? En je doet het verder goed om het zo te behandelen ...
Smet had ze ooit in dr nek. Dit is echt net buiten dr oksel dus zou een gekke plek zijn. Niet een plek die erg warm of nat is. Ik blijf maar nadenken maar kan niks bedenken waar t door kan komen. Sta nu in de wacht bij de huisarts.. ben benieuwd. Dankje 😊

4 jaar geleden

Mijne heeft vanaf juli een ontsteking onder oksel. Het was groot, had een antibiotica, wordt kleiner en na 4 dagen koorst wordt het open gegaan. Alle die tijd waren wij 2 x bij kinderarts, 4x bij de dokters van chirurgie afdeling, 1x bij Sophia kinderZH bij Erasmus en 2x bloed geprikt. We hadden 2 verschillende antibiotica, dat hij geen infectie heeft gekregen. Eindelijk gaat nu langzaam dicht. Overdag had hij pleisters, s nachts open laten en 2x per dag met water spoelen.

4 jaar geleden

Ochhh wat heftig en wat schrikken! We kunnen allemaal van alles roepen nu maar denk dat de arts er het beste naar kan kijken! Is er al meer bekend?

4 jaar geleden

Reactie op kyraelgersma

Ochhh wat heftig en wat schrikken! We kunnen allemaal van alles roepen nu m ...
Ja ben bij de huisarts geweest. Het is een open blaar maar hoe of wat.. kan ook geprikt zijn door een beestje zei ze maar blijft gissen. Ook had ze van de tape al flinke uitslag, heeft een gevoelige huid. Heb nu antibioticazalf 3x daags en van gaas een soort mouwtje dus kan zonder tape werken. Hopelijk is het snel weg. Hier kun je zien wat ik bedoel:

4 jaar geleden

Ik zou een doorverwijzing vragen naar de dermatoloog. Die kan onmiddellijk ernstigere oorzaken uitsluiten. Goed dat je foto's hebt!

4 jaar geleden

Reactie op 1251

Ik zou een doorverwijzing vragen naar de dermatoloog. Die kan onmiddellijk ...
Ik kijk even wat dit doet als ik de zalf smeer. Hopelijk is het eenmalig. Mocht het niet weggaan kan dat altijd nog. Ze heeft er zelf gelukkig geen last van, nog even druk en bezig als altijd 😝

4 jaar geleden

Reactie op Justme1

Ja ben bij de huisarts geweest. Het is een open blaar maar hoe of wat.. ka ...
Jeetje dat is ook echt een beste blaar! Gewoon een wond nu.. wat ontzettend zielig voor je meisje ook. Zou het hier niet bij laten, zo’n gigantische blaar ontstaat niet uit het niets. Hoe is het nu?

4 jaar geleden

Reactie op kyraelgersma

Jeetje dat is ook echt een beste blaar! Gewoon een wond nu.. wat ontzettend ...
Het gaat goed. Ze had er zelf sowieso al weinig last van. 3x per dag zalf en een gaasje erop. Gister in bad een beetje soda erbij. Vanmorgen voor het eerst geen wondvocht meer aan het gaasje dus gaat de goede kant in 😊. Hopelijk is het nu snel weg. Ze lekker druk en speelt veel en we mogen er gewoon aankomen met verzorgen gelukkig. Ja ik denk dat ik er weinig mee kan.. we weten niet waarvan het komt, belangrijkste is dat t weer weg gaat. Huisarts kon het ook niet zeggen. Eventueel door iets gestoken zei ze..