13 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb bij de eerste een kleinere boom gekocht en deze op een tafeltje gezet en het tafeltje versierd met papier

3 jaar geleden

Mijn dochter die weet heel goed wat nee is, dus de eerste paar keer als ze naar de boom kruipt gewoon nee zeggen en dan komt ze er ook niet meer aan 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op lisaswuste

Mijn dochter die weet heel goed wat nee is, dus de eerste paar keer als ze ...
Bestaat dit echt 馃お

3 jaar geleden

Ik wil ook zo graag een boom, ga denk ik maar op zoek naar niet-breekbare versiering... mijn zoontje is echt niet tegen te houden馃槀

3 jaar geleden

Reactie op lisaswuste

Mijn dochter die weet heel goed wat nee is, dus de eerste paar keer als ze ...
Ik ben nu druk aan het oefenen met Stanley en andere spulletjes in huis. Als ik duidelijk nee zeg dat stopt hij op zich wel 鈽猴笍

3 jaar geleden

Reactie op Annika

Ik ben nu druk aan het oefenen met Stanley en andere spulletjes in huis. Al ...
Denk dat het dan wel moet goedkomen met de kerstboom! Op het begin gewoon goed in de gaten houden

3 jaar geleden

Reactie op lisaswuste

Mijn dochter die weet heel goed wat nee is, dus de eerste paar keer als ze ...
Mijn dochter zou zeker het omgekeerde doen 馃槄. Persoonlijk heb ik geen zin om 100x nee te zeggen. Ik zal er wel iets rond zetten.

3 jaar geleden

Geen idee wat wij doen maar ik las van de week iemand die daarvoor de box nog had laten staan ofzo. Die gaat de boom in de box zetten. Altijd nog een optie als je je box nog hebt hahaha.

3 jaar geleden

Wij hebben een grote en kleinere boom. Denk dat ik alleen de kleinere zet en dan op een tafeltje en onderin breekbare ballen. De kerststal zal wel moeten verplaatsen. Op Tv kastje staat niets veilig 馃槄

3 jaar geleden

Ik zou vooral geen problemen opzoeken en het inderdaad voor zijn door een kleinere boom ergens op te zetten waar de baby niet bij kan. Babies van deze leeftijd "begrijpen" het woord "nee", wanneer je het zegt, als jij 5min de kamer even uitloopt, weten ze niet meer wat je bedoelde met die nee. Negeren en afleiden, toch? Ook voorkomen ;)

3 jaar geleden

Reactie op Annika

Ik ben nu druk aan het oefenen met Stanley en andere spulletjes in huis. Al ...
Wij oefenen ook en Thijs snapt het wel, dat zie je aan de reactie. Wil niet zeggen dat die ook stopt helaas 馃槀

3 jaar geleden

Reactie op Iris88

Wij oefenen ook en Thijs snapt het wel, dat zie je aan de reactie. Wil niet ...
Haha oh bij ons is het gelijk duidelijk , 3x nee komt ze er nooit meer aan

3 jaar geleden

Reactie op Naomi1993

Geen idee wat wij doen maar ik las van de week iemand die daarvoor de box n ...
Ik ga de boom achter de box zetten, dan staat hij ingesloten en kan Stanley er niet bij 馃槍