9 Reacties

2 jaar geleden

Wij zitten straks ook met deze kwestie, ons zoontje is 2,5 als onze dochter geboren wordt. We hebben dan geen dubbele wagen...maar we denken er zelf aan om idd zo'n meerijdplankje te halen, anders vraagt hij constant of we hem op willen tillen.

2 jaar geleden

Hier wordt over twee weken ons tweede kindje verwacht! Wij hadden bij onze dochter de joolz geo 2 aangeschaft zodat we hem ook konden ombouwen naar een duowagen. Nu merk ik dat ik vooral de kinderwagen gebruik voor het doen van boodschappen, of bij een uitje waar ik veel spullen mee heb 😆 En als we m gaan ombouwen ben ik de boodschappenmand kwijt. Dus uiteindelijk besloten een meerijdplankje met zitje aan te schaffen. Ben benieuwd hoe het gaat. Onze dochter zit in principe nog wel graag in de wagen maar denk (en hoop) dat ze het plankje ook wel oke vindt..

2 jaar geleden

Mijn ervaring met het plankje is niet zo goed. Je kan niet lekker achter je wagen lopen. De oudste (die niet stil kan zitten) wilde er continu op en af. Vrienden van mij hebben er wel veel aan gehad. Hun oudste bleef wel op het plankje.

2 jaar geleden

Mijn zoontje doet vaak nog een dutje in de kinderwagen. Met een meerijplank gaat het niet lukken. Ik zou daar ook aan denken

2 jaar geleden

Reactie op soena

Mijn zoontje doet vaak nog een dutje in de kinderwagen. Met een meerijplank ...
Ja, daar twijfel ik dus over. Vooral als we in de zomer straks op pad gaan.

2 jaar geleden

Reactie op Merel87

Mijn ervaring met het plankje is niet zo goed. Je kan niet lekker achter je ...
Daar heb ik niet eens aan gedacht. Het neemt natuurlijk ruimte in waar je achter de wagen loopt

2 jaar geleden

Mijn zoontje was nog net geen 2 toen z’n zusje geboren werd. We hebben toen de Bugaboo Donkey aangeschaft. Ben er zielsgelukkig mee!!! Hij loopt/rent ook graag rond, maar dat is niet altijd handig. En als ie moe is kan die lekker zitten en evt slapen in de wagen. Je kunt de wagen ook verkleinen naar een ‘1 persoons’. Dus met 1 kind op pad kan evt ook. Geweldige wagen, lijkt groot en log. Maar is heel fijn, rijdt lekker en past echt altijd overal doorheen! En je doet er jaren mee!

2 jaar geleden

Wij hebben een plankje waar onze peuter op kan zitten. Ze vindt t heel erg leuk! Het loopt niet helemaal geweldig, maar het is wel makkelijk! Wij hebben onze eigen kinderwagen mee genomen naar een babypark om zo een meerijdplankje uit te kiezen. Zo konden we meteen uitproberen hoe het voelde

2 jaar geleden

Wij hebben de uppababy vista. Ons zoontje was nog wel een stuk jonger toen de 2e geboren werd. Maar wij zijn nu nog steeds heel blij met deze kinderwagen. Inmiddels zitten er nu bij ons al een poosje 2 zitjes op.. maar ook met zitje en bak was het een superfijne wagen.