14 Reacties

3 jaar geleden

Ik koop veel van de Zara! Vaak neem ik n maat groter...ook qua jas heb ik nu 92 gehaald terwijl ze tussen de 80-86 zit. Beetje ruimer bij de mouwen maar niet storend en over n paar weken zit t al beter!

3 jaar geleden

Ja valt klein dus vaak maat groter!

3 jaar geleden

Zara valt klein en kort. Handig als je een klein petite kindje hebt. Mijn dochter is wat langer als gemiddeld dus haar staat het niet want de verhoudingen kloppen niet. Best jammer. Of een of twee maten groter kopen kan ook maar dat is ook niet alles.

3 jaar geleden

Ik koop ook meestal kleding van zara. Broekjes wordt snel kort maar tshirts zitten helemaal prima. Heb een keertje gekocht kleding voor mini ( tot1 jaar), helaas er was echt kort en klein voor mijn zoon.

3 jaar geleden

Ik koop ook vaak van Zara, maar idd valt klein.

3 jaar geleden

Valt klein maar voor onze dochter prima want die is klein en smal :) ik vind de truitjes soms wel wat breed vallen bij haar. Maar zou wel een maatje groter kopen inderdaad.

3 jaar geleden

Mijn zoontje draag veel Zara kleding. Hij is bijna 10 maanden en zit net een week in maat 6-9 maanden (74) dus dat het klein valt hebben wij totaal geen last van. Maar goed we hebben wel een klein ventje. Wat hier het eerst te kort wordt zijn de mouwtjes

3 jaar geleden

Als je van 0 tot 12 maanden kijkt dan vallen ze klein. Maar kijk je tussen de 3 maanden en 2,5 jaar dan valt het ruim!!

3 jaar geleden

Ik ben helemaal verliefd op de Zara 😍 ik koop bijna alles voor mijn dochter daar, koop het ook vaak een maatje groter en daar groeit ze vanzelf in.. heb laatst wel een tijgerprint broekje gekocht die met 2 keer wassen al faal was.. verder ben ik tevreden over de Zara

3 jaar geleden

Ik hou van de Zara! Ik koop alles daar voor mijn zoontje. Ik vind dat het heel erg verschild. Vond new Born soms wat klein vallen en de maat die hij nu draagt valt wat ruimer. Spijkerbroekjes koop ik echt in maat 74 terwijl ik van de bovenkant wel echt maat 80 koop. Vind het echt verschillen

3 jaar geleden

Ik heb wel een paar kledingstukken van de Zara zoals oa. Dit setje op de foto, dit is maat 86, het truitje is veelste groot eigenlijk maar t broekje moet ie hebben qua lengte.. Mijn zoontje draagt normaal 74/80. Dus koop daar vaak wel een maatje groter.

3 jaar geleden

Nou, toevallig net pakketje binnen van Zara, maar vind de truien er echt super breed uitzien... Dochter heeft nu maat 68/74, heb 80 gekocht, maar zij is een smal meisje dus ik vraag me af hoe dit haar gaat passen 😳 Of zou het baggy bedoeld zijn?

3 jaar geleden

Reactie op MamaC_81

Nou, toevallig net pakketje binnen van Zara, maar vind de truien er echt su ...
Veel truien van de Zara zijn wel als ‘oversized truien’ bedoeld..net als de grote dames sweaters..persoonlijk vind ik dat heel tof en koop ik zelfs nog 1 maatje groter voor mn dochter van 1..mouwtjes oprollen, tof broekje en sneakertjes💪🏽

3 jaar geleden

Reactie op zahra

Veel truien van de Zara zijn wel als ‘oversized truien’ bedoeld..net als de ...
Nou dan maar voor de stoere look denk ik 😄 Waar koop jij de schoentjes als ik vragen mag?