21 Reacties

4 jaar geleden

Is het voor een jongen of meisje? Ken jongens die billie heten en meisjes die fay heten. Dus...

4 jaar geleden

Mijn beste vriendin heet Billy! Ik vind het een stoere naam!

4 jaar geleden

Maar om op je vraag terug te komen...als je beide twijfelt over de namen die de ander zou kiezen.. zou ik denk ik verder opzoek gaan naar een naam waarvan jullie beide denken...Ja! Dat is hem!

4 jaar geleden

Ik vind Billie ook heel leuk voor een meisje! Maar lastig voor jullie.... echt 2 heel verschillende namen.

4 jaar geleden

Bij ons hielp het ‘proef’maken vh geboortekaartje zodat je het ziet zeg maar. Wij hadden ook een twijfelgevalletje maar nu we het een paar keer hebben gezien toch overtuigd..

4 jaar geleden

Faylie meschien... 😉

4 jaar geleden

100% voor fay Vind Billie te jongensachtig word ook 99% gerefereerd aan jongens dingen cowboy Billie enzovoorts. Daarbij zou ik als volwassen man niet eens Billie genoemd willen worden maar Bill, maar dat is mijn mening.

4 jaar geleden

Het gaat er niet om hoe de omgeving reageert, maar wat jullie mooi vinden.. Dus als je twijfelt omdat je bang bent wat anderen denken dat is geen goede reden vindt ik.. Als je de naam niet mooi vind dan is het wel een goede reden. Je moet het wel samen eens zijn over de naam, dus als je Billie niet mooi vind dat moet je samen naar een andere naam kijken, want als hij Fay niet mooi vind dat houd het toch wel op denk ik...

4 jaar geleden

Ik vind Billie ook leuk! Als wij een meisje zouden krijgen was het waarschijnlijk Bobbie geworden (we krijgen een jongetje) 😇 Ik vind het wel stoer, maar het moet een beetje bij je passen ook.. Een echte meisjes meisjes naam had niet bij ons gepast namelijk.

4 jaar geleden

Reactie op Hakima_39

Faylie meschien... 😉
Haha!

4 jaar geleden

Wij hadden ook regelmatig een naam die de ander minder vond... We wilden graag allebei blij zijn met de naam, maar op een gegeven moment hadden we een naam waarvan we beiden hadden van Ja!

4 jaar geleden

Reactie op Charlie020

Ik vind Billie ook leuk! Als wij een meisje zouden krijgen was het waarschi ...
Bij ons past dat ook niet echt...

4 jaar geleden

Reactie op Kim1991

Het gaat er niet om hoe de omgeving reageert, maar wat jullie mooi vinden.. ...
Ja bizar dat ik daaraan denk... Maar toch.. Misschien beide namen veel zeggen en kijken wat dat het beste voelt...

4 jaar geleden

Wie van jullie beslist op het moment dat je je kindje voor het eerst ziet?

4 jaar geleden

Reactie op Sab2019

Ja bizar dat ik daaraan denk... Maar toch.. Misschien beide namen veel zegg ...
Ja ik denk dat als je bang bent wat andere mensen van de naam vinden, dat je er zelf toch niet helemaal achter staat. Want als je een naam echt mooi vind dan maakt het je niet uit wat andere er van vinden. Dus ik zou er inderdaad nog goed over nadenken☺️ Er zullen altijd wel mensen zijn die de naam niet mooi vinden, dat zullen wij ook hebben met de naam die wij voor ons mannetje hebben uitgekozen, maar dat maakt ons niet uit want we vinden hem zelf heel mooi😍 Dus ben benieuwd wat het bij jullie wordt!

4 jaar geleden

Lastig! Vind billie wel echt origineel en stoer. Moet wel echt passen bij het meisje. Een tuttebelletje die billie heet is misschien toch gek. Wij konden ook moeilijk kiezen dus we hebben ook proefdrukken besteld van beide namen en...., misschien een beetje raar maar, Ik ben gaan zoeken op internet en Facebook naar mensen met dezelfde naam. Ook icm achternaam en ik kwam erachter dat bij de ene combinatie er al heel veel van waren in Nederland en het waren ook nog een beetje dezelfde types. Dat heeft voor ons toch wel meegewogen in de beslissing. En vaak hardop de naam uitspreken... Nou succes!🙈🙈

4 jaar geleden

Reactie op Ilona Otten

Lastig! Vind billie wel echt origineel en stoer. Moet wel echt passen bij h ...
Oh zo herkenbaar! 😆 wij (eigenlijk vooral ik) hebben dit ook gedaan haha. Uiteindelijk zijn we eruit en beiden tevreden met de naam die onze kleine man krijgt 👌🏼

4 jaar geleden

Reactie op jol1tje

Oh zo herkenbaar! 😆 wij (eigenlijk vooral ik) hebben dit ook gedaan haha. ...
Een andere naam of toch een van de opties?

4 jaar geleden

Gelukkig waren wij heel snel tevreden over de naam van ons aankomend spuitje. Deze past heel goed bij de namen van onze 4 andere kids en zelfs de 2de naam ( de vernoeming) was vrijwel direct duidelijk. Onze oudste is 13 en bij haar hadden we een naam die we in de 41ste week van de zwangerschap niet meer mooi vonden en die we toen veranderd hebben in Ilse. Daar waar we nog altijd blij mee zijn. De rest heet Maaike, Ruben, Gerjan en 🤰💙 of 💖 verrassing!!!

4 jaar geleden

Wellicht even bedenken hoe jullie dochter het vindt als ze dadelijk volwassen is en Billie/ Billy heet.... Met Fay ben je wel veiliger. Maar dat is mijn mening.