182 Reacties

5 jaar geleden

Vermoeid hopelijk niet lang meer. Oprispingen / vol gevoel

5 jaar geleden

Supermisselijk en heel moe, de hele dag door..

5 jaar geleden

Ik ben bijna de hele dag misselijk, in de avond het ergst. Ook ben ik moe maar niet extreem.

5 jaar geleden

Vermoeidheid en misselijkheid zijn bij mij wel veel erger dan bij mijn eerste zwangerschap. Ik slaap ook heel slecht op het moment

5 jaar geleden

Reactie op iBee92

Supermisselijk en heel moe, de hele dag door..
Ja! Nou hier nog 1 :-(

5 jaar geleden

Vermoeidheid, veel plassen. Nu ook enorme bloeding gehad maar het kindje ging goed. Het lijkt alsof de placenta groeit en een bloedingkje heeft veroorzaakt doordat hij groeit en langs me baarmoedermond ligt..

5 jaar geleden

Behalve moe, voel ik me eigenlijk heel goed. Alleen nu tijdelijk thuis omdat ik brandwonden heb van hete thee 😥

5 jaar geleden

Last van extreme misselijkheid en soms wel tot 5x overgeven op een dag. Verder ben ik ook heel erg moe maar dat komt ook door de zetpillen die ik gebruik. Weinig eetlust en het enige wat ik wil is alleen maar liggen en zelfgemaakte karnemelk drinken.

5 jaar geleden

Week 10. Minder moe dan voorgaande weken. Ontzettend opgeblazen gevoel met vlagen, slecht naar toilet kunnen. Menstruatie krampen zo nu en dan. Vlagen van misselijkheid. Alles zo nu en dan... dus opzich voel ik me vrij goed.

5 jaar geleden

Ik ben nu 11 weken en ben al een paar weken ongelofelijk moe en met vlagen misselijk. Ook heb ik last van hormonen als in moodswings. Mijn buik is al aardig opgezet. Dit is mijn derde zwangerschap en we hopen dat we dit kindje wel gezond mogen verwelkomen.

5 jaar geleden

Moe, last van mn rug, mn linker heup, af en toe misselijk.

5 jaar geleden

Moe, rugpijn en maagzuur

5 jaar geleden

9,5 week zwanger en ben ongelooflijk moe, eigenlijk al vanaf het begin. Ik probeer wel weer sporten in de ochtend zodat ik in de middag lekker even op de bank kan. Bij vlagen misselijk en voel ook vaak gerommel in mijn buik (krampjes of lichte steken) Hebben jullie daar ook last van? Maak me soms wel eens zorgen maar volgens mij is het best normaal...

5 jaar geleden

Hallo, hier bijna 11 weken. Hier af en toe hee erg misselijk en mega moe. Dit had ik bij mijn eerste zwangerschap ook alleen was ik toen iedere dag mega misselijk en dat is nu gelukkig niet meer iedere dag. Wat betreft de vermoeidheid had ik dit bij mijn eerste zwangerschap ook. Nu heb ik er een ontzettend druk mannetje van 1 jaar bij lopen dus ik kan nu minder vaak even rustig aan doen, omdat hij de nodige aandacht van mij vraagt. Dit alles was toen na een week of 12/16 weg bij de eerste en voelde ik me toen weer prima.. hopelijk gebeurt dat nu weer.

5 jaar geleden

Reactie op Nienefee

9,5 week zwanger en ben ongelooflijk moe, eigenlijk al vanaf het begin. Ik ...
Ik ben bijna 9 weken zwanger en ik heb ook af en toe lichte steken. Volgens mij hoort dat er gewoon bij.

5 jaar geleden

Ook hier bijna elke dag misselijk, al wekenlang. In combinatie met brandend maagzuur. Het begint vaak ‘s middags (dus niet ‘s ochtends, wat je vaak leest). Gelukkig hoef ik niet over te geven. Verder wat eerder moe, maar dat vind ik niet zo vervelend. Maar dat misselijke gevoel...

5 jaar geleden

Ik ben nu 9 weken zwanger. Heel erg moe & regelmatig misselijk. De gehele dag kleine beetjes eten en dan gaat het wel oké. Regelmatig ook duizelig als ik snel op sta..

5 jaar geleden

Gister 11 weken zwanger. Termijnecho was helemaal goed en ons frummeltje is lekker actief.Misselijkheid en vermoeidheid neemt af. Vanmorgen wakker geworden en een dikke bloeding.... schrik er goed in. In de middag een echo en alles goed. Gelukkig... thuis gekomen een rondje met de hond gelopen en weer een bloeding. Nu richting zkhuis. Wat blijkt... placenta ligt volledig over de baarmoedermond. Daar was ook een stolsel te zien... hard duimen dat de placenta nog mee omhoog gaat. Voor nu rustig aan met een peuter van 3 🙈. Iemand hier ervaring mee gehad? Een laagliggende placenta?

5 jaar geleden

Reactie op Sanne2

Gister 11 weken zwanger. Termijnecho was helemaal goed en ons frummeltje is ...
Ik heb ook een laag liggende placenta twee keer bloeding gehad nu al dagen geen last gehad. Ze zeggen met de groei dat de placenta mee omhoog gaat.

5 jaar geleden

Hele dagen misselijk, kokhalzen bij tandenpoetsen, koelkast, bezoek aan supermarkt, misselijk van elke geur die me nu niet aanstaat (en dat zijn er helaas erg veel op het moment). Ontzettend vermoeid. Pijn in mijn heup. :/ Hold on lady’s