182 Reacties

5 jaar geleden

Misselijk, hoofdpijn, moe én hele warme voeten 🤔 ‘s nachts zou ik ze het liefst in een bak ijswater willen houden. Maar als ik denk aan de twee mooie wondertjes die in mij groeien neem ik het allemaal op de koop toe. Nu precies 12 weken dus hopelijk nemen de kwaaltjes een beetje af. Sterkte dames!

5 jaar geleden

Misschien een tip voor degene die last hebben van misselijkheid. Ik heb seabands gedragen. dat zijn bandjes die je gebruikt bij voorbeeld bij wagenziekte, maar hielpen bij mij ook tegen de misselijkheid. Het werkt met een balletje met acupunctuur.

5 jaar geleden

Nu 11+5 en gelukkig nemen de klachten af. Wel erg misselijk met overgeven, duizelig en moe geweest. Waar ik nu nog wel last van heb is huiduitslag op mijn buik en borsten. Naar de dokter geweest en een zalfje meegekregen tegen de jeuk, schijnt ook allemaal met de fijne hormonen te maken te hebben 😅

5 jaar geleden

Reactie op stella

Ook hier bijna elke dag misselijk, al wekenlang. In combinatie met brandend ...
Ik heb precies hetzelfde 😞. Hoeveel weken ben jij?

5 jaar geleden

Nu van niks! Nu 14 weken zwanger. Ben lichtelijk misselijk geweest en ben erg vermoeid geweest. Geeft nu ook een onzeker gevoel, omdat je niks meer merkt. Maar ik snap ook dat ik hier nog van moet genieten!

5 jaar geleden

Knallende hoofdpijn! 15 weekjes nu. Bijna dagelijks... ga ermee naar bed en sta ermee op. Bloeddruk was laatste keer goed. Maandag weer controle en anders morgenochtend huisarts..

5 jaar geleden

Reactie op LiLi319

Nu van niks! Nu 14 weken zwanger. Ben lichtelijk misselijk geweest en ben e ...
Heb ik ook Lisanne! Ik ben nu 15w en buiten vermoeidheid bijna geen klachten. Ik kijk uit naar de 20w echo, maar dat duurt nog even. Erop vertrouwen en zoals je zegt, genieten 😉

5 jaar geleden

Nu 14 weken zwanger. Het gaat steeds beter. Nog wel kokhalzen met tandenpoetsen en met sterke vieze luchtjes ga ik bijna over mn nek. Verder soms nog beetje moe, wat hoofdpijn en al wel flink last al van harde buiken zo nu en dan. Nog meer mensen die daar last van hebben?

5 jaar geleden

Vandaag 16 weken en ik voel me heel goed! Een beetje moe af en toe maar verder nergens last van. Ik heb zin om dingen aan te pakken i.p.v. dutjes doen een paar weken geleden. Misselijkheid heb ik al heel lang niet meer gehad, daar ben ik vooral heeeeel blij mee! 2 juli hebben we weer een echo, ik kan niet wachten.

5 jaar geleden

Ben nu 18 weken en voel me nog steeds brak en moe. Hopelijk krijg ik nog die switch naar weer fit zijn. Ik lees veel mensen die zich ineens weer goed voelen

5 jaar geleden

Nu 19 weken en al vanaf begin af aan in de ziektewet, eerste weken erg misselijk en vermoeid. Daarna kreeg en krijg ik nog steeds bij inspanning, een gespannen buik. Maar buiten het verplicht kalm aan moeten doen om die gespannen buik zoveel mogelijk weg te houden, voel ik mij nu aardig goed!

5 jaar geleden

Reactie op esmetr

Nu 19 weken en al vanaf begin af aan in de ziektewet, eerste weken erg miss ...
Ik ben nu 16 weken en heb ook heel vaak een harde buik. De verloskundige heeft nog niet gezegd dat ik het rustiger aan moet gaan doen ofzo.

5 jaar geleden

Hoi even voorstellen ;) Mijn naam is Sabine, woonachtig in België . 40 jaar, trotse mama van een grote prinses van 7 jaar en nu eindelijk terug zwanger van een 2de prinses!! 19 weken zwanger nu. Ik mag totaal niet klagen van kwaaltjes, buiten dat ik nu een navelbreuk heb pfffttt. Maar hierover maak ik mij het meeste zorgen, er is een vliesje los van de vruchtzak bij de kleine meid. blijkbaar zijn het 2 wanden, en binnenste wand is een stuk los gekoment met als gevolg dat armpje of beentje vergroeid/verstrikt kan geraken met het vliesje. Heeft iemand hier nog van gehoord? blijkbaar maakt mijn gynecoloog zich niet zo druk want moest gewoon over maand terug komen (ik moet elke maand op controle, risico zwangerschap, bij eerste prinses zwangerschapsvergiftiging gehad op 33 weken). Sorry voor mijn lange uitleg hihih hopelijk kan iemand me meer geruststellen hier? Oja vooral ongerust omdat ik ze nog niet echt voel shoppen, terwijl iedereen zegt oh maar je moet ze al voelen hoor op 19 wken omdat het je 2de is.....

5 jaar geleden

Reactie op Soof-24

Ik ben nu 16 weken en heb ook heel vaak een harde buik. De verloskundige he ...
Ja bij mij heeft ze het wel specifiek gezegd om rustiger aan te doen, het is niet dat ik niks mag, maar moet die harde buiken wel zoveel mogelijk voorkomen

5 jaar geleden

Ik ben nu 18+5 weken en ik voel me prima! Alleen last van een beetje moeheid en rugpijn, maar dat is niet zo gek aangezien ik een staand beroep heb (kok). Verder mag ik echt niet klagen, ik voel me prima! 🤗

5 jaar geleden

Inmiddels ben ik 17+4 en nog steeds elke dag misselijk. Spugen doe ik niet dagelijks, meestal 1x per week ongeveer. Helaas gaat de misselijkheid niet weg...

5 jaar geleden

Hai hai.. Misschien hoort het hier niet, maar ik ben momenteel heel erg gevoelig en kan niet tegen kritiek of wat dan ook. Zo zwaar emotioneel, huil om alles. Iemand nog meer last van of ben ik de enigste??

5 jaar geleden

Hebben meer van jullie last van de hitte? Ik had gisteren de hele dag een harde buik en bandenpijn. Vandaag maar vrij genomen. Normaal weinig last van de hitte, maar nu trek ik het echt niet.

5 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

Hai hai.. Misschien hoort het hier niet, maar ik ben momenteel heel erg ge ...
Ik ben wel iets emotioneler dan anders. Kritiek van mijn man (lief bedoeld) kan ik echt niet hebben, dan voel ik me beledigd. Kritiek van anderen boeit me veel minder. Ik heb nu al heel erg het gevoel van; ons gezinnetje is belangrijk en de rest niet.

5 jaar geleden

Reactie op Annika

Hebben meer van jullie last van de hitte? Ik had gisteren de hele dag een h ...
Ik wel... normaal kan ik goed omgaan met de hitte maar ik ben echt slaperig de hele dag. Maar ik moet werken, eigen bedrijf dus veel drinken en watchen voor lagere temperaturen. Ik neem vanavond een koud bad👻