182 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Jeetje wat vervelend! Hopelijk voel je je nu beter. Succes bij de fysio!
Nergens meer last van gehad. 😊 Voel hem nu wel meer aan de voorkant ipv. de gebruikelijke zijkant van m'n buik. Fysio gaf ook aan dat het heel goed kan zijn dat het door het draaien/indalen van de kleine kon komen.

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Nergens meer last van gehad. 😊 Voel hem nu wel meer aan de voorkant ipv. d ...
Gelukkig! 🙂 Mijn controle was goed. Ze hebben nog urine getest op zwangerschapsvergiftiging, maar niks aan de hand gelukkig. Over 3 weken weer controle en echo om te kijken of hij al goed ligt. 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Gelukkig! 🙂 Mijn controle was goed. Ze hebben nog urine getest op zwangers ...
Fijn dat alles goed is! 😊

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Jeetje wat vervelend! Hopelijk voel je je nu beter. Succes bij de fysio!
Het is alweer een halfuur gaande hoor... 😢 Dus maar weer plat in bed. Wederom een hele rustige dag gehad vandaag..

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Het is alweer een halfuur gaande hoor... 😢 Dus maar weer plat in bed. Wede ...
Sterkte! Ik heb het er vandaag over gehad en bij mij is het een hele gevoelige baarmoeder. Bij bewegingen van de baby, een volle blaas en/of darmen krijg ik al een harde buik. Zolang het weggaat wanneer ik ontspan is het niet erg, maar erg vervelend is het wel! Neem je paracetamol als je er erg last van hebt?

4 jaar geleden

Reactie op Shelfie

Haha, ja vervelend is het hè? Ik voel me dan altijd een stuk minder lekker! ...
Ja zeker! En ik slaap er ook zo slecht door, daar wordt mijn humeur niet veel beter van moet ik zeggen.. (sorry manlief)

4 jaar geleden

Ik heb sinds een paar dagen enorme rode uitslag over bijna mijn gehele lichaam. Het viel me zaterdag op tijdens het douchen op mijn buik maar dacht dat het aan het warme water lag. Nu twee dagen later heb ik overal ronde vlekjes die kriebelen. Ik woon op Bali dus zou door de hitte kunnen komen maar weet dat niet zeker, iemand anders hier ook last van?

4 jaar geleden

Reactie op Nienefee

Ik heb sinds een paar dagen enorme rode uitslag over bijna mijn gehele lich ...
Ik heb het alleen op mij buik en mn aan de zijkanten. Maar dat is volgens mij een reactie van dat de huid te strak staat ineens/er te veel spanning op staat

4 jaar geleden

Nu 31+4 weken zwanger van de 1e. Niet alles is gegaan zoals ik van te voren voor ogen had met zwanger zijn. Met 14 weken is m'n schoonvader, niet geheel onverwachts, overleden en vanaf 16 weken zit ik volledig in de ziektewet ivm. overspannenheid/depressie. Zwangerschapssuiker erbij, al zo'n 18 kg aangekomen enz. Relatie die niet heel soepeltjes verloopt door alles. Maar dat ter zijde... Van de week voelde ik me 's avonds ineens heel kalm. Soort van zen? Beetje dat gevoel als je net uit een kruidenbad komt, of een massage of schoonheids behandeling gehad hebt. En nu heb ik dat gevoel dus weer. 🤷🏻‍♀ Voel me bijna high.. 😂 Wat zou dat kunnen zijn? Het is een avond als alle andere: Languit op de bank met Netflix aan..

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Sterkte! Ik heb het er vandaag over gehad en bij mij is het een hele gevoel ...
Kans is groot dat het door het draaien komt. Meneer ligt namelijk al met zn hoofd naar beneden. 😋 Paracetamol heb ik niet aan gedacht ook. Gelukkig hielp het op m'n zij gaan liggen beide keren heel goed. Daarna geen last meer van gehad. 😊

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Kans is groot dat het door het draaien komt. Meneer ligt namelijk al met zn ...
Gelukkig 😊

4 jaar geleden

Ik heb al een paar dagen een onrustig gevoel, ik weet niet hoe ik moet zitten of liggen. Ook heb ik constant het gevoel dat ik eerder ga bevallen. Het voelt als spanning in m’n lijf, maar geen typisch zenuwachtig gevoel. Hebben meerdere dit?

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Ik heb al een paar dagen een onrustig gevoel, ik weet niet hoe ik moet zitt ...
Ik ben nu krap 37 weken en voel ook al twee weken dat mijn buik veel onrustiger is. Heel veel harde buiken, die ook steeds meer pijn gaan doen. Indalingsweeen en een algeheel gevoel van druk in mijn buik. De verloskundige gaf aan dat het er allemaal bij hoort. Maar als je het niet vertrouwt, altijd even bellen.

4 jaar geleden

Reactie op Suusk88

Ik ben nu krap 37 weken en voel ook al twee weken dat mijn buik veel onrust ...
Ik heb de afgelopen anderhalve week ook al last van indalingsweeën. In m’n onderbuik- en rug. Ze zijn niet heel erg aanwezig maar naast al 4 maanden met bekkenpijn te lopen en dan nog meer pijntjes erbij, begint wel vervelend te worden. Af en toe ben ik er stiekem wel een beetje klaar mee, niet met het zwanger zijn hoor. Vannacht ook al hierdoor wakker gelegen. Nog een paar weken te gaan 😌

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Ik heb al een paar dagen een onrustig gevoel, ik weet niet hoe ik moet zitt ...
Hee Annika, Wat typisch, wij hadden allebei toen last van die harde buiken weet je nog. En wat je nu omschrijft heb ik ook deels. Sinds zaterdagmiddag zeg ik al tegen mijn man dat t geen weken meer gaat duren, waarom geen idee maar mijn gevoel zegt dat. Sta sinds kort onder controle bij de gyn vanwegen klachten. Baarmoedermond is al verkort, sta strak van t vocht van de een op andere dag, heb al vaak krampen en steken, buik hangt lager, druk daar beneden en toen ik gister weer in t ziekenhuis aannde ctg lag en ze voelde kon ze het hoofdje bijna niet meer voelen zover ligt ze al ingedaalt. Ben benieuwd, wil natuurlijk dat ze gezond ter wereld komt maar als dat wat eerder is vind ik t niet erg hoor 😋.

4 jaar geleden

Reactie op Justme1

Hee Annika, Wat typisch, wij hadden allebei toen last van die harde buiken ...
Dat gevoel heb ik ook, maar ik wil niet tegen mijn man zeggen dat het niet lang meer duurt voor m’n gevoel want dan zit hij in de stress! 😅 Ik twijfel wel continu of ik de verloskundige moet bellen, ik weet dat dit erbij hoort en dat het in principe niks ergs is zolang het geen echte weeën worden. Van vochtophoping heb ik geen last, ik neem ook veel rust en doe dutjes. In ieder geval met de beentjes omhoog. Vrijdag heb ik weer controle en echo om te kijken hoe hij ligt. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen 😌

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Dat gevoel heb ik ook, maar ik wil niet tegen mijn man zeggen dat het niet ...
Als t voor jou beter voelt moet je gewoon bellen. Al kunnen ze je maar telefonisch gerust stellen dan ben jij weer geholpen. Ah mijn man is niet zo van t stressen gelukkig 😋. Kreeg net gigantische krampen, hij ging wel snel zown matje halen voor op de bank 😂. 1 vd katten wijkt niet meer van mijn zijde vandaag, gaat zelfs voor de wc deur zitten 😂

4 jaar geleden

Reactie op Justme1

Als t voor jou beter voelt moet je gewoon bellen. Al kunnen ze je maar tele ...
Alsof het elk moment kan beginnen! 😱 Mijn man vind het erg spannend. We zijn hiervoor 2 meisjes verloren met 19 weken dus hij is erg zorgzaam (is hij altijd) en de angst dat er weer iets ergs gebeurt zit er nog in. Maar dit keer komt het goed! 😌

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Alsof het elk moment kan beginnen! 😱 Mijn man vind het erg spannend. We ...
Ja zo voelt t wel.. we zullen zien. O ja dan snap ik het wel, wilt toch graag dat het nu allemaal goed gaat. Gelukkig zit je al bijna aan t einde! Nog even volhouden 😊

4 jaar geleden

Net controle gehad en hij is al ingedaald! Vind het nu wel spannend worden. 🥰 Heb nu af en toe van die gekke rug- en buikkrampjes. Ik ben zo benieuwd wanneer het gaat beginnen!