182 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Net controle gehad en hij is al ingedaald! Vind het nu wel spannend worden. ...
Hier is hij ook al begonnen met indalen, maar hij ligt nog niet klem. Morgen ben ik 34 weken. Vind het ook wel spannend worden nu! Hoewel ik na die oefenweeën van 3 weken geleden, niks spannends meer heb meegemaakt. 🤭 Vanmorgen ook aangegeven dat ik me al ingesteld had dat meneer met 38 weken gehaald zou worden ivm mn zwangerschaps diabetes. Maar omdat ik het zonder medicatie onder controle heb, is dat dus van de baan. Wel afgesproken dat ik dan evt. Met 40 weken direct ingeleid kan worden ipv. pas met 41+ weken. Dat stelt me wel enorm gerust. 😬

4 jaar geleden

Gisteravond had ik serieuze krampen dat ik even dacht dat het begonnen was. Maar toen zakte het weer af, helaas! Had ons kereltje wel al willen knuffelen 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Gisteravond had ik serieuze krampen dat ik even dacht dat het begonnen was. ...
Hee Annika, Mijn vliezen waren gebroken met 36+1. Lig nu met de kleine in t ziekenhuis, ze doet t kei goed maar blijkbaar kunnen prematuur na 3 a 4 dagen een dip krijgen dus hoop dat t zo blijft. Bevalling was heftig en ben uiteindelijk erna meteen geopereerd.. geniet nog ff van t getrappel, jou kleintje komt ook bijna 😊

4 jaar geleden

Reactie op Justme1

Hee Annika, Mijn vliezen waren gebroken met 36+1. Lig nu met de kleine in ...
Gefeliciteerd! 💝

4 jaar geleden

Zijn er meer meiden die last hebben van indalingspijn? Ik voel sinds 3 dagen een gevoelige druk/kramp op mijn vaginastreek (weet ff niet hoe ik het anders uit moet leggen haha) 🤔. Vooral als ik loop. Ik denk dat het indalingspijn is maar weet het niet zeker

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Zijn er meer meiden die last hebben van indalingspijn? Ik voel sinds 3 dage ...
Jazeker! Tot een week terug gehad en nu is hij al een tijdje ingedaald. En nu sinds een paar dagen oefenweeën en veel harde buiken.

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Jazeker! Tot een week terug gehad en nu is hij al een tijdje ingedaald. En ...
Spannend! Ik ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren 😃

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Spannend! Ik ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren 😃
Ik ook! Kan niet wachten 🤗

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Zijn er meer meiden die last hebben van indalingspijn? Ik voel sinds 3 dage ...
Yep, alsof je doos bont en blauw is🙈 had ik ook toen ze in ging dalen. Na een weekje werd dat wel weer wat minder dat gevoel🙌🏻☺️ maar soms ineens toch weer meer dat gevoel. En ook veel harde buiken/ oefenweeen.

4 jaar geleden

Reactie op baby2opkomst

Yep, alsof je doos bont en blauw is🙈 had ik ook toen ze in ging dalen. Na ...
Dat gevoel heb ik ook. Nu weet ik gelijk dat door het indalen komt dus

4 jaar geleden

Net controle gehad en urine getest. Ik heb nu schijnbaar blaasontsteking. Zo een antibiotica kuur ophalen. BAH!

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Net controle gehad en urine getest. Ik heb nu schijnbaar blaasontsteking. Z ...
Oh nee! Wat stom! Dan denk je misschien kom nu maar op met die harde buiken, is het niet de aanstaande bevalling maar een blaasontsteking die ze (extra) opwekt... 🙈 Hoop dat je er snel vanaf bent, en vooral snel je baby’tje kan vasthouden 😊

4 jaar geleden

Laatste twee dagen in een keer jeuk en er zijn opeens striemen verschenen op mijn buik 😳 In week 40!

4 jaar geleden

Reactie op jeanninejdv

Laatste twee dagen in een keer jeuk en er zijn opeens striemen verschenen o ...
Hier ook! Ik ben nu 39 weken en heb sinds een week ineens paar striemen op m’n onderbuik en het jeukt 😫

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Hier ook! Ik ben nu 39 weken en heb sinds een week ineens paar striemen op ...
Irritant he?!? En ik goede hoop dat ze deze zwangerschap ook weg zouden blijven 😕 Achja 🤷🏼‍♀️ Blijvende herinnering aan het mupke 😆

4 jaar geleden

Reactie op jeanninejdv

Irritant he?!? En ik goede hoop dat ze deze zwangerschap ook weg zouden bli ...
Jaa heel irritant 🙈. Daar had k ook op gehoopt maar dan toch ineens zitten er een paar. Jaa dat is ook zo. Zo bekijk k het ook maar 😊. K heb verder een hele fijne zwangerschap dus het is gewoon een aandenken aan een fijne tijd 😆😃

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Jaa heel irritant 🙈. Daar had k ook op gehoopt maar dan toch ineens zitten ...
Hahahha precies! Van de vorige heb ik een mooi litteken over gehouden. Dus nu hebben ze ieder iets 😂😂😂

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Hier ook! Ik ben nu 39 weken en heb sinds een week ineens paar striemen op ...
Ik ook! 😭 Ik zag het gisteren ineens. Ook onderbuik en jeuken af en toe een beetje. Ik ben nu ook 39+5. Gek dat dat zo laat ineens tevoorschijn komt.

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Ik ook! 😭 Ik zag het gisteren ineens. Ook onderbuik en jeuken af en toe ee ...
Komt denk ik door het indalen want het zit bij mij heel laag. En toen onze man begon in te dalen 2 weken geleden had ik de hele tijd pijn op m’n schaamstreek 😳. En toen kwam de striae ook ineens

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Komt denk ik door het indalen want het zit bij mij heel laag. En toen onze ...
Dat denk ik ook. Bij mij zit het ook laag. ☺️