17 Reacties

4 jaar geleden

V tech baby Walker is goed om te beginnen. Heeft 2 standen waardoor ze niet direct vooruit schieten en is niet zo hoog zodat de kleintjes die er vroeg bij zijn er ook aankunnen. Mijn dochter is continu aan het stappen sinds 8 maanden. Nu is ze 9,5 maanden en kan ze met iedere loopwagen wandelen omdat ze al heel stevig staat en dicht bij los lopen is.

4 jaar geleden

Haar lelijke VTech loopwagen

4 jaar geleden

Haar mooie Plan toys loopwagen, maar wel minder stabiel.

4 jaar geleden

Ik zou op mp kijken naar zoiets...of nieuw kopen als je dat liever wilt. Ik heb een dochter van 9 jr en een zoontje van inmiddels 10.5 maand. Bij beiden had ik het zelfde zoals jij omschrijft. Echt lopen achter zo'n karretje moeten ze heel stabiel voor zijn. In deze loopwagen kan ze vrij bewegen en spelen en bij beide kinderen was het na een aantal keren pas zover dat ze ook echt vooruit kwamen. En heel lang in zo'n ding hangen is niet top voor de heupen maar 1x per dag kan het best en zo krijgen ze door hoe ze hun benen/voeten moeten bewegen.

4 jaar geleden

Wij hadden er voor onze oudste zo eentje: https://www.loopwagens.nl/loopwagen-met-rolweerstand . Je kunt de snelheid van de wielen inderdaad aanpassen, het zijn houten wagens en ook later leuk, omdat er een bakje voor zit waar poppen / blokken in meegenomen kunnen worden 🙂. Omdat het echt een wagen is en van hout, staat het iets steviger dan zo'n plastic looptrainer, maar met 9kg er aan hangen... ja die van ons donderde ook wel om 😅. Toch pak ik hem tzt wel weer van zolder voor onze jongste. Dat vallen doen ze toch wel, haha.

4 jaar geleden

onze kleine boef loop hier mee als bijna 2 maanden 😊

4 jaar geleden

onze kleine boef loop hier mee als bijna 2 maanden 😊
Da's een idee auto kleed erondee

4 jaar geleden

Hey, Ik zet de eetstoel midden in de woonkamer ze duwt de stoel weg. Door te duwen zet ze stappen. Het is ook stevig ze zit wanneer ze moe of zat is.

4 jaar geleden

Reactie op Miranouk81

Ik zou op mp kijken naar zoiets...of nieuw kopen als je dat liever wilt. Ik ...
Haha hebben we ook al. Maar zoek een rollator 🤣

4 jaar geleden

Laatst heb ik een loop karretje gekocht.. alleen ze snapt nog niet helemaal dat ze er achter moet lopen 🤣 ze stapt vaak ook gewoon langs de box of bank..

4 jaar geleden

Reactie op lisaswuste

Laatst heb ik een loop karretje gekocht.. alleen ze snapt nog niet helemaal ...
Geniaal! 😂

4 jaar geleden

Reactie op lisaswuste

Laatst heb ik een loop karretje gekocht.. alleen ze snapt nog niet helemaal ...
Haha! Bij ons moest een iets ouder vriendje het eerst voordoen

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Da's een idee auto kleed erondee
expres kleed onder gedaan..😊 eerste paar keer glijdt het niet snel weg en heeft ze meer grip met haar voetjes op de grond..echt leuk ding.. constant er mee bezig 🤩

4 jaar geleden

Reactie op Sofievdb

Haha! Bij ons moest een iets ouder vriendje het eerst voordoen
Dat is ook wel Een goeie🤣 laat ik eerst een ander kindje ermee lopen haha

3 jaar geleden

Wij hebben deze loop kar. Ook leuk het speelbord voorop en de vele kleurtjes, kan evt ook los. Is niet zwaar dus krijgt ze wel gemakkelijk omgetrokken. Gebeurt bij ons namelijk ook weleens... Haha! Wieltjes zijn in twee standen te zetten.

3 jaar geleden

Jack en zijn baby walker 😅💙

3 jaar geleden

Reactie op Caitlin-26

Wij hadden er voor onze oudste zo eentje: https://www.loopwagens.nl/loopwag ...
Heb dus maar zo een gekocht. Ben benieuwd...