14 Reacties

3 jaar geleden

Ja hoor! Mijn dochter heeft maat 19 in echte schoenen 👍

3 jaar geleden

Hier ook al echte schoenen in maat 19!

3 jaar geleden

Shoesme heeft schoentjes voor de 1e stapjes..

3 jaar geleden

Donsje maat 6-12 maand. Zitten stevig en vallen niet af. Gevoerde schoen. Wij zijn er blij mee!

3 jaar geleden

Hier ook al echte schoenen maat 20 🙈 van het merk develab.

3 jaar geleden

Shoesme heeft mooie schoentjes voor de eerste stapjes. Wij hebben de gevoerde gekocht voor onze zoon van 10 maanden. Je ziet dat als hij staat en wat stapjes wil zetten zich er goed in kan bewegen door de soepele zool.

3 jaar geleden

Hier ook op zoek naar schoenen met een zool met grip, voor tr stappen. Echter zit ze nog in maat 17 misschien 18, hier vind je bijna alleen slofjes in. Ik kom op teddy James wat tegen. Misschien is dat wat.

3 jaar geleden

Reactie op LiLi319

Hier ook op zoek naar schoenen met een zool met grip, voor tr stappen. Echt ...
Die heb ik ook! Hele goeie schoentjes

3 jaar geleden

https://www.bobux.nl/stages-overview Via een vriendin kwam ik op deze site. Ik ben zelf namelijk ook nog op zoek naar baby schoenen voor mijn dochter. Zij gaf aan dat het erg goed zit, wel wat aan de prijzige kant.

3 jaar geleden

Reactie op lisaswuste

Die heb ik ook! Hele goeie schoentjes
Oh goed om te weten! Heb ze namelijk nog niet gekocht. Hoe valt de schoen qua maat? Vind veel schoenen al snel te duur en deze zijn leuk en een leuk prijsje.

3 jaar geleden

Reactie op LiLi319

Oh goed om te weten! Heb ze namelijk nog niet gekocht. Hoe valt de schoen q ...
Ik vond ze lastig aan trekken, maar als ze eenmaal zaten kreeg ze ze ook niet meer uit, dat vond ik heel fijn ze trok continu haar sokken en schoenen uit.. qua maat waren ze voor mijn dochter nog wat te groot, maar ze doet haar voetjes ook heel raar in haar schoenen dus had ik daarom voor grote schoenen gekozen

3 jaar geleden

Reactie op lisaswuste

Ik vond ze lastig aan trekken, maar als ze eenmaal zaten kreeg ze ze ook ni ...
Bedankt! Ik heb nog eens gekeken en zag dat ze nu ook gevoerde met een klittenbandje hebben. Ga voor die!

3 jaar geleden

Reactie op LiLi319

Bedankt! Ik heb nog eens gekeken en zag dat ze nu ook gevoerde met een klit ...
Oh ideaal! Die ga ik ook opzosksn

3 jaar geleden

Van het merk shoesme met flex zolen is mij aangeraden