14 Reacties

4 jaar geleden

Nee ik heb geen mama fiets maar een gewone gazelle damesfiets gaat prima

4 jaar geleden

Ik heb de Gazelle Bloom met een Urbaniki stoeltje, super blij mee!

4 jaar geleden

Ja ik ben ook op zoek. Heb mij wel laten vertellen dat je beter een mama fiets kan nemen ivm stuurslot. Ze zij nieuw wel schrewend duur. Maar heb er denk ik 1 gevonden die niet te duur is. Alleen wel even een bobike zitje bestellen en een helmpje

4 jaar geleden

Ik heb een La Dolce Vita van BSP 🙂

4 jaar geleden

Er was gister ook een topic mamafiets in de categorie Babypraat, daar hebben ook de nodige mensen gereageerd! Ik wilde een cortina mamafiets maar vond m duur en lange levertijd. Heb een soortgelijke gevonden van merk Spirit. Bagagerek voorop, versnellingen, stuurslot, dubbele standaard en genoeg ruimte tussen stuur en zadel. En hij fietst lekker. :-)

4 jaar geleden

Ik zou lekker voor een bakfiets gaan. Ik heb een bobbike fietsvoorzitje vast laten maken in de babboe bakfiets en die gaat langer mee dan de peuterschaal van babboe. En m'n kleuterzoon past er nog fatsoenlijk naast. Mamafiets is veel meer gedoe, helemaal als je boodschappen oid gaat doen.

4 jaar geleden

Ik heb een Gazelle Bloom. Hij fietst erg fijn en ik heb veel beenruimte

4 jaar geleden

Reactie op Larissavw

Er was gister ook een topic mamafiets in de categorie Babypraat, daar hebbe ...
Ik heb van Spirit, maar geen mamafiets. ik heb een stoeltje van bobikke en het fietst echt lekker.

4 jaar geleden

Ik heb de Batavus mambo de luxe. Is een transportfiets, geen echte mamafiets maar wel met langere bagage drager en stevig frame. Erg blij mee!

4 jaar geleden

Reactie op Nicole83

Ik heb de Batavus mambo de luxe. Is een transportfiets, geen echte mamafiet ...
En dit type heeft ook een stuurslot

4 jaar geleden

Reactie op nicole689

Ik heb een Gazelle Bloom. Hij fietst erg fijn en ik heb veel beenruimte
Ik wil deze kopen. Maar nog lastig te vinden. Hoop hem volgende week te hebben. Maar bevalt dus goed?

4 jaar geleden

Reactie op LiLi319

Ik wil deze kopen. Maar nog lastig te vinden. Hoop hem volgende week te heb ...
Ja hij bevalt mij super! Fijn stevig en veel versnellingen, genoeg ruimte met de kleine voorop 🙂

4 jaar geleden

Reactie op QMvdM

Ja hij bevalt mij super! Fijn stevig en veel versnellingen, genoeg ruimte m ...
Ah zo fijn! Kan niet wachten tot ik hem heb!!!

4 jaar geleden

Ik heb de gazelle miss grace elektrisch. Met zitjes van bobike. Nieuw idd erg prijzig, maar na lang zoeken op marktplaats nog een hele nette gevonden van 2 jr oud