14 Reacties

2 jaar geleden

Hier het zelfde gehad! Ene dag slaapt hij wel...andere dag niet. Ook echt een periode gehad als we naar boven liepen brullen!

2 jaar geleden

Het kan een fase zijn? Heb ik met onze dochter ook gehad, toen dacht ik dat het voorbij was met de middag dutjes. Alleen ze slaapt nu nog steeds 1-2 uur en is ze is nu ook 2 jaar en 2 maanden.

2 jaar geleden

Ons dochter is even oud , doet haar middenslaapjes nogsteeds , zo'n 2 tot 2.5 uur nog. Wel ook met wat meer tegenstribbelen tegenwoordig. Maarja wij weten dat ze het wel nodig heeft dus gaat ze wel..

2 jaar geleden

Kan ook een fase zijn! 2 maanden terug wilde mijn dochter ook niet slapen en heeft t zelfs een paar keer over geslagen. Nu gaat het weer goed. Bij ons duurde die fase ongeveer 1,5 maand. Wij hebben het vol gehouden omdat wij dachten dat ze t nog echt nodig had en als ze sliep ze idd ook rond de 1,5 a 2 uur sliep.

2 jaar geleden

Hij probeert uit z'n ledikant te klimmen.

2 jaar geleden

Reactie op Dani19

Hij probeert uit z'n ledikant te klimmen.
Wellicht slaapje overslaan en kijken hoe dat gaat?

2 jaar geleden

Een kind van deze leeftijd kan zn dutje nog niet skippen. Moet echt volhouden helaas....

2 jaar geleden

Mijn zoontje idem, 2 jaar en 1 maand. Vaak leggen we hem wel in bed om te proberen, maar ligt hij een uur wakker en te spelen en soms valt hij wel in slaap. We zitten er een beetje tussenin. Zelf merk ik nu ik zwanger ben dat ik het heel erg nodig heb en merk aan hem ook dat hij het nodig heeft. Anders is hij aan het einde van de dag niet te genieten!! Het blijft lastig!

2 jaar geleden

Reactie op 1251

Een kind van deze leeftijd kan zn dutje nog niet skippen. Moet echt volhoud ...
Kan wel helaas! Mijn zus was 1 en toen wilde ze echt niet meer slapen in de winter periode, in de zomer af en toe weer wel vanwege het spelen en de warmte.

2 jaar geleden

Reactie op 1251

Een kind van deze leeftijd kan zn dutje nog niet skippen. Moet echt volhoud ...
Ik zeg ook niet alle slaapjes overslaan, maar een slaapje overslaan om te kijken hoe dat gaat moet kunnen lijkt mij :) Verder denk ik ook dat elk kindje weer anders is daarin.

2 jaar geleden

Reactie op Lar2019

Wellicht slaapje overslaan en kijken hoe dat gaat?
Wellicht de overstap maken naar een groot bed

2 jaar geleden

Reactie op ellem91

Wellicht de overstap maken naar een groot bed
Kan ook helpen idd ;)

2 jaar geleden

Hier hetzelfde, sinds 3 weken huilt ze na 10 minuten al of ligt ze gewoon een uur te kletsen/zingen. Ze is 2j2m. Áls ze al slaapt is het max een uur. Daarvoor sliep ze echt dik 2 uur, dus we hopen dat dit een fase is...

2 jaar geleden

Reactie op Vera_2019

Hier hetzelfde, sinds 3 weken huilt ze na 10 minuten al of ligt ze gewoon e ...
Hier ook een paar weken matige dutjes gehad, nu weer gewoon 2 uurtjes. Hier was het een fase 😁