6 Reacties

3 jaar geleden

Mijn dochter is bezig met haar 2e tandje en zij doet dit ook. Goed slapen, maar vrij snel ogen wrijven en op een gegeven moment beetje jammeren.

3 jaar geleden

Mijn zoontje wordt 3 november 10 maanden oud. Hij heeft onder 2 en boven al 2 tandjes, maar is ook heel moe de laatste weken. Precies zoals jouw omschrijving. Hij ontwikkelt zich nu ook wel erg snel. Het lijkt wel of ik elke ochtend een ander kind uit zijn bedje haal, dan kan hij ineens weer iets nieuws of hij lijkt wel 1 maat gegroeid in een nacht tijd. Ik denk dat ze rond deze tijd vooral snel moe zijn door alle ontwikkelingen die ze doormaken? Tandjes krijgen zal ongetwijfeld ook meespelen..

3 jaar geleden

Oh wat fijn dat dit herkenbaar is. Ik was zo bang dat het misschien iets medisch was. Gewoon lekker veel rust laten pakken dan!🥰

3 jaar geleden

Reactie op Ro92

Oh wat fijn dat dit herkenbaar is. Ik was zo bang dat het misschien iets me ...
Het is inderdaad heel herkenbaar. Mocht je twijfelen zou ik wel advies vragen aan het consultatiebureau of de huisarts. Of het medisch is kan niemand hier zeggen. Maar op dit moment zit mijn zoontje ook moe aan de keukentafel, dus die gaat zo lekker terug naar bed. ;)

3 jaar geleden

Hier ook hoor, slaapt 3.5 a 4 uur overdag. Erg moe van de fysieke inspanning die het kruipen en klauteren vraagt.

3 jaar geleden

Hier vandaag ook zo’n dag. Hele dunne ontlasting, heel erg moe en in oogjes wrijven steeds en erg hangerig/huilerig. Dus ik denk dat er ook weer tandjes komen