10 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb er hier ook eentje , hij bijt op alles . Soms tenen schouders wangen . Zijn bed . Ik denk dat het fase is . Ik doe trouwens precies het zelfde

3 jaar geleden

Laten voelen dat wat hij doet pijn doet? Hij heeft wellicht geen idee dat wat ie doet, zeer doet... Wij hebben hier gelukkig geen ervaring mee maar ken het wel van vriendinnen. Succes 🍀

3 jaar geleden

Dat is zoooo frustrerend, onze dochter ( nu 9jr) beet ook zo verschrikkelijk. 2x terug gebeten en toen was het klaar. Ook al wil je dat niet natuurlijk, maar toen ten einde raad. Wij hebben t nu met onze zoon van 13 mnd hij bijt niet maar slaat en schopt erg vaak en enorm hard. Dat is ook mega frustrerend en we "straffen" hem idd door hem weg te zetten op de grond. Maar het maakt na een brul bui weinig indruk. Dus als jij daar tips voor hebt?? Of iemand anders haha

3 jaar geleden

Naaaaa hier ook!!! Echt niet te doen. Hangt ie lief in je armen, hap in je schouder. Het is hun manier met de mond om de wereld te onderzoeken dus ik ben er niet te fel op. Gaat vanzelf over.

3 jaar geleden

Hier een zoontje van 13 maand die het af en toe ook doet. Idd vooral in de schouder tijdens het knuffelen maar ook zomaar in je been of arm.

3 jaar geleden

Hahaha wat een feest van herkenning allemaal 😄😅 Ben blij dat ik de enige niet ben. Ik schijn zelf trouwens ook veel gebeten te hebben vroeger, mijn moeder heeft me toen ook een keer terug gebeten hahaha! Hielp niets🤷‍♀️ Ik ga er maar van uit dat het een fase is, net als jullie. En hoop dat het niet te lang duurt!

3 jaar geleden

Hallo, Heel herkenbaar. Onze zoon is deze week ook 1 jaar geworden en bijt er ook op los. Tenen, truien, kaken.. alles moet er aan geloven. We zeggen ook heel duidelijk 'nee' meestal verzacht hij de bijten erna dan. Als hij toch blijft pijnlijk bijten zetten we hem in de hoek (enkele tellen). Bij ons brengt dit wel op. Na een duidelijke 'nee' doet hij het zachter.

3 jaar geleden

Herkenbaar! Hier vaak als ze wat overprikkeld is, dan is het even te druk geweest (het spel of de omgeving). Ik pak dan even een bijtring waar ze even in kan bijten. Eerst deed ze het ook ipv een kus geven..dat snapt ze nu al beter😉 Misschien moet hij ook even zn prikkels/frustratie kwijt?

3 jaar geleden

Reactie op angelvb91

Herkenbaar! Hier vaak als ze wat overprikkeld is, dan is het even te druk ...
Ja dat zou heel goed kunnen! Ik had de link nog niet gelegd maar ik ga er eens even op letten. Met een broer van 4 die ongewild thuis zit is er nog al eens een hoop kabaal in huis 🙈 Thanks voor de tip!

3 jaar geleden

Grote kans dat er tandjes bezig zijn door te komen! Ons zoontje bijt dan altijd veel meer op dingen en handen dan als er weer een tand door is! Dus misschien een bijtring en Dentinox geven en laten bijten op een korstje brood oid..