13 Reacties

3 jaar geleden

Hoi hoi ik lees mee en mijn zoontje heeft het net achter de rug zo nu en dan word hij nog wel eens wakker maar sinds een week slaapt hij weer lekker door de enigste tip die ik je kan geven is praten met je zoontje leg hem uit dat hij niet alleen is het klinkt echt raar misschien maar die woorden die je zegt geeft weer de vertrouwde geborgenheid die hij ook in je buik gewend is

3 jaar geleden

Hier precies hetzelfde! (Ook 10 maanden oud). Sinds drie nachten, vannacht weer 😴. Hij wordt rond 2 uur wakker en is helemaal overstuur. Ik geef hem dan maar een fles want anders blijft hij huilen. Na de fles is het goed en valt hij weer in slaap 😅. Hij slaapt ook al maanden 12 uren achter elkaar zonder gehuil. Liam eet op het moment overdag ook wat minder omdat hij verkouden is, dus k dacht dat ie dan miss honger heeft. Maja je weet het niet 😅

3 jaar geleden

Hier hetzelfde, ook 10 maanden. Las wel ergens dat ze vanaf 10 maanden gaan dromen en daardoor onrustiger kunnen slapen. Moet hem idd vaak even uit bed halen, knuffelen en dan valt ie weer in slaap en kan ik hem zonder problemen terug leggen. Persoonlijk denk ik dat er niet echt iets aan te doen is😰 de mijne sliep ook snel door en altijd een goede slaper geweest dus nu er snachts uit, valt een stuk zwaarder🙈

3 jaar geleden

Heeft onze dochter ook gehad rond de 10 maanden. Ook huilen huilen. Ook een flesje gegeven en onder de fles werd ze rustig en viel weer in slaap. Maar ook als ik haar overdag op de grond zette (kroop al met 6 maanden) ook schreeuwen! Weet zeker dat we het stukje (vermoeiende) verlatingsangst achter de rug hebben.

3 jaar geleden

Ik deed alleen ruggetje wrijven en twinkle twinkle zingen en ze ging weer verder slapen ..moet je wel snel zijn...want te laat dan wordt t niveau anders nu was ze met 3 sec verder slapen

3 jaar geleden

Reactie op RNBE

Hier hetzelfde, ook 10 maanden. Las wel ergens dat ze vanaf 10 maanden gaan ...
Wat is dat weer wennen he om er ‘s nachts uit te moeten 😳. Het valt hier ook een stuk zwaarder, ook omdat mijn wekker nu om 6:15 gaat. Dat had k toen niet want toen had ik nog verlof

3 jaar geleden

Reactie op MissPL

Wat is dat weer wennen he om er ‘s nachts uit te moeten 😳. Het valt hier o ...
Snel doorslapende kids is echt een ‘blessing’ dus klaag zeker niet maar je bent echt niets gewend op het moment dat ze een keer een spooknacht hebben of zoals nu snachts komen😰🙈

3 jaar geleden

Heel herkenbaar! Nu ons zoontje bijna 11 maanden is, wordt 't minder, maar het enige wat hielp, was bij ons borstvoeding geven, dan was hij zo weer vertrokken. Zelfs een bekertje thee sloeg hij af. Maar als je dat niet hebt, misschien knuffelen en een speen geven en anders wat flesvoeding?

3 jaar geleden

Ik ben het gewend er snachts uit te moeten (slaapt pas sinds een maand zo nu en dan wat langere stukken in de nacht), maar de hysterie van nu is wel weer iets nieuws. Soms meer dan een uur lang wakker in de nacht en slaapt ze dan eindelijk en ik doe een stap van het bedje vandaan.. begint alarmfase 1 opnieuw. Het is een fase dus?

3 jaar geleden

Ons zoontje juist hetzelfde. Sliep door vanaf 9 weken oud. En nu, elke nacht wakker. Soms zelfs meerdere keren. Wij geven hem ook terug een nachtfles. Drinkt hij in 1x leeg en slaapt dan verder. Wij vragen ons ook af waar dit vandaan komt maar de kinderarts zei dat het typisch is voor de leeftijd.

3 jaar geleden

Mijne heeft dezelfde. Ik geef soms fles met kleine beetje melk. Hier helpt ook rustige baby classic music of zacht geluid van stofzuiger bij Spotify en knuffels

3 jaar geleden

Reactie op RNBE

Snel doorslapende kids is echt een ‘blessing’ dus klaag zeker niet maar je ...
Nee dat is zeker zo. Wij mogen ook echt niet klagen met zo’n goeie slaper. Maar op zo’n moment is dat wel eens lastig als je zo abrupt uit je slaap gehaald wordt ineens 🙈