30 Reacties

4 jaar geleden

Nutrilon. Vanaf dag 1 al.

4 jaar geleden

Wij gebruiken nu naast bv voeding van de plus. Gaat hier prima!

4 jaar geleden

Wij gebruiken HIPP. Maar ik zat er ook over na te denken om over te gaan op AH Bio lijn.. scheelt heel wat ja!!

4 jaar geleden

Kruidvat! Tijdens afbouwen van BV kreeg hij hero maar toen had hij veel meer krampen! Zijn heel blij met de kruidvat voeding

4 jaar geleden

In Nederland moet al het melkpoeder aan erg strikte voorwaarden voldoen. Dus inprincipe zijn ze hetzelfde. Volgens mij zijn de hogere prijzen te danken aan reclames en onderzoeken etc.

4 jaar geleden

Behalve de kosten zou ik ook naar de verkrijgbaarheid kijken. Hier een kleine kruidvat, geregeld dingen niet op voorraad.

4 jaar geleden

Eerst Nutrilon en vanaf 6 maanden little steps van Nestlé. Ben daar erg tevreden over.

4 jaar geleden

Reactie op SinglemomoffJayhvano

In Nederland moet al het melkpoeder aan erg strikte voorwaarden voldoen. Du ...
Dit klopt: het maakt niet uit welk merk je koopt qua voedingsstoffen, het verschil in prijs zit 'm in de marketing. Een kindje kan natuurlijk wel gewend raken aan een bepaalde smaak, en die kan per merk (en kind) dan weer verschillen. Met afbouwen borstvoeding merkte we dat Kruidvat prima ging (en Hero op de opvang), en Nutrilon weer niet.

4 jaar geleden

Vanaf dag 1 al Nutrilon. Paar keer in het ziekenhuis Hero gehad maar daar reageerde hij op met heftige krampjes.

4 jaar geleden

Eerste paar maanden nutrilon. Daarna over op Kruidvat, is de helft goedkoper idd! Enige nadeel, ze verkopen het alleen bij de Kruidvat 😉 maar ik zorg dat ik altijd 2pakken op voorraad heb.

4 jaar geleden

Reactie op Elve

Dit klopt: het maakt niet uit welk merk je koopt qua voedingsstoffen, het v ...
Klopt inderdaad. Ik geef vanaf het begin afaan al Hero. Las dat overstappen op krampen etc kan lijden heb dat dus nooit gedaan.

4 jaar geleden

Nutrilon! Hier zaten de minste suikers etc in, in Nutrilon zitten alleen de nodige dingen en geen extra’s. Daarom hebben wij hiervoor gekozen! Voor het geld zou ik ook niet besparen.. wij gebruikten maximaal 1 pak per week (dus 15 euro per week) en nu doen we 2 weken met 1 pak

4 jaar geleden

Kruidvat

4 jaar geleden

Tijdens afbouwen van bv en tot 7/7.5 maand kreeg hij hero nutrasense, maar nu krijgt hij hero standaard ( dezelfde voeding alleen prijs is verschil).

4 jaar geleden

Kruidvat!

4 jaar geleden

Hier de potten van nutrilon en kruidvat op inhoud langs elkaar gelegd en die van nutrilon hebben dezelfde stoffen, maar met veel meer werkzame stof. Zoals de vitamine en de mineralen.

4 jaar geleden

Kruidvat vanaf dag 1

4 jaar geleden

Nutrilon de 1e 6 weken, ivm krampjes overgestapt op hero nutrasense en inmiddels sinds een paar maanden hero nutrasense pepti (koemelkeiwitallergie). Nutrilon en hero nutrasense zijn qua voedingsstoffen gelijk. Deze blijven ook meeste door ontwikkelen en hebben een patent. Vandaar de prijsverschillen en verschillen in inhoud. Is ook eigen keuze. Wat eerder gezegd werd, alle voeding en in Nederland moeten aan strenge eisen voldoen

4 jaar geleden

Ik gebruik AH eigen merk. Scheelt de helft en werkt hetzelfde

4 jaar geleden

Hier ook kruidvat!