26 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanDantéKillian

Heb heel de week geprobeerd sochtends half uurtje te laten slapen. Vaak luk ...
Dat ligt er toch echt aan wat voor kindje je hebt mijn dochter slaapt 's ochtends nog anderhalf tot 2 uur en gaat dan 's middags nog een half uurtje naar bed dit redt ze prima

3 jaar geleden

Reactie op ellem91

Dat ligt er toch echt aan wat voor kindje je hebt mijn dochter slaapt 's oc ...
Ja vind ik ook. Je moet doen waar je kindje zich goed bij voelt. Die kleine van ons slaapt 's morgens nog 1,5 á 2 uur en 's middags ook. Hoef er echt nog niet over te denken om zijn ochtendslaapje te laten vallen want dan is hij niet te genieten.

3 jaar geleden

Klopt zeker niet iedereen heeft dezelfde 'gebruiksaanwijzing' kijk vooral naar je eigen kindje maar mss zit er wel 1 ervaring tussen die ook werkt voor de jouwe!

3 jaar geleden

Wij hebben hier zoontje van 11 maanden. Die nu eindelijk weer beetje ritme in heeft hij krijgt half 12 broodje en gaat rond half 1 naar bed tot half 3 en dat gaat nu goed ook de nachten weer. De ene baby heeft overdag nog nodig en de ander niet hij sliep hiervoor heen uurtje ochtend en uurtje middag maar nu merkte wij dat hij smiddags niet meer ging dus vandaar dat we het zo gedaan hebben

3 jaar geleden

Wij hebben een weekje de ochtenddutjes overgeslagen en dat ging prima. Alleen na die week merkte we dat hij ze toch weer nodig heeft, dus zou wel een sprongetje of iets dergelijks zijn geweest.

3 jaar geleden

De creche leg mn meisje 10uur weg 12 wekken en 14.30 weg Ikzelf de andere dagen 10.15 zoiets en dan tot ze wakker wordt tot aan de laatste fles van 19uur wakker.dan kan ik overdag weg. Wanneer ze niet meer moe lijkt of kan slapen zal ik het om moeten wissele misschien naar een middagslaap. Ik vind t wel moeilijk gezien ik alleen zorgende ben Lastige beslissingen