11 Reacties

3 jaar geleden

Op de bank, op de tafel, in de vensterbank.. overalll staat de tijger van 17dec. Te klooien. Hij Staat op zn fiets en gooit zichzelf over het rekje. Je kan t niet tegen gaan. Dus gewoon weglopen. En 2x hard vallen. Ze zijn slimmer dan je denkt! Het loslaten is begonnen...

3 jaar geleden

Ik volg even 😉

3 jaar geleden

Wij zijn hem meteen gaan leren dat hij achteruit van de bank af moet gaan binnen een dag had ie het zelf door en nu kan ik met een gerust hard ff drinken pakken

3 jaar geleden

Reactie op Gsd28

Wij zijn hem meteen gaan leren dat hij achteruit van de bank af moet gaan b ...
Ja dit!

3 jaar geleden

Hier ook onze kleine dame van 9dec. Overal op en overheen. Ze kan er zelf ook weer af. Het is inderdaad beter dat je soms niet kijkt! Maar hier gaat het ook heel af en toe mis, maar het is een taaie ze gaat gewoon door!

3 jaar geleden

Hier ook ze weet hoe ze er zelf weer vanaf kann glijden, maar vorige keer ging ze eigenwijs over de rugleuning hangend naar beneden eertse keer ging goed en de tweede keer toen ik op de wc zat was het boem. Daarna heeft ze dat kunstje niet meer gedaan, helaas is er weinig tegen te doen denk ik.

3 jaar geleden

Mijn man kwam met de oplossing ( volgens hem).. de hele dag bij haar blijven en haar handje vasthouden als ik naar de keuken ga of naar de wc😒. Ja dat eraf gaan ben ik mee begonnen. Maar ik maak me meer zorgen om de ruime bochten die ze maakt als ze aan het crossen is. Dan stapt ze wel eens naast de bank en valt ze op de grond. Mijn man is bang voor zware lichamelijke ongelukken en dat we ons de rest van ons leven schuldig gaan voelen.

3 jaar geleden

Reactie op Liz_Deborah

Mijn man kwam met de oplossing ( volgens hem).. de hele dag bij haar blijve ...
Hahaha jouw man is hetzelfde als de mijne, maar dat is geen doen. Ik controleer wel regelmatig als ik even de vaatwasser doe en als ik ben douchen dan zorg ik dat ze niet in de woonkamer kan. Verder je kan het niet tegengaan 24/7 ze kan ook uit haar bedje klimmen en fout vallen. Nu zijn banken ook niet zo heel hoog en kans op echt gevaarlijk letsel is klein, maar ja boem is ho ze zijn zo slim. Het rennen stopte hier trouwens na 2 weken dat is nu niet leuk meer.

3 jaar geleden

Reactie op XMiniMeX

Hahaha jouw man is hetzelfde als de mijne, maar dat is geen doen. Ik contro ...
Ja klopt. Ik kijk ook regelmatig even als ik in de keuken ben. Ik hoop dat mijn kleine het rennen ook snel beu is🤣. Dat gemekker van mijn man, bovenop het gehuil van mijn dochter, zorgt voor een mama die verdrietig is en hoofdpijn heeft😒

3 jaar geleden

Idd leren hoe ze er zelf afkan, en voor de zekerheid leggen we ook nog wat kussens op de grond voor de zetel, want soms gaat het nog wel mis...

3 jaar geleden

Bij ons probeert ze ook de hele dag over de bank te racen.. heb haar geleerd dat ze achterstevoren de bank af moet een dat lukt...maar door haar enthousiastme ligt ze er soms naast.. als ik naar wc of uit zicht ga zet ik haar in de box.. ze gilt het hele huis bij elkaar maar dat is beter dan een welk letsel dan ook.. consequent in de box zetten helpt ookal kost het eerst best veel energie