34 Reacties

4 jaar geleden

Ik ook cyclus terug op gang door dochter in haar eigen kamer te laten slapen.

4 jaar geleden

Reactie op Sofievdb

Ik ook cyclus terug op gang door dochter in haar eigen kamer te laten slape ...
Slaapt ze dan ook door? Hier nu sinds 2 weken ook, maar ze komt alsnog voor 2-4 voedingen. En ze weigert dan om uit een flesje te drinken 😑

4 jaar geleden

Reactie op Sanonino

Slaapt ze dan ook door? Hier nu sinds 2 weken ook, maar ze komt alsnog voor ...
Nee, ik sta minimaal om de 4 uur op.. ze wordt woest van een fles s nachts. Ze heeft ook echt dorst. Vermoeid 😅

3 jaar geleden

Reactie op Sanonino

Ben nu bijna 3 weken visolie met DHA, agnus castus en inositol aant slikken ...
En, is hij ondertussen terug op gang gekomen?!

3 jaar geleden

En, is hij ondertussen terug op gang gekomen?!
Nog niet helaas... Wel weer meer geromnel in mn buik en pms klachten. Maar dat kan ook door de vermoeidheid zijn door mn dochter die weer 4x per nacht wakker wordt 🥴

3 jaar geleden

Reactie op Sanonino

Nog niet helaas... Wel weer meer geromnel in mn buik en pms klachten. Maar ...
Ohnee... das idd ook super uitputtend!:-( Hier ook nog niets, ook soms idd wel gerommel, maar daar blijft het bij.

3 jaar geleden

Ohnee... das idd ook super uitputtend!:-( Hier ook nog niets, ook soms idd ...
Hier ook nog niets, ik geef sinds een paar dagen alleen de ochtend voeding nog, maar ik ben een beetje bang dat er pas iets op gang komt als ik helemaal stop.

3 jaar geleden

Ohnee... das idd ook super uitputtend!:-( Hier ook nog niets, ook soms idd ...
Dat gerommel is ook een beetje vervelend, ik ben bijna vergeten hoe die ongesteldheids pijn voelt na ruim 1.5 jaar! Maar vraag me ook af of dat gerommel dan nog zwangerschaps gerelateerd is...

3 jaar geleden

Reactie op Sanonino

Dat gerommel is ook een beetje vervelend, ik ben bijna vergeten hoe die ong ...
Das dan de luxe zeker van een zwangerschap, geen menstruatiepijnen 👌 Lijkt me wel straf dat dat nog postnataal is dat gerommel, maar wat het wel is, zou ik niet weten. Mijn laatste menstruatie is trouwens al geleden van augustus 2018!

3 jaar geleden

Das dan de luxe zeker van een zwangerschap, geen menstruatiepijnen 👌 Lijkt ...
Dat is al wel een tijdje geleden zeg! Maar stiekem ook wel fijn 🙈 hoop eigenlijk dat ik gelijk weer zwanger raak, zonder menstruatie ertussen. Scheelt weer wat pijn 😬 Dl heeft nu ineens een paar nachten toch doorgeslapen... Hoop dat mn cyclus ook weer op gang kan brengen. Ben hier ook wel een beetje bang dat ik volledig moet stoppen om weer zwanger te kunnen worden. Door de PCOS zijn mn hormonen sowieso een rommeltje!

3 jaar geleden

Reactie op Sanonino

Dat is al wel een tijdje geleden zeg! Maar stiekem ook wel fijn 🙈 hoop eig ...
Ja, dat zou het droomscenario zijn hè om meteen zwanger te geraken! Maar ik heb ook die schrik om volledig te moeten stoppen, maar dat wil ik helemaal nog niet 🙈

3 jaar geleden

Nou, hier sinds vorige week weer een cyclus hoor... Na het stoppen van de avondvoeding. Alleen nog de ochtend voeding over nu, benieuwd hoe lang dat nog gaat duren (dochter heeft er niet iedere dag evenveel interesse meer in)

3 jaar geleden

Reactie op MamaC_81

Nou, hier sinds vorige week weer een cyclus hoor... Na het stoppen van de a ...
Duimen! 🤞🤞