10 Reacties

4 jaar geleden

Hoe slaapt ze overdag bij deze oma?

4 jaar geleden

Wel vreemd.. dat het aan oma zou liggen.

4 jaar geleden

Reactie op CharlotteHH

Hoe slaapt ze overdag bij deze oma?
Volgens haar ritme wat ze elke dag doet. Ze slaapt in de ochtend 1 uur, middag 1/1,5 uur en einde dag nog 30/45 min (ook bij oma)

4 jaar geleden

Reactie op Joukster6

Wel vreemd.. dat het aan oma zou liggen.
Ja dat is de vraag, ik vraag me oprecht af of het inderdaad aan die oma ligt (wat we uiteraard heel vervelend vinden) of dat het puur toeval is. Maar ze heeft het bij niemand anders, normaal slaapt ze elke nacht (ook tijdens sprongetjes) gewoon door zonder wakker te worden.

4 jaar geleden

Reactie op LarissaT

Ja dat is de vraag, ik vraag me oprecht af of het inderdaad aan die oma lig ...
Misschien dat oma misschien te veel prikkels geeft gedurende de tijd dat ze wakker is?

4 jaar geleden

Misschien inderdaad te veel prikkels van oma of evt te weinig slaap(jes)? Onze kleine is 18 wkn en vind het ook heel fijn om tijdens zijn wakkere uren lekker alleen in de box of op een kleedje te spelen. Wellicht is oma te veel bezig met de kleine, wat natuurlijk te begrijpen is, liefste knuffelen ze de hele dag, hihi. Wij moeten zelf gewoon ook andere dingen doen tussendoor.

4 jaar geleden

Reactie op CharlotteHH

Misschien dat oma misschien te veel prikkels geeft gedurende de tijd dat ze ...
Ja dat denken wij ook. Of zou het misschien kunnen dat ze de ‘onrust’ van die oma aanvoelt en daardoor minder slaapt.. ja ik weet het ook niet.. maar we vinden het wel lastig.. zeker omdat ze de volgende dag niet lekker in dr hummetje zit.

4 jaar geleden

Reactie op Mrke

Misschien inderdaad te veel prikkels van oma of evt te weinig slaap(jes)? O ...
Ja dat denken wij ook. Of zou het wellicht kunnen dat ze de ‘onrust’ van oma overneemt waardoor ze niet goed slaapt? Ik vind het wel lastig.. want de dag erna zit ze niet lekker in dr hummetje door het weinig/slecht slapen

4 jaar geleden

Hey hey. Hier niet zozeer na een oppas dag maar onze dochter is overgevoelig voor prikkels. Als ik met haar ergens anders ben dan thuis en al helemaal als andere haar vast hebben gehad is t echt draaaama daarna. Prikkels verwerken. Teveel andere geuren/stemmen omgeving is anders en zo