6 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben mijn dochter in een groot bed gelegd met aan 3 kanten dicht de open kant staat nu tegen de muur dus ze kan er niet zelf uit klimmen ofja dat kan ze wel maar doet ze tot nu toe niet. We hebben de deur klink gewoon naar beneden mijn dochtertje is heel groot voor dr leeftijd dus ze kan een klink die omhoog staat ook gewoon open maken verder hebben we het traphekje voor de trap naar beneden altijd dicht en de trap naar zolder een deur ervoor met een haakje erop

2 jaar geleden

Reactie op ellem91

Wij hebben mijn dochter in een groot bed gelegd met aan 3 kanten dicht de o ...
Dus ze staat niet opeens om 6 uur bij jullie op de kamer?

2 jaar geleden

Op de een of andere dag geprobeerd in een groot bed te laten slapen en ze vond het geweldig. Ze heeft zelf haar bed uitgekozen (wel met beetje hulp van mama) en uitgelegd dat ze voortaan hierin gaat slapen. Ze kroop zelf haar bed in, liet met trots aan iedereen haar nieuwe bed zien. Wij hebben het Avond ritueel aangehouden inclusief slaapzak! Na een week geprobeerd zonder slaapzak, maar toen stond ze elk half uur voor m’n neus, zowel middag als avond en maakte hier een spelletje van. Meteen gelijk terug in slaapzak gedaan. Klein beetje gestribbeld toen, maar uiteindelijk begreep ze waarom. Werkt goed voor beide. Over een tijdje probeer ik weer slaapzak uit te houden, kijken of het dan wel goed gaat. Wij wonen in een appartement. Deur doen wij niet dicht, staat altijd op een kiertje, dat vindt zij en wij prettig.

2 jaar geleden

Reactie op Nyvea

Dus ze staat niet opeens om 6 uur bij jullie op de kamer?
Nee, maar dat kan ze ook niet wij slapen beneden en zo vroeg is ze niet wakker😂🙈 we moeten mij dochter regelmatig nog om 10 uur wakker maken

2 jaar geleden

Mijn zoon wilde niet zo in zijn ledikantje bed slapen en vanaf mei wilde niet helemaal in zijn slaapzakje slapen. We hadden af en toe afgebroken nachten. In november hebben we een peuter bed van onze buurvrouw overgenomen en alle dekbedden. Hij heeft een huisbedje, met allen kanten open en matras ligt op de grond. Twee kanten staan tegen de muur, en andere kant had ik een zijrek. Ik was toen bang dat hij in zijn slaap op de grond valt. Een keertje gebeurd, en nu gelukkig niet meer . Zijrek is weg. Onze zoon slaapt nu lekker hele nacht door onder deken. Hij komt wel zelf naar ons sochtends, want hij vindt nog heerlijk met ons lekker knuffelen. De deuren bij hem en bij ons staan bijna dicht, en doen de traphekje voor de trap naar beneden helemaal dicht.

2 jaar geleden

Onze dochter slaapt sind 2 weken in een peuterbed met dekbed. Nu tref ik haar al voor de 2e keer aan met haar hoofd onder de deken. Ik vind dat toch wel eng. Ik ga nu elke avond als we zelf naar bed gaan even kijken. De deken is niet zwaar, maar toch.... Ik las dat sommigen de deken dan verder onder het matras instoppen. Dus het peuterbed kort opmaken. Iemand tips??