Ik zit een beetje met mijn handen in het haar
Mijn zoontje is over 2 weken 8 maanden. Hij is een hele vrolijke baby. Hij speelt de hele dag door. Hij brabbelt en lacht heel goed. Zijn eten gaat perfect. Mijn zoontje eet en dringt voldoende. Hij komt elke dag om 7u wakker en krijgt dan zijn 180cc melk en voor de rest van de dag doet hij geen enkel dudje. Ik zie heel vaak dat hij enorm in zijn ogen wrijft en dat hij echt moe is maar hij weigert om te slapen. Ik wandel dan heel veel door het huis met hem omdat hij wat in slaap zou vallen maar niks helpt er. Een warm zalig badje helpt niet. Wat zingen helpt niet. Ik leg hem dan even in zijn bedje en wrijf dan zachtjes over zijn rugje dan valt hij bijna in slaap maar vanaf dat ik zijn kamertje verlaat slaat hij het op krijsen. Ik laat hem dan 5min huilen omdat ik denk dat hij dan mss in slaap zou vallen maar mijn hart breekt als ik hem zo hoor huilen en ik neem hem dan uit zijn bedje en troost hem dan. Wat vinden Julie hem in zijn bedje leggen en even laten huilen tot hij in slaap valt of is dat af te raden want ik voel mij zo een slechte moeder als ik hem even hoor huilen