32 Reacties

4 jaar geleden

Wij gebruiken speen 4 en hebben dat gat een beetje groter gemaakt.

4 jaar geleden

Bij mij krijgt mijn zoon elke ochtend een bord pap met de lepel. Hij hapt heel snel dus ben ook snel klaar. Als je het met de fles wilt geven er zijn ook speciale papspenen of je kan de flessen speen een klein stukje afknippen zodat het er uit kan stromen maar een tip daarvoor is. Knip eerst een heel klein stukje en is dit nog niet genoeg knip het dan wat groter

4 jaar geleden

Wij hebben Y speen bij onze dr brown fles. Hij krijgt elke avond pap en soms s ochtend.

4 jaar geleden

Ik geef eerst gewone fles en vaak laat ze een beetje zitten en daar maak ik dan wat pap nog van.

4 jaar geleden

Difrax speen maat L past ook op de dr Browns flessen. Bij de smalle flessen in ieder geval. Wij gebruiken deze voor de pap. Dr browns 4 werkte ook niet goed.

4 jaar geleden

Ja, ik geef hem pap Smorgens met een lepeltje. Haha je bent inderdaad wel ff bezig dus ik geef het hem niet elke dag. Als ik ochtenddiensten draai heb ik hier echt geen tijd voor hihii. En anders wel want hij vind het reuze interessant zo'n lepel met pap haha

4 jaar geleden

Reactie op SinglemomoffJayhvano

Ja, ik geef hem pap Smorgens met een lepeltje. Haha je bent inderdaad wel f ...
Die van mij moet ik het bord onder zijn mond zetten en het erin lepelen binnen 10 minuten zit het erin 🙈

4 jaar geleden

Hier speen 3, 4 en de Y speen van dr. Brown gebruikt. Helaas werkte geen van allen. (180 water, 6 schepjes voeding en 3 eetlepels bambix). De groene staaf haalde ik al uit de fles. Met de Y speen kwam t er prima uit maar zoog ze helemaal vacuum. Dan moest ik 6x de fles eruit halen om in de speen te knijpen of de dop even los en weer vast draaien! 🤔 Difrax fles met 3 standen speen geleend van mn vriendin en werkt perfect op stand 3! (Dus gelijk aangeschaft en geen problemen meer).

4 jaar geleden

Ik geef hem ook pap elke ochtend. Ik heb een papfles gehaald en daar gaat het prima mee, met 10 / 15 minuten zit het erin 😀

4 jaar geleden

Op welk moment zijn jullie pap gaan geven? Ik heb al een aantal keer een papfles in de avond geprobeerd (rijstebloem of fijne granen) om te kijken of ze daar beter van zou slapen maar leek eerder averechts te werken. Ik lees en hoor dat veel kindjes een papfles krijgen, heeft dat met slapen te maken of hadden jullie een andere reden om er mee te starten?

4 jaar geleden

Reactie op Larissavw

Op welk moment zijn jullie pap gaan geven? Ik heb al een aantal keer een pa ...
Ik wil t gaan doen zodat ze nog meer went aan vezels. Ga t s ochtends doen

4 jaar geleden

Hier elke ochtend een papfles als we geen tijd hebben voor een boterham of pap met de lepen. Met de lepel is trouwens ook huilen :) wij hebben ook Dr Brown nummer 3, maar verstopt idd regelmatig! Erg frustrerend dus ben ook op zoek naar iets anders. Ik lees mee!

4 jaar geleden

En ik heb trouwens even de site van de dr. Brown's flessen er op nageslagen, omdat ze hem hier telkens vacuum zoog.. Ergens onder het kopje met 'veelgestelde vragen' geven ze aan dat de dr. Brown's flessen niet echt geschikt zijn voor dikkere pappen.. 😕

4 jaar geleden

Reactie op Layane

En ik heb trouwens even de site van de dr. Brown's flessen er op nageslagen ...
Oh top die valt dus af. Verder zie ik voornamelijk 2 dingen naar voren komen: Difrax 123 -》 meer mensen hier goede ervaringen mee? Speen zelf groter knippen -》 is dit "veilig" bij de dr brown speen of uberhaupt?

4 jaar geleden

Elke ochtend bordje pap, in totaal 10 minuutjes langer bezig, maar zij vindt het geweldig en leert zo ‘gewoon’ ontbijten.

4 jaar geleden

Ik geef een papfles in de avond en gebruik de difrax fles en dan met speen L. Dat gaat prima!

4 jaar geleden

Ik gebruik de Mam fles met de bijbehorende papspeen. Werkt uitstekend! Ik maak de pap overigens niet super dik

4 jaar geleden

Speen 4 werkt bij ons prima, geven alleen nog s avonds pap.. zuigt soms wel vacuüm maar ze heeft al in de gaten dat ze dan even los moet laten en dat hij dan ontlucht😊 gebruiken de Olvarit bio tarwe en haver die mag vanaf 6 maanden

4 jaar geleden

Elke ochtend bordje pap, in totaal 10 minuutjes langer bezig, maar zij vind ...
Ik geef sinds 1,5 maand ook een bordje pap, in de ochtend met een lepel. Gaat prima. En ze leert zo idd van de lepel te eten. Papfles in de avond doe ik niet, werd niet aangemoedigd door CB, zou te zwaar op de maag liggen waardoor de darmpjes harder moeten werken. Dan maar evt een extra flesje melk s nachts. Heb ik geen moeite mee.

4 jaar geleden

Ik geef pap uit een beker, mijn dochter wil niks uit een fles drinken.... is borst-kind