32 Reacties

4 jaar geleden

M’n dochter is bijna 8 maand en ik geef geen pap .. Heb aan het cb gevraagd of je dat moest geven.. Ze gaven als advies wanneer ze veel eerder zou komen voor de fles (bijv. Om 8.00 heeft ze de fles gehad en dan zou ze om 12.00 weer een fles moeten hebben en ze zou rond 10.00 al een fles willen hebben) dan zou je het kunnen overwegen.. Onze dochter houdt het prima vol op kv, fruithapje, groentehapje en tussendoor een maïsvinger..

4 jaar geleden

Reactie op Evi2019

Oh top die valt dus af. Verder zie ik voornamelijk 2 dingen naar voren kome ...
De difrax spenen passen ook op de dr Browns flessen.. ik gebruik gewoon de L-speen 🙂

4 jaar geleden

Reactie op QMvdM

De difrax spenen passen ook op de dr Browns flessen.. ik gebruik gewoon de ...
Doen wij ook. Werkt voor ons het beste.

4 jaar geleden

De dr brown speen nr 4 werkt met pap, maar wel dat tuutje eruit halen dat staafje verstopt.

4 jaar geleden

Er is een y-cut speen van dr. Brown. Vandaag gekocht dus deze week een keer testen :)

4 jaar geleden

Reactie op LiLi319

Doen wij ook. Werkt voor ons het beste.
Voor ons ook, al ben ik inmiddels helemaal over naar Difraxflessen. Geen gedoe meer met ventieltjes 😂

4 jaar geleden

Ik wilde pap gaan geven maar ondanks dat ze al aardig wat producten eet moet ze pap dus echt niet. Ik heb het zelf even geproefd!! nou ik moest zelf ook kokhalzen en ik hou normaal echt wel van pap

4 jaar geleden

S'avonds hier papfles met 1 goede lepel rijstebloem in dr Brown met speen 3. Ochtendpapfles (bambi 6mnd 2.5 flinke scheppen) meer lopen zoeken. Uiteindelijk uitgekomen op een difrax fles met speen L. Op de Brownfles indd ook steeds vacuüm, maar bij difrax zelf gaat dit goed.

4 jaar geleden

Speen Y werkt hier helemaal prima voor de pap. Maar idd, het laatste beetje pap blijft hangen op het ventiel. Irritant. Ik haal dan de ventiel er vaak uit zodat ze de rest kan opdrinken, maar dan zuigt het speentje zich naar binnen. Ik vind het voor nu geen punt, maar in de toekomst ga ik zeker Difrax overwegen!

4 jaar geleden

Ik gebruik de Y speen van dr brown zonder ventiel. Wanneer je de speen er niet te strak op draait blijft er wat lucht circuleren en komt de fles bij ons iig nooit vacuüm te zitten. Dit gaat bij ons iig altijd erg goed. Succes

4 jaar geleden

De difrax pap fles gekocht en de pap komt er heel goed doorheen. Zelfs best snel. Alleen mijn dochter moest er niets van hebben haha. Lekker dan.

4 jaar geleden

Reactie op Mamaloes

Ik wilde pap gaan geven maar ondanks dat ze al aardig wat producten eet moe ...
Oooo die pyjama papjes zijn lekker met biscuit